TyBucu Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Czesć, szukałem tematu ale nic podobnego nie znalazłem. Więc autko sprawiłem sobie 4 dni temu i mam małą zagwózdke. Normalnie jezdzi, wszystko ok, tylko jak mocniej go "przycisne" on zaczyna sie dusic i dlawic, jakby go zalewało. "Dusi" go tylko mniejwiecej od 2100 do 3500 a potem juz pedzi jak rakieta, błędów brak a problem jest. Jak odpuszcze gaz i stopniowo przyspieszam to jest ok. Turbinka normalnie gwizdze, nie dymi wydeje sie okej, dolot tez na "oko" sprawdzilem i nie wydaje sie byc nieszczelny.
kkrawat Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Procedura standardowa w AEB - zapinasz VAGa i robisz logi, do tego sprawdzenie DV i n75. Dobrze by było założyc zegar doładowania i sprawdzic ile turbo dmucha.
ja74687 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Zobacz jeszcze świece, filtry paliwa i powietrza, i oczywiście przewody (jak je masz) nie wiem jak u ciebie jest czy są moduły czy przewody
TyBucu Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 okej, wlasnie czekam az mi vag przyjdzie poczta, w sumie z autkiem nie chce robic nic zanim zjade do polandii, bo koszta mnie tu przykryją i zjedzą. W miedzy czasie sprawdze filtr , swiece i dobrze mu sie przyjze ogolem, bo teraz pracuje dzien i noc i nie mam czasu go porozkrecac zabardzo . ---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:04 ---------- no wiec odświeżę tu trochę. Wymieniłem świece, sprawdziłem szczelność dolotu, ustawiłem przepustnice, vag błędów brak. I teraz im bardziej temperatura schodzi na minus tym bardziej on ma problemy z wkręcaniem się na obroty, na wolnych obrotach pochodzi i co jakieś 15sek. zafalują. Tak jakby na chwile jeden cyl. nie odpalił mieszanki, a z wydechu słychać charakterystyczne "pooof". zamierzam wymienić filtr paliwa, może to on jest przyczyna?
proxyl Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Witam Może być cewka, u mnie były podobne objawy na pb: słabo, czasem poszarpywał i zafalowały obroty a na lpg to już masakra szarpało w zakresie do 3500 obrotów. Czy jak silnik zimny też tak masz czy dopiero jak dobrze nagrzeje? Zaloguj wypadające zapłony chyba 16 blok ale się upewnij. pozdr
TyBucu Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 Wiec wrzucam blok 16, wraz z 17 i 18. Nie wiem po co ale z vagiem mam dopiero pierwsze kroki, wczesniej mialem na mechanicznym pocisku i latalem z miernikiem wiec prosze o wyrozumienie Log (2 - 016,017,018) Aha dodam jeszcze ze przy wymianie swiec, stare mialy szary nalot... Co sugerowalo by uboga mieszanke? ---------- Post dopisany 21-12-2012 at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 22:00 ---------- Więc jak? Da się coś z tych logów odczytać?
oss4tor Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Witam Miałem bardzo podobny problem. U mnie winna była cewka. Zrób logi dla 13.
TyBucu Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Może to pomoże: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/brak-mocy-dusi-sie-mocnym-obciazeniu-255607/ ja właśnie czekam na swój zaworek n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się