Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 To z montażem fisa nie będzie problemu ze zmianą samego podswietlenia już tak A jakby kupić fisa już z podświetleniem białym ? Jeszcze musiał bym zapytać jakiegoś znawcę czy aby się nie mylę z tym immo ale prawdopodobnie jeszcze jest poza licznikiem. Chodzi ci o całe liczniki oczywiście? Jeśli masz immo po za licznikami to nie ma problemu. Zresztą możesz to łatwo sprawdzić. Ściągasz półkę nad nogami kierowcy i po prawej stronie powinieneś mieć przyczepioną taką białą puszkę. To właśnie immo. Jak tego nie ma, to immo musi być w licznikach.
P1RAT Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Ja szukać będę ale chyba zółtych albo Ori białych zastanowię się jeszcze. Nie ma żółtych ori tylko to jest folia Napisałem,że ori białe a co do żółtych to właśnie wiem,że folia ale dość fajnie to wygląda. Swoją drogą to też wygląda nieźle i felgi ---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ---------- A tu komplet drążków kierowniczych i końcówek+ wahacze na przód i do tego jeszcze w komplet 4 springi -30mm które wpadną tylko czekają aż szyba się oswoi z autem więc koło tygodnia czasu musi minąć zanim wjedzie pod lewarek.
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Żółta foli, plus ostry ksenon i halo będą dawać na zielono jak u kumpla
P1RAT Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 A i jeszcze jedno zastanawiam się nad usunięciem znaczków wszystkich z tylnej klapy tylko Ciekawi mnie czy to będzie dobrze wyglądać. ---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:54 ---------- Labiel kiedy ty dojedziesz w końcu na jakiegoś spota ?
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Co do wymiany czegokolwiek w zawieszeniu. Przypominam, że dokręcanie wahaczy itp robimy dopiero jak auto stoi już na kołach, najlepiej bujnięte parę razy aby wszystko się ułożyło. Wtedy wchodzimy pod auto i dokręcamy wahacze do sanek.Broń Boże robić to na podnośniku bo za 2 miesiące będzie po tulejach. Kumple był na 2 miechy temu na wymianie tulei i już ma zerwane (a jeździ tyle o i ile, z maks prędkością 30 km/h). Nie wiem co za partacz robił mu wymianę. PS: Dokręcanie przy glebie jest nieco kłopotliwe ---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ---------- [/color]Labiel kiedy ty dojedziesz w końcu na jakiegoś spota ? Kuźwa zawsze mi jakoś na pasuje. Teraz na weekend prawdopodobnie lecę na chatę więc w niedzielę będę wracał na Poznań. Jak się nie uda to za jakiś czas będę miał urlop, może wtedy
P1RAT Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Mówisz,że broń boże na podnośniku czy mówisz tu o lewarku ? Bo ja pod lewarkiem będę to robił.
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Mówisz,że broń boże na podnośniku czy mówisz tu o lewarku ? Bo ja pod lewarkiem będę to robił. Ani jedno, anie drugie. Przy dokręcaniu auto ma stać na kołach, czyli w normalnej pozycji pracy. Oczywiście przeguby półkoliste możesz dokręcić. Ale całą resztę, gdzie masz tuleje dokręcasz jak auto stoi na kołach. Innej opcji nie masz. Jak dokręcisz w pozycji gdy koło będzie opuszczone, czyli w jednej ze skrajnych pozycji to możesz być pewien że tuleje szybko szlak trafi - ponieważ już jak auto będzie stało na kołach tuleje będę naprężone w takim stopniu jak wtedy gdy wpadasz w dziurę (czyli jak zawiecha pracuje). Jak dodasz do tego jeszcze dodatkowe naprężenia kiedy autem dobija...
Arkadiush Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Panowie czemu nie jedziecie na OEM+? dalej zapisywać się
Sylwek A 4 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 :hi:siemka no ja na weekend odpadam jadę do zgierza
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 O f*ck !! Arek większa ranga już Jaka ranga?
Michu B5 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Rafał powiedz mi jakie masz ET ?? Bo ja dzis przymierzałem 215/45 R17 na 8.5 cala i oponka Micha sie niezle naciągła mam et 35 i plany dystans 15 mm lub mniejszy ciut
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 U kurde, teraz ci nie powiem bo nie pamiętam. Wiem że to maks jaki wejdzie - fele na równi z błotnikami.
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Chyba raczej ET 35, coś mi się tak kojarzy. Jak wcześniej miałem opony 225 które były na równi z felami to przy mojej glebie z przodu musiałem podginać rany żeby nie haczyło, a z tyłu co chwila skrobałem plastik z opon bo nadkola zżerało. W tym sezonie przerzuciłem się na 215 więc jest delikatny naciąg i jest ok. Nie mówiąc o tym że komfort jazdy w koleinach się poprawił. Przy jeszcze mniejszym ET fele już by wystawały po za obrys auta bo te mam na równi z błotnikami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się