done Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Witam Podobny temat już istnieje ale dla b5 http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/all-b5-wymiana-plynu-chlodniczego-1418 czy w b6 jest analogicznie tzn; opcja 1, zdemontować halogen, rozgrzać silnik, odkręcić zaworek przy chłodnicy, spuścić płyn, zalewać i odpowietrzać (czy w tym przypadku zleci cały płyn, czy termostat nie zamknie się za wcześnie) opcja 2, rozgrzać silnik, zdjąć wąż który idzie do termostatu podstawić naczynie, spuścić płyn, zalewać i odpowietrzać. Pozdrawiam 1
ocinus Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Myślę, że jak będziesz zalewać płynem to termostat się zamknie, bo płyn zalewany ma mniejszą tem. Zlać Pym przy chłodnicy i termostacie ( zdjąć termostat) wyssać resztę płynu z Ilinka przez otwór od termostatu. Najlepszą opcją jest wyjęcie pompy wody i wtedy zleci wszystko, ale to wiele zachodu i mija się z celem.
Biszczan Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/ahh-1z-afn-avg-ajm-anb-atj-wymiana-termostatu-fotostory-2575/
done Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Przy spuszczaniu płynu przez sam zaworek przy chłodnicy zleciało ~2,5 litra, po odkręceniu termostatu dodatkowo ~2 litry. Trochę jeszcze zostało w instalacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się