Skocz do zawartości

poltor

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O poltor

Osiągnięcia poltor

1

Reputacja

  1. mam nadzieję że zalałeś filtr paliwem -czystym paliwem oraz zachowałeś sterylną czystość podczas wymiany tegoż elementu bo inaczej może być lipa.
  2. Moja sugestia: zbyt mocno dokręcona rolka napinacza albo rolka prowadząca (zmiażdżenie łożyska) jeżeli się nie ma wyczuci w dokręcanie śrub to należy stosować klucz dynamometryczny. ROZRZĄD DO WYMIANY NATYCHMIAST".
  3. shelby-na pewno jest tak że można wyprodukować książkę serwisowa a następnie według tej książki wprowadzić do komputera w serwisie odpowiednie przebiegi oraz naprawy.Najprostrzym sposobem legalizacji przebiegu po cofnięciu licznika jest wizyta w serwisie na wymianę klocków hamulcowych gdzie podajesz aktualny stan licznika po tym zabiegu samochód ten ma przebieg taki jak podałeś bo serwisant taki wklepie jaki jest w chwili wizyty w serwisie. Oczyywiście są auta które mają oryginalne książki oraz przebiegi ale to może 5% i to raczej nie za stare i z przebiegiemw okolicach 200 000-250 000 tu nie opłaca się cofać licznika.
  4. Jeżeli nie masz pojęcia jak jest zbudowany wtryskiwacz,nie masz możliwości ustawienia ciśnienia wtrysku to nawet nie rozkręcaj wtryskiwacza.Czyszczenie końcówki wtryskiwacza za pomocą ultradzwieków nie przywróci jej sprawności.Jedynym skutecznym sposobem jest regeneracja końcówki wtryskiwacza chonowanie stożka w korpusie oraz szlifowanie stożka na igle wtryskiwacza.Jeszcze jedno końcówki wtryskiwacza za grosze to mit niema tanich markowych koncówek to na pewno lepiej regenerować stare oryginalne niż montować chińskie czy brazylijski .Lepiej się chodzi w oryginalnych adidasach niż w trampkach z chin.
  5. Boże jak można jechać nawet sto metrów bez smarowania silnika moim zdaniem ten silnik już nigdy nie będzie chodził tak samo jak przed awarią .
  6. Jedyny sposób na sprawdzenie wtryskiwaczy to ich demontaż a następnie sprawdzenie na próbniku do wtryskiwaczy ,bo to że przelewem wycieka więcej paliwa czy w innym mniej wcale nie świadczy o tym który wtryskiwacz lepiej rozpyla paliwo.Ten który więcej daje do przelewu ma poprostu luźniejszą końcówkię ale może pracować poprawnie.
  7. Ewidentnie łopatki zostały nadtopione zbyt wysoką temperaturą spalin.Bardzo gorące spaliny powstają kiedy mamy zły skład mieszanki paliwowo- powietrznej mieszanka zbyt uboga a więc albo wtryskiwacze podawały za mało paliwa albo turbina podawała za dużo powietrza,prawdopodobnie awarii uległ czujnik doładowania,albo program sterujący silnikiem dlatego był wgrany nowy soft,awaria mogła się zdażyć znacznie wcześnie a turbina w takim stanie jeszcze dawała radę doładować silnik. Napewno uszkodzenie turbiny nie było spowodowane ocieraniem o obudowę.
  8. [stojan] wynika z tego że jak będziesz dolewał tego preparatu cały czas to spalanie spadnie ci do zera
  9. [Dzik23] Jeżeli chodzi o przebieg twojego autka to chyba sam w to nie wierzysz że Niemiec kupił diesla po to żeby stał w garażu.Sam pomyśl nawet ty kręcisz 20 000 rocznie więc jakim cudem Niemiec jeżdził mniej od ciebie.Jeżeli kupiłeś z niemiec 6-cio latka to na bank ma minimum 250 000km.
  10. poltor

    [ALL] Automat a dwumas

    Sprawdzone w ASO AUDI w 2009 r sprowadzone z niemiec przebieg 360 000tyś wymienione pierdoły typu żarówka tył prawa żarnik pióro wycieraczki itp. oraz turbina.Dodam że auto sprawuję się świetnie zero spalania oleju bardzo dynamiczne,jedyny problem który teraz się pojawił to jakby wolniejsza reakcja na pedał przyśpieszenia.Nie znalazłem wpisu o wymianie sprzęgła.
  11. Oczywiście przebiegi nawet 500 000 tys dla diesla to nic strasznego ,ale wiara w to że nasz nowy nabytek 6-cio letni diselek a RAJCHU ma na liczniku 175 000 tyś to zaklinanie rzeczywistości.Dla lepszego samopoczucia dostajemy do auta faktury,książki serwisowe i inne pierdoły które można kupić od handlarza [ polaka czy turasa].Kupując diesla 6-cio letniego z niemiec musimy mieć świadomość że ma przebieg około 300 000 tyś ,ale to nie znaczy że to złom nic z tych rzeczy można przejechać następne 300 000 tyś. i jeszcze odsprzedać z przebiegiem 190 000 tyś.
  12. poltor

    [ALL] Automat a dwumas

    No to w takim razie dwumas jest niezniszczalny bo moje autko ma na liczniku 430000tyś i jeszcze nie było rozbierane dodam że skrzynia jak i sprzęgło działają perfekcyjnie mowa o multytroniku.
  13. poltor

    [ALL] Automat a dwumas

    Może ktoś potwierdzić rysunkiem złożeniowym że multytronik ma dwumas bo znowu niewiem jedni piszą ma inni niema w innym wypadku rozbiorę moją brykię.
  14. Jeżeli przełożyłeś koncówki wtryskiwaczy i ustawiłeś prawidłowe ciśnienie początku wtrysku to będzie OK. pod warunkiem że i te końcówki po przełożeniu nie leją.
  15. To dymienie to wielka różnica czy dymi na czarno ,czy dym ma kolor błękitny jasny bardziej podobny do pary wodnej Jeżeli czarny to zły skład mieszanki powietrze-paliwo [za mało powietrza],ale silnik mechanicznie OK.Jeżeli kopci jasnym dymem to spala olej to już gorzej ,albo z turbiny,albo z odmy,głowicę oraz pierścienie wykluczam-może nie zależy jaki przebieg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...