uncek88 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Witam mam poważny problem jakiś czas temu auto straciło moc, w zaworze n75 nie zawsze jest "podcisnienie" i nie podnosi cięgna turbo (sprawdzałem cięgno chodzi lekko w całym zakresie) n 75 jest nowy gdy auto dostaje zamuły wtedy brak "pradu na kablach od niego" sprawdziłem to próbówką , pojechałem do serwisu audi, po diagnostyce mechanik stwierdził że brak mocy jest spowodowany przeładowaniem turbiny odpowiada za to czujnik doładowania który się znajduje w intercooleze po wymianie czujnika problem pozostał, powiedział że trzeba sprawdzić kable czy się nie przetarły tak wiec wypiełem ecu i sprawdziłem przepływ tych kabli i są całe gdy zdemontowałem obudowe ecu zobaczyłem że na dnie jest woda komputer bezpośrednio nie był zamoczony w wodzie natomiast jakieś przekażniki które są na dnie obudowy. Co mogło sie stać???? . Auto chodzi (brak mocy) elektrycznie typu centralny swiatła itp wszystko ok czy mogło coś się stać z komputerem??? Dodam że aktualnie jestem za granicą i nie stać mnie na serwis audi dlatego szukam tu pomocy... z góry dziekuje za pomoc i czekam na jakieś podpowiedzi
przemek4net Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 zrobic loga 011BS i sprawdzic czy w cyklach turbina sie przestawia, zrobic 011D ogolnie tez logi 008D, 001S, 004D, 003D co to logi znajdziesz w googlach pt vagcom, diagnistyka, logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się