adam.k..... Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Witam założyłem IC 450x175x65, wylot z ori turbawki bespośrednio w wąż sr 60mm do IC bez ostrych załamań wszystko elastycznym wążem,wylot z IC tagże elastycznym do ori plastik rury,poza tym egr out, kat out. Pytanie do fachowców czy wylot z ori turbawki AVF może być pdłączony bezpośrednio w wąż sr 60mm ? czy nie lepiej zrobić łagodną redukcje w celu poprawienia aerodynamiki turbiny nie wiem czy mój patent nie wykonczy turbiny, jak na razie auto po tych modach chodzi bajka tylko lekkie wibracje ma międz 1800 a 3000 obr/min musze jak naj szybciej jachać zrobić nowy program.
McGiver Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 nie zaszalałes z tym fmickiem ja się zastanawiam czy mój nie za mały bedzie View image: Zdjęcie0111
daniels Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 450x175x65 do 1.9TDI styknie
nex Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 możesz mieć pod ori wąż za turbo, ale lepiej kupić takie coś: Przejściówka redukcja turbo AWX ASZ AFN inne tdi (2707141764) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ja mam to założone a ori wąż "S" sprzedałem za dobrą kasę
MAGIC87 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 nie zaszalałes z tym fmickiem ja się zastanawiam czy mój nie za mały bedzie View image: Zdjęcie0111 no do 1.9 TDI to trzeba odrazu wsadzic taki zeby poł zderzaka wyciac:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się