Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Walek rozrzadu pod PDF-a zapakowany do 1.9 tdi AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy takie pytanie-czy jest mozliwe aby silnik 1,9 tdi pracowal z zamontowanym walkiem rozrzadu ktory montuje sie do silnika 2.0 tdi badz 1.9 tdi z filtrem PDF.Jesli bedzie palic to beda jakies roznice w pracy ? inna moc ? spalanie ?

Opublikowano

wydaje mi się, że będzie wszystko ok, bo przecież głowice aut z DPF (BRB, BPW) nie różnią się niczym bo to ten sam nr części co AVF, AWX a one nie mają filtra, różnica leży właśnie w wałku rozrządu, który ma znaczenie w procesie regeneracji, dopalania filtra DPF. Ja u siebie usunąłem filtr jakiś rok temu a trzy miesiące temu wymieniałem wałek i szklanki, założyłem od BPW czyli pod filtr mimo go już nie miałem, ale mechanik powiedział, że można śmiało pakować wałek od AVF czyli w drugą stronę też powinno działać bez innych konsekwencji.

Opublikowano

Ja u siebie tez włozyłem wałek od 1,9 ale AJM i chodzi bez problemów.

Opublikowano

bo ogólnie wałki od 1.9/2.0 8v PD tdi bez dpf niczym się od siebie nie różnią.

Opublikowano
bo ogólnie wałki od 1.9/2.0 8v PD tdi bez dpf niczym się od siebie nie różnią.

generalnie to 2.0TDI 8V bez DPF nie widzialem, 16stki owszem: BLB, trochę BRE

Opublikowano

dobra ,w kazdym razie po wymianie walka spalanie wzroslo,osiagi sie pogorszyly nieznacznie,doszly wibracje przy przyspieszaniu a ostatnio cos dziwnie odpala po nocnym postoju ...jednym slowem porazka

Opublikowano
bo ogólnie wałki od 1.9/2.0 8v PD tdi bez dpf niczym się od siebie nie różnią.

generalnie to 2.0TDI 8V bez DPF nie widzialem, 16stki owszem: BLB, trochę BRE

pierwsze silniki 2.0tdi BGW w paskach B5FL 04/05r, oprócz braku wałków wyrównoważających bodajże nie miały DPF, dawno temu kolega sprowadził takie autko i nie przypominam sobie żeby było tam te ustrojstwo ale kłócić się nie będę. HiRide zapewne chodziło czy negatywne skutki jakie odczuł w pracy swojego silnika, które mogą być spowodowane zamontowaniem wałka od auta seryjnie wyposażonego w DPF, dlatego próbowałem wyjaśnić, że nie powinno być to tym spowodowane skoro w drugą stronę wszystko jest ok.

HiRide u mnie po regeneracji głowicy zmianie wałka i szklanek przez pierwsze 500 km zauważyłem wzrost spalania na FIS o ok 1-1,5 l, ale po tym czasie wszystko wróciło do normy z przed naprawy, a kultura pracy silnika znacznie się poprawiła wszystkie wibracje i drgania ustały. Twoje objawy świadczą o tym, że może być coś nie halo z pompkami. Robiłeś już logi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...