mateusz16 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Widziałem właśnie ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny)Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny Pytałem
Arkadiush Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 To znaczy auto odpala i po chwili gaśnie jak zgaśnie to nie ma napięcia na silniku a to nie przepustnica czasem? ja mam tak samo że Auto odpala na chwile gaśnie i nie trzyma obrotów i to przepustnica była u mnie
mateusz16 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Przód 61.5 a tył 63.5 Dzięki dobry człowieku O ile cm można podnieść mniej więcej wyżej?
darek995 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Widziałem właśnie ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny)Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny ja na obecnej glebie czasami lekko przyryje Wysokość w B5 będzie inna niż w B6 z racji konstrukcji i innych podwozi. Jeśli masz zawieszenie serie 1ba bo sprężyny max -30 ale efektu to za super nie da jeździć się do bo obniżenie do -2-3 cm nie wpływa znacząco na komfort jazdy (zawiecha seria). Chcesz niżej ? ewentualnie 1be i do tego -40/45cm max czemu nie 1ba? dlatego że 1ba sie wysra jak go tak obniżysz ze względu na długi skok tłoka. opcja najlepsza ale najdroższa gwint który kupisz nowy za 1k taki podstawowy Zawieszenie gwintowane Audi A4 B5 FK AK-Street (3863296879) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak coś lepszego to szykuj 2k. Co do sztywności to gwint jest twardy bo na postoju ugiąć ręka jest ciężko, mam porównanie z jazdy passatem 1be i tam jest miekko a na gwincie jest różnica ale duży plus zakręty itp. Co do łatanej drogi pojedziesz 100-120km/h tylko że wytrzęsie i sam stwierdzisz że może lepiej zwolnić lekko. Gwint sam ze swojej konstrukcji i przeznaczenia nie jest do jazdy komfortowej tylko sport/wygląd (sport zależy od gwintu) peace:boobs:
Michu B5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 to juz od Ciebie zależy musisz próg najwiekszy zmirzyć jaki masz do pokonania i pozniej tak podniesc od mocowania wahacza
Arkadiush Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dariusz Motam licznik powoli także jak coś dam znać
Michu B5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Arek potrzebna jest jakaś kostka od manetki jeszcze?
mateusz16 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Widziałem właśnie ładnie, tylko że na takiej glebie nie przejade na tym wyższym progu zwalniającym (czyt: nie dojade do dziewczyny)Mógłbyś w wolnym czasie zmierzyć ile masz od ziemi do błotnika, przód i tył? Byłbym bardzo wdzięczny ja na obecnej glebie czasami lekko przyryje Wysokość w B5 będzie inna niż w B6 z racji konstrukcji i innych podwozi. Jeśli masz zawieszenie serie 1ba bo sprężyny max -30 ale efektu to za super nie da jeździć się do bo obniżenie do -2-3 cm nie wpływa znacząco na komfort jazdy (zawiecha seria). Chcesz niżej ? ewentualnie 1be i do tego -40/45cm max czemu nie 1ba? dlatego że 1ba sie wysra jak go tak obniżysz ze względu na długi skok tłoka. opcja najlepsza ale najdroższa gwint który kupisz nowy za 1k taki podstawowy Zawieszenie gwintowane Audi A4 B5 FK AK-Street (3863296879) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak coś lepszego to szykuj 2k. Co do sztywności to gwint jest twardy bo na postoju ugiąć ręka jest ciężko, mam porównanie z jazdy passatem 1be i tam jest miekko a na gwincie jest różnica ale duży plus zakręty itp. Co do łatanej drogi pojedziesz 100-120km/h tylko że wytrzęsie i sam stwierdzisz że może lepiej zwolnić lekko. Gwint sam ze swojej konstrukcji i przeznaczenia nie jest do jazdy komfortowej tylko sport/wygląd (sport zależy od gwintu) peace:boobs: Tak właśnie myślałem jeśli chodzi o gwint. Jak jest z wytrzymałością takiego gwintu za 1 tys zł? Jakbym wiedział że na 1BA, sprężyny -30 plus felga 17 ładnie usiądzie to bym się nie zastanawiał. Aktualnie przód stoi wyżej niż tył.
Arkadiush Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Arek potrzebna jest jakaś kostka od manetki jeszcze? Do podłaczenia FIS potrzeba: manetki Kostki 16-20 pinowej Sprawnych małych chińskich raczek do podłączenia
Michu B5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 To tak jak Dariusz mowi 1BE pakować ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- Arek potrzebna jest jakaś kostka od manetki jeszcze? Do podłaczenia FIS potrzeba: manetki Kostki 16-20 pinowej Sprawnych małych chińskich raczek do podłączenia to mam juz nic wiecej nie potrzebne
Arkadiush Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 To tak jak Dariusz mowi 1BE pakować ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- Arek potrzebna jest jakaś kostka od manetki jeszcze? Do podłaczenia FIS potrzeba: manetki Kostki 16-20 pinowej Sprawnych małych chińskich raczek do podłączenia http://s29.postimg.org/ayuf5np4z/201312031239.jpg http://s28.postimg.org/teo2uji0p/3882508282_1.jpg to mam juz nic wiecej nie potrzebne nie masz małych chińskich rączek:grin:
Michu B5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 To tak jak Dariusz mowi 1BE pakować ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- Arek potrzebna jest jakaś kostka od manetki jeszcze? Do podłaczenia FIS potrzeba: manetki Kostki 16-20 pinowej Sprawnych małych chińskich raczek do podłączenia http://s29.postimg.org/ayuf5np4z/201312031239.jpg http://s28.postimg.org/teo2uji0p/3882508282_1.jpg to mam juz nic wiecej nie potrzebne nie masz małych chińskich rączek:grin: Hahaha +1 skąd je wytrzasnąć
Arkadiush Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 To tak jak Dariusz mowi 1BE pakować ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- Arek potrzebna jest jakaś kostka od manetki jeszcze? Do podłaczenia FIS potrzeba: manetki Kostki 16-20 pinowej Sprawnych małych chińskich raczek do podłączenia http://s29.postimg.org/ayuf5np4z/201312031239.jpg http://s28.postimg.org/teo2uji0p/3882508282_1.jpg to mam juz nic wiecej nie potrzebne nie masz małych chińskich rączek:grin: Hahaha +1 skąd je wytrzasnąć podpowiem Ci Artur
Labiel Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Michua4185V co tak wysoko? U mnie rozpórka dolna i sanie są na wysokości 7cm od gleby Arek, jaki dokładnie błąd wywala tego czujnika ABS?
Sylwek A 4 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 To znaczy auto odpala i po chwili gaśnie jak zgaśnie to nie ma napięcia na silniku a to nie przepustnica czasem? ja mam tak samo że Auto odpala na chwile gaśnie i nie trzyma obrotów i to przepustnica była u mnie no właśnie szukałem i na aucie szfagra pretestowalem. i nic u niego jest ok u mnie nic może ktoś się zastanawia czy tak można u mechanika (to mój kuzyn) tak więc seat leon. pali bez problemu a u mnie nic no
Labiel Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Kontrlka od immo czasem nie świeci? Przepustnica nie ma nic do odpalania. Jakby była walnięta to falowałby, dusił się itp i wtedy gasnął, a nie że odpali i gaśnie
Michu B5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 To tak jak Dariusz mowi 1BE pakować ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- Arek potrzebna jest jakaś kostka od manetki jeszcze? Do podłaczenia FIS potrzeba: manetki Kostki 16-20 pinowej Sprawnych małych chińskich raczek do podłączenia http://s29.postimg.org/ayuf5np4z/201312031239.jpg http://s28.postimg.org/teo2uji0p/3882508282_1.jpg to mam juz nic wiecej nie potrzebne nie masz małych chińskich rączek:grin: Hahaha +1 skąd je wytrzasnąć podpowiem Ci Artur nie nie za duże :polew: ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- Michua4185V co tak wysoko? U mnie rozpórka dolna i sanie są na wysokości 7cm od gleby Arek, jaki dokładnie błąd wywala tego czujnika ABS? No na zime tak musi być Rafał
Labiel Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Łoj tam, łoj tam. A kto będzie zgarniał śnieg? Ja niestety bez gwintu więc nie ma wyboru - trzeba robić jako pług Na szczęście jest pancerz od spodu.
Arkadiush Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Arek, jaki dokładnie błąd wywala tego czujnika ABS? Wtedy na spocie w Poznaniu był czujnik ABS uszkodzony czy coś takiego wymieniłem ten który trzeba po wymienianie dalej świeci może po prostu błąd został w pamięci i trzyma:whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się