Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Witam. Mam następujący problem, wymieniłem dziś olej, filtr oleju i filtr paliwa ( wszystko od Dzika). Po tym zabiegu auto ładnie odpaliło, lekko przez chwilkę zatrzęsło ale po chwili było ok. Popracował sobie ok 5min. na wolnych obrotach, po czym wyjechałem z garażu, zgasiłem, po ok 5min, odpaliłem i wjechałem do garażu. Po jakiejś godzinie odpalam, pochodził chwilę i zgasł. Myślałem że się zapowietrzył ale to raczej nie możliwe po kilku próbach dalej to samo - odpala i po chwili gaśnie. Krótki film : Przed wymianą w/w z autem nie było żadnych problemów. Na VAG-u zero błędów. Zakładałem na próbę stary filtr ale było jeszcze gorzej., A i jeszcze jedno. Możliwe że coś się zalało wodą? Stał z podniesioną maską i spłukiwałem szybę z węża. Proszę o jakieś porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 wyciągnij jeszcze raz filtr paliwa i sprawdz czy wszystko jest dobrze poskłądane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 sprawdzałem z 10 razy. po za tym auto pracowało dobrze, dopiero po dłuższym postoju są takie oto szopki. a ten zaworek na filtrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 widocznie puszcza do zbiornika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 nie pomyliłeś wężyków przy filtrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 no sorry ale nie da się tego zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 założyłeś nowy oring na zaworek wciskany do filtra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 czemu ESP na liczniku nie gaśnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 tak oringi oba nowe, ESP nie gaśnie bo odpięty był akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 czy wężyki dobrze zaciśnięte opaskami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 opaski są te oryginalne sprężyste, ale jutro wymienię na nowe skręcane. ale dziwi mnie to że auto pracowało dobrze a dopiero po postoju zaczęły się problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 przejedź się z 5 km i sprawdź czy problem ustał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 ale jak się przejechać jak auto co chwilę gaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 a sprawdzałes teraz czy filtr paliwa nie jest oblany ropą?? może jest nieszczelność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 no może i tak, sprawdzę to jutro.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 no właśnie... ja nigdy nie zakładam osłony silnika do póki nie przejadę kilku km i nie sprawdzę czy jest szczelnie i sucho ---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- druga sprawa: spłukiwanie szyby z węża... ... podsiąkł Ci ECU i wszystko w temacie, ładnie wysusz okolice kompa i będzie hulał jak kulawy biegacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 obyś kolego miał racje z tym ECU. ale wymiana zaworka i opasek raczej nie zaszkodzi. sprawdzę rano, powinno wyschnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 zaworka nie wymieniaj jak dotychczas było OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poltor 1 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 mam nadzieję że zalałeś filtr paliwem -czystym paliwem oraz zachowałeś sterylną czystość podczas wymiany tegoż elementu bo inaczej może być lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldik 0 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 a więc antonio miałeś rację z tym ECU, po nocy w garażu auto jak nowo narodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się