Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poszła głowica 2.0tdi 16v pomocy


Ma1477

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem auto z uszkodzoną głowicą (pękła śruba napinacza rozdządu), rozebrane. Głowice wysyłam na regeneracje i potrzebuje coś typu książki sam naprawiam a4 b7 ma ktoś? Potrzebuje momenty śrub w głowicy i kolejność, żeby wiedzieć jak przykręcić może ma ktoś? I był bym wdzięczny jak ktoś porobił by zdjęcia do okoła silnika wszystkich elementów, chodzi o głowice. Co jakimi śrubkami jest skręcone bo śrubek dużo a ja tego nie rozbierałem i pomoc sie przyda. Mój meil to [email protected] Był bym wdzięczny jak ktoś podał by linka do foto porady jak założyć rozrząd. Znam się troche na tym ale tak było by owiele szybciej i lepiej Dzięki z góry koledzy z forum :) mój motor to BLB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pracy mam autodate 2007 jak bede mial troche czasu to zrobie kser potem skan i ci przesle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co z rozrządem? Jak ustawić wał i wałki? Robiłem rozrząd w b5 1.9 i 1.8 ale tam pasek był a tu wszystko trzeba ustawić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez blokady na wał troszke bedzie nie idealnie. a na wałki mozna zastosowac np wiertła 5,5mm. z tego co kojarzę jak na kole dolnym wału od rorzadu jest kreska/trójkacik to GMP 1 cylindra jest w gdy ten znaczek bedzie patrzył na godz 13 nie na 12. ale to piepszona prowizora. lepiej załatw blokade robisz w końcu to dla siebie. jesli synchronizacja bedzie zle ustawiona to nie sprawdzisz pózniej pracy pompek. tzn sprawdzisz ale będą pokazywane herezje. ja juz nie mam mozliwosci aby skombinowac instrukcji rozrzadu.ale moze cos takiego...

http://obrazki.elektroda.net/29_1257881220.jpg

http://obrazki.elektroda.net/40_1257880129.jpg

http://obrazki.elektroda.net/48_1257880129.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wiem blokady mam już zamówione :)

---------- Post dopisany 06-10-2012 at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2012 at 15:06 ----------

Koledzy zróbcie mi zdj. przykręconej vacum pompy bo nie wiem jakie tam śrubki idą. Był bym wdzięczny. Już prawie wszystko mam zrobione tylko jeszcze rozrząd musze założyć :) No i próba odpalania jutro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vakum przykręcone jest 3ma śrubami fi 8mm na klucz imbusowy 6mm na górze ma być dłuższa śruba, która ma z jakieś 4cm długości a 2ie pozostałe na dole i są długości z 2cm -tak to bynajmniej wygląda u mnie.

zamontowana ma byc - 2ma króćcami paliwowymi ma patrzec do góry jakby na zbiorniczek płynu chłodzacego. a ten drugi jeden króciec to podciśnienie do ściany grodziowej.

tak jak pompe widzisz na tym zdjeciu to tak ja montujesz na głowice dosłownie ma lezec w ten sposób.- Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://t.czesci.autotrader.pl/244/91093/dokumenty/pompa-podcisnieniowa-ukladu-hamulcowego-pompa-vacuum-meat-doria.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe niewiem czy są tam takie śrubki ale poszukam:) jest tylko jeden problem ta śrubka od góry, koło węży wystaje poza głowice więc gdzie mam ją przykręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpaliłem ale rozrząd ustawiałem na znaki na kołach. Wszystko było by ok ale lekko poszarpuje na wolnych obrotach. Podłączałem kabel ale z vag commander i wywaliło błędy jeden jak silnik chodzi to 464C Ventile fuer Motorlagerung-n144/145Unterbrechung. No i są też trzy po przekręceniu kluczyka 4130 Zyl.4 Verbrennungsaussetzer erkannt ; 46A0Kuehlerluefteransteuerung 1 Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse ; 4659Relais fuer Spannungsvers.-Klemme 30-J317 unplausibles Signal

---------- Post dopisany 08-10-2012 at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany 07-10-2012 at 19:18 ----------

Wychodzi na to że na 4 cyl. wypada zapłon jaka może być tego przyczyna? Nie wyregulowane wtryski czy może coś innego? Dodam że założyłe wszystko jak było pompek nie regulowałem, zrobie to jak sprawdze rozrząd na blokadach. Mam zamiar zamówić vag pod vcds bo bez tego to nie robota ;/

---------- Post dopisany 09-10-2012 at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2012 at 16:12 ----------

Nikt mi nie pomoże?? Dostałem blokady rozrządu i zamuwiłem kabelek u kolegi z forum. Ale potrzebuje info co to za błędy. Wiem że po tłumaceniu jeden to błąd poduszek pod silnikiem n144/145 to by się zgadzało są poduchy bez kostek. Następny to niby że wykryto wypadanie zapłon na cyl. 4 niewiem czemu? Następny to coś jakby nie łączyło w wiatrakach, no i przekaźnik 30-j317 to niby ta kostka 109 pod kierą koło sprzęgła ale od czego to to niewiem? Powiedzcie mi koledzy co to może być ze chodzi równo na słuch ale czuć jak by czasami na gar paliwa nie dostał tak lekko zatrzęsie hmmm. I jak ustawić wtryski tzn. te dzwigienki, wiem że krzywka wałka musi max wciskać pompke i teraz tą śrubką kręce aż pompka zejdzie do samego dołu ( przy wkręcaniu czuć opór sprężyny i puźniej będzie czuć że jest na dole i wtedy cofam o 180 stopni tak?). Co kiedy są nie wyregulowane? Może tak poszarpywać? W trakcie jazdy jest ok nic sie nie dzieje ciągnie aż miło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem temat ale chodzi o to dokręcanie regulatora, bo opór czuć już jak regulator dotknie pompki :)

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ----------

Wiem że to wydaje sie oczywiste ale ja nigdy nie miałem doczynienia z pompkami. Niechciał bym ich zepsuć. A mechanicy jak to mechanicy jedni sie znają a inni nie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wcisniętej pompce odpuszczasz kontre,wkrecasz regulator do poczucia oporu i od tego momentu cofasz 180stp i zakontrowujesz(kontra na 30Nm) i kolejna pompka.

sruby od pompek nowe dawałes czy na stare skrecałes...??

a tak po za tym to pojecie wypadania zapłonu jest w silnikach iskrowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniałem śrub. Dziś troche przód rozebrałem i zasłoniłem zderzakiem bo pada, jutro dokończe ustawianie rozrządu na blokady i regulowanie pompek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...