grzes791 Posted September 27, 2012 Posted September 27, 2012 witam a więc mam zamiar dostac sie do uszczelki pod tym nastawnikiem i pytanko jest takie czy w razie czego to ta uszczelka jest wielokrotnego użytku czy niestety jednorazówka dodam ze jest wykonana z tak jakby cienkiej blaszki
laki83 Posted September 27, 2012 Posted September 27, 2012 z tego co wiem to musisz zdjąć pokrywe zaworów i tu już wymieniasz uszczelke a uszczelka pod nastawnikiem nie jest wielokrotnego użytku i tez trzeba wymienić..jesli dobrze pamiętam koszt w aso ok 30zł.pewnie masz w tych okolicach mokro od oleju więc uszczelka nastawnika do wymiany
grzes791 Posted September 27, 2012 Author Posted September 27, 2012 Tak myślałem ze będzie trzeba ją podmienić tylko z tego co się domyślam to będę musiał wyjąć całą nastawkę a to się wiąże z demontażem wałków i to mnie troszkę przeraża. A w razie czego jak się już na to zdecyduję to dajemy pod nią jakiś sylikonik czy na sucho lecimy????????????
pioteros Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 tą można na sucho włożyć, jest prosta i nie ma żadnych zagięć
grzes1150 Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 odkręca się tylko jeden wałek ten który jest napędzany łańcuszkien i nastawnik wychodzi uszczelki pod nastawnik ok30zł i pod pokrywę ok90zł w aso
Knob Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 Akurat u kolegi w 1.8T wymieniałem nastawnik i łańcuszek, więc wałki oba wykręcałem, ale w 2.4, w 2.8 to można wymienić bez odkręcania wałków. Nastawnik ściska się przyrządem i jest tyle luzu że można wyjąć starą uszczelkę i gumowy półksiężyc, i włożyć nowe. Nastawnik i łańcuszek który wkładałem wyjęte były z 2.4V6 (zgadzał się nawet nr części nastawnika). Możliwe, że i w 1.8T można wymienić bez demontażu wałków.
grzes791 Posted September 28, 2012 Author Posted September 28, 2012 dzięki wszystkim za podpowiedzi jestem już po wymianie uszczelki pod pokrywą co do uszczelki pod nastawnikiem dałem sobie spokój bo po pierwsze tą uszczelkę idzie dostać tylko w aso po drugie trzeba jednak demontować wałki a po trzecie to mam takie wrażenie że jednak wycieki były tylko spod uszczelki pokrywy a jak jest naprawdę to teraz pojeździmy i się okaże czy nadal się będzie pocić pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now