Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] System ..::BOSE::..


Guest adi92
 Share

Recommended Posts

Guest adi92

Witam. Od niedzieli jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5 o jakiej pisałem w temacie Newbie. Mam pytanko co do systemu grającego mam radio delta CC + Zmieniarkę + Subwoofer. I komplet głośników. Jednak na blendach głośnikowych nie ma znaczka BOSE. Gra to wyśmienicie ale nie o to chodzi. Mam pytanie czy ten system to jest system BOSE czy nie? Dodam że głośniki mam z przodu jak i z tyłu.

Pozdrawiam,

Adi92

Link to comment
Share on other sites

a ja sie chetnie podepne, bo sam sie zastanawiam jakie mam glosniczki, bo chyba tez nie BOSE, tez mam z przodu i z tylu, jakie byly standardowo montowane glosniki poza BOSE?

lub jak to sprawdzic mozna?

Link to comment
Share on other sites

Guest adi92

Wiem tylko że jeszcze były Audi Sound System czy jakoś tak ale czy one by tak ładnie grały? Ne wiem czy mogło sie tak zdarzyć ale może być sprzęt BOSE ale nie oznakowany tzn bez znaczków na blendach itd...

Link to comment
Share on other sites

ja nawet nie moge sprawdzic czy mi ladnie graja, bo mama starego pioneera, wartego teraz 50zl, ktory obsluguje cd ale sie rozwalil mechanizm wiec zostaje radio, graja glosno, ale przez tego pionka to malo slychac, lepiej sie zorientuje jak zamontuje rns-e

Link to comment
Share on other sites

Guest adi92

Ja tak jak napisałem mam deltę CC i nie narzekam:) Wkurza mnie natomiast zmieniarka która orginalne płyty czyta bardzo ładnie jednak piraty bardzo długo i nie mogę przełączać piosenek tylko muszę całej płyty słuchać:/

btw: czy RNS-E pasuje do A4 B5? przed liftem?

Link to comment
Share on other sites

pasuje jesli...

dokupisz kosz dwudinowy, chyba ze juz masz, ale chyba nie.

do tego tunel i klimatronic pasujacy do kosza, koszt - 1000-1300 - ja placilem gorna granice:P

ewentualnie mozna tunel dociac.

dlatego w przypadku A4 B5 bez dwudinowego kosza, to wstawienie RNS-E to droga zabawa:(

Link to comment
Share on other sites

Guest adi92

Ja dopóki nie zobaczyłem jak grają te to chciałem kupić komplet Pioneer Radio z Cd i głośniki 165-170. + wysokotonówki. ale wydaję mi się że to starczy no i nie będę psuł konsoli bo orginalnie ładniej wygląda:) Jak potrzebujesz czegoś żeby znaleść a nie masz ETKI to służę uprzejmie, bo mam najnowszą.

Link to comment
Share on other sites

adi92, te głośniczki co masz w swoim audi to najprawdopodobniej są głośniko NOKIA. To nie jest BOSE bo byłoby sygnowane logiem bose na pokrywach głośników. Ja nie mam loga, jest za to 6 głośników i subwoofer w bagażniku i wszystko gra bardzo ładnie. Sprawdziłem i okazało się, że to właśnie fabryczne głośniki NOKIA tak grają.

To jest aktywne nagłośnienie, czyli oprócz głośników mam w aucie również 2 fabryczne wzmacniacze, jeden obsługuje przednie głośniki, drugi głośniki tylne i subwoofer. Co się z tym wiąże wcale nie potrzeba super radia żeby to wszystko ładnie grało.

To samo potwierdził mi koleś z firmy nagłaśniającej samochody, który zakładał mi radyjko. Tak przy okazji, jeśli macie radio fabryczne i chcecie zmienić na inne to jest koniecznść zakupienia specjelnego urządzonka, do którego podłącza się fabryczne kostki (głośniki, zasilanie, zmieniarka itp), jest ich bodajże 5 w audi z nagłośnieniem o którym pisze, a na wyjściu tego urządzonka znajduje się standardowa kostka, do której można podłączyć każde radio..., ja zapłaciłem za to 80 zł...pzdr

Link to comment
Share on other sites

Guest adi92

dzięki kolego. to jest odpowiedź na moje pytanie na którą czekałem ja też mam 6 głośników Subwoofer itd ^^

Pozdrawiam,

adi92

Link to comment
Share on other sites

ja także mam deltę+wzmacniacz+zmieniarkę ale mam też system BOSE, na mam znaczka na maskownicach drzwi, ale na tylnych głosnikach od strony bagażnika widać spore przetłoczenie maskownicy BOSE, poza tym przy uruchomieniu radia na wyswietlaczy pojawia sie napis BOSE. Głosników mam 8 (tyle przynajmniej zlokalizowałem :))

Link to comment
Share on other sites

Ja tak samo jak kolega daniel95 mam 8 glosnikow: 2x mid + 2x tweeter w przednich drzwiach, po jednym w tylnych drzwiach i dwa w podszybiu z tylu. do tego czarna skrzynke w bagarzniku przykrecona obok lewego glosnika (wyglada na maly wzmak). Obok leci kabelek z okragla wtyczka (raczej do zmieniary). Na radiu rowniez wyswietla mi sie "BOSE", i rowniez nie mam na maskownicach nie mam bose. Maskownic od str. bagaznika nie mam.

Na dodatek w kodach wyposarzenia auta mam cos takiego :

8RY = speakers with BOSE sound

Ogladalem wczoraj te glosniki i raczej nie sa to bose wiec chyba moje ori glosniki jerzdza juz w innym aucie :/

Link to comment
Share on other sites

siemank0 zwracam sie z prośbo do "stuff" mógł byś dokładnie opisać to kostkę o której mówisz bo mam problem ze wywaliłem seryjne radio podłączyłem JVC obydwie kostki iso pasowały ale została mi ta 3 która jest podzielona na 3 małe i do której są wpięte tylne głośniki i mam problem bo nie wiem jak podłączyć teraz to w całość może ta kostka by była lekiem na mój problem z góry dziękuje a co do głośniczków ja mam jeden BOSE a drugi NOKIA i pod starym seryjnym radyjkiem też ślicznie grały :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

kamos, zapomniałem jak facet, który montował mi to urządzenie je nazywał, ale sprawdziłem w samochodzie, to urządzenie nazywa się: PHONOCAR Signal Adapter Audi-Volkswagen For Front, Rear, Subwoofer Active System 4/30.

We wpisie u góry troche pomieszałem z tymi kostkami. Sorki z góry.

Te trzy małe kostki spięte w jedną są pominięte, podpięte są tylko te dwie wyglądające jak w standardowym radiu. Jakoś pomotane troche jest z tymi kablami i nie chciało mi się tego tozgrzebywać. W każdym razie wszystko gra ok, radyjko syny zastępujące radio orginalne działa, gra subwoofer i mam podział na 4 kanały: przód - tył i prawo - lewo także wszystko jest ok.

Ja ten adapter sygnału kupiłem w Lublinie na ul Młyńskiej i gość mi to odrazu zamontował, trwało to z 10 min. Polecam wybrać się do najbliższej Tobie firmy czy sklepu montującego car-audio i napewno Ci pomogą. Ja zapłaciłem za to chyba 80 zł, pzdr

Link to comment
Share on other sites

wezcie sobie dokupcie do nokia sound system jakies lepsze radio niz to fabryczne i zobaczycie jak fajnie to gra :wink4:

ja mam JVC KD-G521, i musze powiedzieć że byłem mile zaskoczony, i temat wymiany głośników w mojej A4 sie skonczył :good:

Link to comment
Share on other sites

wezcie sobie dokupcie do nokia sound system jakies lepsze radio niz to fabryczne i zobaczycie jak fajnie to gra :wink4:

Sokolnh jakbyś czytał wszystkie wątki od początku....

właśnie mowa o zmianie radia tylko że nie zawsze się da radio podłączyć pod zestaw fabryczny, przynajmniej w moim audii tak było i żeby całość współpracowała z radiem Sony musiałem dołączyć takie urządzenie jak adapter sygnału i wszystko jest ok...

Link to comment
Share on other sites

u mnie trzeba bylo tylko przejsciowke ISO dorobic, i wszystko pieknie smiga :good:

Link to comment
Share on other sites

tez mam ten zestaw na wzmacniaczach i sie dało bez żadnego adaptera, wystarczy pare kabelków przelutowac :wink4:

ja mam glosniczki NOKIA, ale nigdzie nie zauważyłem wzmaków, możecie mi powiedzieć gdzie one są.. :embarrassed:

Link to comment
Share on other sites

witam

czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie głośników w bagażniku i tego subwoofera i wzmacniacza i zmieniarki ?

mam chorusa i gra mi tylko przód natomiast z tyłu są głośniki ale obok lewego wisi wtyczka taka prostokątna i nic wiecej nie mam, oczywiście tylnie głośniki nie grają więc lipton, jeszcze teraz mi chorus zaczął świrować z głośnością (wyczytałem że trzeba podgrzać jakiś układ ale dla mnie to jest śmiech na sali żeby coś takiego robić w AUDI więc szukam dobrego concerta - choć już nie wyglada tak ładnie jak chorus)

pozdro600

Link to comment
Share on other sites

tez mam ten zestaw na wzmacniaczach i sie dało bez żadnego adaptera, wystarczy pare kabelków przelutowac :wink4:

Nie twierdze, że nie, ja nie chciałem poprostu kabli z fabrycznymi kostkami przerabiać... :)

Link to comment
Share on other sites

Witam. Chciałem podłączyć się do tematu, posiadam radio symphony i sześć głośników, prawdopodobnie system BOSE (znaczki BOSE na głośnikach), ale wysiadł mi prawy przedni głośnik, nie mogę znależć innego w takim typie, próbowałem na allegro bez efektów, znajomy elektryk radzi mi w zamian kupić komplet do przodu Blaupunkta, co o tym sądzicie ,lub gdzie mogę znależć właściwy głośnik.?

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkch mam w swoim audi (A4 Avant po lift.)radio chorus orginał,grają tylko głośniki z przodu w tylnych drzwiach cisza.Znalazłem wlewym boku w bagażniku takie coś.Proszę o pomoc co to jest i do czego służy czy to ma jakiś wpływ na głośniki tylne

729b1dafc30e4282med.gif6f6e87cf724ef2ecmed.gif879cfa2fcfe83d1bmed.gif

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...