jargus2 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Zapaliła mi się kontrolka silnika .po podłączeniu vaga wyświetliło błedy 17831 -układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 za mały przepływ i błąd 17819 o tym samym opisie. Po skasowaniu błędów kontrolka silnika , gaśnie na jakieś 3-5 dni potem wracają te same błędy.Wyczytałem na forum że może to być pompa wtórnego powietrza elektryczna ,znajdująca się pod przednim zderzakiem,która uruchamia się na zimnym silniku.u mnie ona zaraz po odpaleniu zimnego silnika nie chodzi. Podłączyłem bezpośrednio pompę pod acu pracuje .Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok.Nie wiem czy te błędy są związane z tą pompą czy to zły trop.
Magicbattle Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 a czy zawsze ma sie wlaczac na zimnym?? jesli tak to przejrzyj instalacje dokladnie
krzysiekml Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 zrób testy vag-em czy załącza się pompa jak nie to przekaznik jeszcze podmień i sprawdz szczelność instalacji na zimnym zawsze się załącza i podczas rozgrzewania jeszcze raz na chwilę
jargus2 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Czy możesz mi podpowiedzieć w które opcje wejść w vagu żeby uruchomić test pompy (niestety jeszcze nie jestem dobrze obeznany vagiem).Bezpiecznika ta pompa chyba nie posiada bo nie znalazłem jego,więc zacznę szukać przekażnika. może on uwalony.
krzysiekml Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 silnik-test wyjść przekaznik jest pod pokrywąb ECU nr.204 (12V30A)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się