Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tłumika 1.8T


gregoor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czeka mnie wymiana tłumika, generalnie narazie auto seryjne poza TIPem, DP i k03s :) Niedługo pewnie pojade na program, zastanawiam sie co wrzucic zamiast sypiącego się tłumika, bo niestety jego czas się konczy... Wrzucać ori czy coś z kwasówki?? Mógłby być minimalnie głośniejszy ale poza autem, wewnątrz dobrze jak pozostałby ten sam poziom dB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mhm, nie no troche chyba przygłosny z zewnątrz jak dla mnie, chyba ze mikrofon był tak blisko i robi takie wrażenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem tak ;P jezeli chcesz miec w srodku ten sam dzwiek cicho itd to zmien same koncowe wydechy (nie wyrzucaj srodkowego) a jezeli idziesz w moc do zapodaj przelot i kwas ;) decyzja nalezy do ciebie a opinie sa rozne powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Jestem nowy na forum .

Czy mógłby ktos mi odpowiedzieć dlaczego w tych B6-tkach 1.8 turbo jest taki problem z tymi końcowymi tłumikami?

Mam na myśli że praktycznie nie ma zamienników w sprzedaży , tylko same oryginały w wysokiej cenie??

nie sypia się te tłumiki czy jak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czeka mnie wymiana tłumika, generalnie narazie auto seryjne poza TIPem, DP i k03s :) Niedługo pewnie pojade na program, zastanawiam sie co wrzucic zamiast sypiącego się tłumika, bo niestety jego czas się konczy... Wrzucać ori czy coś z kwasówki?? Mógłby być minimalnie głośniejszy ale poza autem, wewnątrz dobrze jak pozostałby ten sam poziom dB.

Jak chcesz mieć cicho wewnątrz to zostań przy ori + ładne końcówki a przed strojeniem polecam zmienić wtryski na te z BEXa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2 końcowe od 1.8TQ na sprzedaż jak coś

No tak ale w razie czego po co miałbym wymieniać stare tłumiki na kolejne stare które nie wiadomo jak długo będą żyły

wiem że te tłumiki są zrobione z ocynkowanej blachy i nawet jak się spojrzy na te używane co są na Allegro to same puszki nie są zbytnio specjalnie skorodowane ale rury to są brązowe od rdzy

Zadałem pytanie w tym temacie bo myślałem że jest w tym braku zamienników jakaś logika (bo przecież do 1.8T B5) są zamienniki całego wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czeka mnie wymiana tłumika, generalnie narazie auto seryjne poza TIPem, DP i k03s :) Niedługo pewnie pojade na program, zastanawiam sie co wrzucic zamiast sypiącego się tłumika, bo niestety jego czas się konczy... Wrzucać ori czy coś z kwasówki?? Mógłby być minimalnie głośniejszy ale poza autem, wewnątrz dobrze jak pozostałby ten sam poziom dB.

Jak chcesz mieć cicho wewnątrz to zostań przy ori + ładne końcówki a przed strojeniem polecam zmienić wtryski na te z BEXa :wink:

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale sugerujesz, że wtryski dużo wpływają na charakterystykę dźwięku samochodu? :wink:

Osobiście dopiero się uczę i staram się pytaniami wychwytywać to co najważniejsze i to co może się przydać :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czeka mnie wymiana tłumika, generalnie narazie auto seryjne poza TIPem, DP i k03s :) Niedługo pewnie pojade na program, zastanawiam sie co wrzucic zamiast sypiącego się tłumika, bo niestety jego czas się konczy... Wrzucać ori czy coś z kwasówki?? Mógłby być minimalnie głośniejszy ale poza autem, wewnątrz dobrze jak pozostałby ten sam poziom dB.

Jak chcesz mieć cicho wewnątrz to zostań przy ori + ładne końcówki a przed strojeniem polecam zmienić wtryski na te z BEXa :wink:

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale sugerujesz, że wtryski dużo wpływają na charakterystykę dźwięku samochodu? :wink:

Osobiście dopiero się uczę i staram się pytaniami wychwytywać to co najważniejsze i to co może się przydać :banan:

:facepalm: chodziło mi o to że to większej suszarki obowiązkowo wydajniejsze wtryskiwacze a do k03s pchał bym nawet 386cc z s3 albo jakieś 440cc z volvo i to była taka rada na marginesie.

Co do wydechów to od dawna mam tulne tłumniki zmienione na zgrabne i przelotowe puszeczki z końcówkami 90mm :wink: dla mnie troszkę za głośno ale wszyscy mi mówią że jest ze smakiem:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czeka mnie wymiana tłumika, generalnie narazie auto seryjne poza TIPem, DP i k03s :) Niedługo pewnie pojade na program, zastanawiam sie co wrzucic zamiast sypiącego się tłumika, bo niestety jego czas się konczy... Wrzucać ori czy coś z kwasówki?? Mógłby być minimalnie głośniejszy ale poza autem, wewnątrz dobrze jak pozostałby ten sam poziom dB.

Jak chcesz mieć cicho wewnątrz to zostań przy ori + ładne końcówki a przed strojeniem polecam zmienić wtryski na te z BEXa :wink:

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale sugerujesz, że wtryski dużo wpływają na charakterystykę dźwięku samochodu? :wink:

Osobiście dopiero się uczę i staram się pytaniami wychwytywać to co najważniejsze i to co może się przydać :banan:

:facepalm: chodziło mi o to że to większej suszarki obowiązkowo wydajniejsze wtryskiwacze a do k03s pchał bym nawet 386cc z s3 albo jakieś 440cc z volvo i to była taka rada na marginesie.

Co do wydechów to od dawna mam tulne tłumniki zmienione na zgrabne i przelotowe puszeczki z końcówkami 90mm :wink: dla mnie troszkę za głośno ale wszyscy mi mówią że jest ze smakiem:decayed:

A masz może jakiegoś linka do tych Twoich puszeczek? Aaa i od turbawki do tylnych wydechów masz przelot czy serię? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czeka mnie wymiana tłumika, generalnie narazie auto seryjne poza TIPem, DP i k03s :) Niedługo pewnie pojade na program, zastanawiam sie co wrzucic zamiast sypiącego się tłumika, bo niestety jego czas się konczy... Wrzucać ori czy coś z kwasówki?? Mógłby być minimalnie głośniejszy ale poza autem, wewnątrz dobrze jak pozostałby ten sam poziom dB.

Jak chcesz mieć cicho wewnątrz to zostań przy ori + ładne końcówki a przed strojeniem polecam zmienić wtryski na te z BEXa :wink:

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale sugerujesz, że wtryski dużo wpływają na charakterystykę dźwięku samochodu? :wink:

Osobiście dopiero się uczę i staram się pytaniami wychwytywać to co najważniejsze i to co może się przydać :banan:

:facepalm: chodziło mi o to że to większej suszarki obowiązkowo wydajniejsze wtryskiwacze a do k03s pchał bym nawet 386cc z s3 albo jakieś 440cc z volvo i to była taka rada na marginesie.

Co do wydechów to od dawna mam tulne tłumniki zmienione na zgrabne i przelotowe puszeczki z końcówkami 90mm :wink: dla mnie troszkę za głośno ale wszyscy mi mówią że jest ze smakiem:decayed:

A masz może jakiegoś linka do tych Twoich puszeczek? Aaa i od turbawki do tylnych wydechów masz przelot czy serię? :wink:

przelot :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wyobrażam sobie, że jest już dość głośno :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...