Labiel Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Z ABS chyba tak nie jest. Jak wszystko działa to kontrolka powinna zniknąć. W przypadku poduch jest tak że jak pojawił się jakiś błąd to kontrolka świeciła się jeszcze przez minutę po odpaleniu - sygnalizując w ten sposób że był jakiś problem (względy bezpieczeństwa). W ABS tego raczej nie ma bo jak czasami mi się zdarzyło że przy odpalaniu napięcie spadło poniżej jakiegoś tam minimum to zaraz wywala błąd ABS (wykrzyknik i trzy sygnały dźwiękowe) ale momentalnie po odpaleniu kiedy napięcie jest już ok kontrolka ABS gaśnie. ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ---------- Rozumiem że ABS nie działa?
Michu B5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Łoj tam, łoj tam. A kto będzie zgarniał śnieg? Ja niestety bez gwintu więc nie ma wyboru - trzeba robić jako pług Na szczęście jest pancerz od spodu. No ja dziś robiłem jako pług:grin: ehhh quattro by sie przydało
Labiel Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 No to co jest aktualnie na drogach, czyli lód to i q nie pomorze. Ewentualnie kolce.
Sylwek A 4 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Kurcze no nic nie święci i nawet. błędu nie ma no magią czarną tu leci
Labiel Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nie śledziłem wątku od początku. Odpali i gaśnie tak? Pierwsza sprawa to sprawdzenie czy dostaje iskrę i pb. Jak wiemy że jednego z tych dwóch brakuje to szukamy wtedy dalej.
Michu B5 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 BlackCool Wszystkiego Najlepszego
P1RAT Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 BlackCool Wszystkiego Najlepszego Dzięki dzięki kolego.
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Widziałem właśnie ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny)Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny ja na obecnej glebie czasami lekko przyryje Wysokość w B5 będzie inna niż w B6 z racji konstrukcji i innych podwozi. Jeśli masz zawieszenie serie 1ba bo sprężyny max -30 ale efektu to za super nie da jeździć się do bo obniżenie do -2-3 cm nie wpływa znacząco na komfort jazdy (zawiecha seria). Chcesz niżej ? ewentualnie 1be i do tego -40/45cm max czemu nie 1ba? dlatego że 1ba sie wysra jak go tak obniżysz ze względu na długi skok tłoka. opcja najlepsza ale najdroższa gwint który kupisz nowy za 1k taki podstawowy Zawieszenie gwintowane Audi A4 B5 FK AK-Street (3863296879) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak coś lepszego to szykuj 2k. Co do sztywności to gwint jest twardy bo na postoju ugiąć ręka jest ciężko, mam porównanie z jazdy passatem 1be i tam jest miekko a na gwincie jest różnica ale duży plus zakręty itp. Co do łatanej drogi pojedziesz 100-120km/h tylko że wytrzęsie i sam stwierdzisz że może lepiej zwolnić lekko. Gwint sam ze swojej konstrukcji i przeznaczenia nie jest do jazdy komfortowej tylko sport/wygląd (sport zależy od gwintu) peace:boobs: Tak właśnie myślałem jeśli chodzi o gwint. Jak jest z wytrzymałością takiego gwintu za 1 tys zł? Jakbym wiedział że na 1BA, sprężyny -30 plus felga 17 ładnie usiądzie to bym się nie zastanawiał. Aktualnie przód stoi wyżej niż tył. Nie kombinuj z gwintem za 1k tylko załóż komplet sprężyn Weitec -30/-30. Będzie dobrze i równo.
darek995 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Widziałem właśnie ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny)Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny ja na obecnej glebie czasami lekko przyryje Wysokość w B5 będzie inna niż w B6 z racji konstrukcji i innych podwozi. Jeśli masz zawieszenie serie 1ba bo sprężyny max -30 ale efektu to za super nie da jeździć się do bo obniżenie do -2-3 cm nie wpływa znacząco na komfort jazdy (zawiecha seria). Chcesz niżej ? ewentualnie 1be i do tego -40/45cm max czemu nie 1ba? dlatego że 1ba sie wysra jak go tak obniżysz ze względu na długi skok tłoka. opcja najlepsza ale najdroższa gwint który kupisz nowy za 1k taki podstawowy Zawieszenie gwintowane Audi A4 B5 FK AK-Street (3863296879) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak coś lepszego to szykuj 2k. Co do sztywności to gwint jest twardy bo na postoju ugiąć ręka jest ciężko, mam porównanie z jazdy passatem 1be i tam jest miekko a na gwincie jest różnica ale duży plus zakręty itp. Co do łatanej drogi pojedziesz 100-120km/h tylko że wytrzęsie i sam stwierdzisz że może lepiej zwolnić lekko. Gwint sam ze swojej konstrukcji i przeznaczenia nie jest do jazdy komfortowej tylko sport/wygląd (sport zależy od gwintu) peace:boobs: Tak właśnie myślałem jeśli chodzi o gwint. Jak jest z wytrzymałością takiego gwintu za 1 tys zł? Jakbym wiedział że na 1BA, sprężyny -30 plus felga 17 ładnie usiądzie to bym się nie zastanawiał. Aktualnie przód stoi wyżej niż tył. Nie kombinuj z gwintem za 1k tylko załóż komplet sprężyn Weitec -30/-30. Będzie dobrze i równo. Dlatego pisałem ze podstawowy, ja polecam kw
mateusz16 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Widziałem właśnie ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny)Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny ja na obecnej glebie czasami lekko przyryje Wysokość w B5 będzie inna niż w B6 z racji konstrukcji i innych podwozi. Jeśli masz zawieszenie serie 1ba bo sprężyny max -30 ale efektu to za super nie da jeździć się do bo obniżenie do -2-3 cm nie wpływa znacząco na komfort jazdy (zawiecha seria). Chcesz niżej ? ewentualnie 1be i do tego -40/45cm max czemu nie 1ba? dlatego że 1ba sie wysra jak go tak obniżysz ze względu na długi skok tłoka. opcja najlepsza ale najdroższa gwint który kupisz nowy za 1k taki podstawowy Zawieszenie gwintowane Audi A4 B5 FK AK-Street (3863296879) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak coś lepszego to szykuj 2k. Co do sztywności to gwint jest twardy bo na postoju ugiąć ręka jest ciężko, mam porównanie z jazdy passatem 1be i tam jest miekko a na gwincie jest różnica ale duży plus zakręty itp. Co do łatanej drogi pojedziesz 100-120km/h tylko że wytrzęsie i sam stwierdzisz że może lepiej zwolnić lekko. Gwint sam ze swojej konstrukcji i przeznaczenia nie jest do jazdy komfortowej tylko sport/wygląd (sport zależy od gwintu) peace:boobs: Tak właśnie myślałem jeśli chodzi o gwint. Jak jest z wytrzymałością takiego gwintu za 1 tys zł? Jakbym wiedział że na 1BA, sprężyny -30 plus felga 17 ładnie usiądzie to bym się nie zastanawiał. Aktualnie przód stoi wyżej niż tył. Nie kombinuj z gwintem za 1k tylko załóż komplet sprężyn Weitec -30/-30. Będzie dobrze i równo. Trzymam Cie za słowo Nie wiem w jakim stanie są amory z przodu, tył jakiś czas temu wymieniałem. Do tego może dojdzie jeszcze komplet wahaczy bo coś popukuje jak się jedzie np po takiej kamienistej ulicy
Michu B5 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Taka sytuacja myślę że dobrze wyszło
P1RAT Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Taka sytuacja myślę że dobrze wyszło http://s18.postimg.org/l1humy551/IMG_20140129_160526.jpg Zobaczymy to na żywo ale wygląda zacnie
Michu B5 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Taka sytuacja myślę że dobrze wyszło http://s18.postimg.org/l1humy551/IMG_20140129_160526.jpg Zobaczymy to na żywo ale wygląda zacnie Nie jest zle to tak na szybko było
Sylwek A 4 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 A ją też mam dobre wieści znalazłem kontakt do gościa i problem rozwiązany kluczyk to była przyczyną
Michu B5 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 A ją też mam dobre wieści znalazłem kontakt do gościa i problem rozwiązany kluczyk to była przyczyną Głupi kluczyk i tyle zachodu
Labiel Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 To od razu nie widziałeś że kontrolka od immo się świeci? Problem z immo w B5 95-96 to standard. Czasem wystarczy tylko przeczyścić co nie co.
darek995 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Michał naklejałeś na zewnątrz? na razie styknie, ale najlepiej zrobić to od wewnątrz. Co do nie odpalania to dzisiaj i mnie dopadło ... dorobiłem kluczyk jakoś ponad rok temu i się zaczeło powoli że zapali i po chwili zgaśnie i sporadyczne błędy na vag.. dzisiaj wychodzę z pracy odpalił na sek i zgasł i koniec kręci i kręci i nic a kontrolka immo nie chce przestać mrygać :/ potrzebne były kable i dłuższe kręcenie i zapalił w domu Vag błąd od immo że za słaby sygnał z klucza itp.. orginalny kluczyk pali aż miło i zero błędów
Labiel Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jak kontrolka immo nie zgaśnie to nie masz co kręcić bo i tak nie odpali. Dorabianie kluczyka nic ci nie pomoże bo problem leży w pętli immo przy stacyjce. Trzeba przeczyścić styki i tyle. Jest cały temat o tym na forum. Sam po kupnie miałem z tym problem. Wyczyściłem i już problem nie wrócił. Koszt: 0 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się