zradek1 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 mam dwa błędy na kompie 19958 i 16618 okazało się że zawór EGR się zacina , nie zawsze odbija grzybek Teraz pytanie kupować nowy za prawie 700 zł czy zaślepiać , tylko co z błędami na kompie ?
piotrekvka Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 kup nowy jak zamierzasz użytkować ten samochód dłużej a błędy usuniesz po zainstalowaniu nowego pzdr
raffik Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Jest sporo o tym na forum! Można i tak jak kolega piotrekvka poleca,ale możesz też odkręcić parę łatwo dostępnych śrub i wyciągnąć EGR-a na zewnątrz,dokładnie w środku wyczyścić,zamontować ponownie,wykasować błędy i długo jeszcze hasać na nim z zadowoleniem... a i przy okazji parę setek zostaje w kieszeni ) Pozdrawiam!
zradek1 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 już go wyczyściłem dobrze ,zaczął dużo lepiej już chodzić , ale i tak się zacina. Spróbuje go na części pierwsze rozkręcić ---------- Post dopisany 03-10-2012 at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2012 at 22:31 ---------- po wymianie EGR dalej jest to samo
The a4 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Poszukaj przyczyny w zaworku lub przewodach podcisnien w moim jak go kupilem mial lekkie przewod przetarcie i tez nie moglem dojsc a prosta przyczyna byla
balonowa Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Z tego co widze kolega ma problem z EGR w B7. Czy oby nie jest to silnik z oznaczeniem BKE bo jezeli tak to nie podcisnienia steruja EGR'em - jest on całkowicie elektrycznie sterowany (silniczek)
zradek1 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Tak jest to BKE kupiłem używany EGR 140 zł ,nie nowy. Ale raczej jednak nie jest sprawny tak myślę. Na początku nie działał , było to samo , ale dzisiaj jak jechałem z pracy , po 2 zgaszeniu silnika(przejście w tryb awaryjny) nagle wszystko wróciło do normy, obroty normalnie się kręciły do czerwonego pola na każdym biegu. Elastyczność silnika nie do poznania i brak ograniczenia prędkości do 120 xD Ale po jakimś czasie znowu to samo. Po ponownym odpaleniu istna bestia. Na starym Egr od 4 miesięcy muł nie miał takich jazd ,jak ten co teraz mam. Zaworek podciśnienia sprawdzałem , wygląda ok. Rozebrałem stary EGR , kilka fotek, nic szczególnego tam nie ma <br /><br /> ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- umieszczam filmik jak działa mój EGR. Po ręcznym wysunięciu grzybka nie zawsze się schowa sam , raz chodzi lekko raz ciężko , było czyszczone ,smarowane różnymi preparatami , chodzi jak chce. Może ktoś napisać jak wygląda jego prawidłowa praca
The a4 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 a tak soorrry zgadza sie i moja pomylka
zradek1 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Wyczyściłem jeszcze czujnik który jest zamontowany na rurze przed zaworem EGR i wszystko jest już ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się