P1RAT Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Czorny ładnie poleci z tematem USA Nie wiem czy każdy widział już flotę którą oficjalnie pokazał Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez KeteO
Sylwek A 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Panowie może by tak spot za tydzień zrobić co myślicie?
P1RAT Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 O ile będę miał auto na chodzie to no problem
Sylwek A 4 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Myślę że można by zrobić zobaczymy jak pogoda dopisze jeszcze
xsebo1 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ja we wtorek oddaje swoją do mechanika by ustalił przyczyne terkotania. Ja obstawiam napinacz albo wyciągnięty łańcuch ale co będzie to się okaże Jak wariator z pierścieniem to beny regenerowane tanio sprzedaje. Cena nowego kompletu zabija
P1RAT Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ja we wtorek oddaje swoją do mechanika by ustalił przyczyne terkotania. Ja obstawiam napinacz albo wyciągnięty łańcuch ale co będzie to się okaże Jak wariator z pierścieniem to beny regenerowane tanio sprzedaje. Cena nowego kompletu zabija Co masz na myśli ? Za sam napinacz około 1000 zł wychodzi nowy i febi nie chińczyk z allegro za 350 zł i do tego po maksymalnych zniżkach
xsebo1 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 To jest wariator, on też może być uszkodzony w nim pracuje jakby tłok uszkodzenie polega na wyzlobieniu rowka i deformacji pierścienia roboczego Ja bym obstawiał zawór wysokiego ciśnienia, można to zdiagnozować vcds kasujac ustawienia w zakładce silnika. Powinno ucichnac na kilka sekund
Labiel Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 I dla tego dobrze mieć silnik na zwykłym hydraulicznym napinaczu Jak miałem kiedyś swojego ADRa wystawionego na sprzedaż to średnio raz dziennie miałem tel z pytaniem o ten cholerny elektryczny napinacz.
P1RAT Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 No koszt mały nie jest ale wątpie by to był wariator bo według błędów silnika to wysypuje tylko błąd zawór n75
xsebo1 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Kolega potwierdził typową usterkę napinacza elektronicznego, mimo bliźniaczych konstrukcji nie masz wariatora w silniku Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez xsebo1
darek995 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Co tu sie na tym forum dzieje, żyje tylko techniczny wątek luźne gatki poszły w niepamięć :/
P1RAT Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Kolega potwierdził typową usterkę napinacza elektronicznego, mimo bliźniaczych konstrukcji nie masz wariatora w silniku Dlatego właśnie stawiałem na napinacz hydrauliczny
darek995 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 fura rozebrana teraz czekamy na rozwój wydarzeń, narazie jakoś idzie do przodu może poskładam w ciągu 2 tygodni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się