Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Warjujacy wskaznik temperatury


melo102

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegos czasu sporadycznie warjuje mi wskaznik temp. czasami nie pokazuje nic pomimo rozgrzanego silnika , czasami wskazowka podchodzi do max, wtedy musze zdjac kleme i zalozyc ja kilka razy wtedy wraza do normy.

Inna opcja -> Temp silnika wg Vag 90-95stopni , na wskazowce zero pomimo pracy silnika 20min , po ponownym wył. zaplonu i wł. wskazowka wraca do pozycji 90stopni.Czasem jest ok. czasem nic nie pokazuje lub max.

Termostat otwiera sie przy ok. 87+ nie sprawdzalem dokladnie.

Dodam ze mialem zalany przekaznik 209 w komoze ECU (poprzedni wlasciciel uszkodzil obudowe). Jest juz wymieniony.Ale slady raczej pozostawil:2cewki, czujnik polozenia walu , wariowal wentylator chlodnicy,podejrzewan tez uszkodzenie napinacza łancucha rozrzadu [(elektromagnes)-klekot podczas odpalania] ,i czasem pokazuje sie komenda :Open or Short to B+ czy (Short to Ground)podczas testu wyjsc.

moj ostatni skan VAG-em :

Address 01

Controller: 8E0 909 518

Component: 1.8L R4/5VT 0001

Coding: 0011501

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 008 - Implausible Signal

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0010 1101

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04275

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043

Component: A4 Klimaautomat 0711

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

30-00 - Open or Short to B+,

walniety przelacznik chamulca ?- do wymiany ,

Czy przyczyna jest jakies zwarcie czy moze czujnik temp.G62 ?

Co jest przyczyna takich objaw?

Dzieki za wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc czujnuk g62 jak najbardziej, spotkałem sie tez z przypadkiem ze padł w liczniku wskaźnik temperatury..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem sie tez z przypadkiem ze padł w liczniku wskaźnik temperatury..

Ja mialem taki przypadek, najprosciej sprawdzic Vag'iem, test zegarow i sprawdzic czy sie zacina ten wskaznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie na tym czujnikiem tez, sprawdzalem VAG-em , wskazowki dzialaja o ile pamietam to wskazowka idzie plynnie do koncz i cofa sie zatrzymujac sie w pozycji ok. 90stopni ,puzniej cofa sie do lewej . Jutro sprubuje zrobic kolejny test , zerkne czy sie zacina- jesli tak to w ktorym miejscu .Pytanie moje wskazowka ma plynnie dojsc do konca - po czym powrucic do poczatku czy podczas powrotu ma zatrzymac sie na srodku ? jak ma wygladac ruch wskazowki .

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie na tym czujnikiem tez, sprawdzalem VAG-em , wskazowki dzialaja o ile pamietam to wskazowka idzie plynnie do koncz i cofa sie zatrzymujac sie w pozycji ok. 90stopni ,puzniej cofa sie do lewej . Jutro sprubuje zrobic kolejny test , zerkne czy sie zacina- jesli tak to w ktorym miejscu .Pytanie moje wskazowka ma plynnie dojsc do konca - po czym powrucic do poczatku czy podczas powrotu ma zatrzymac sie na srodku ? jak ma wygladac ruch wskazowki .

Dzieki

O ile dobrze pamietam to wszystki zatrzymują się mniej więcej na środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie na tym czujnikiem tez, sprawdzalem VAG-em , wskazowki dzialaja o ile pamietam to wskazowka idzie plynnie do koncz i cofa sie zatrzymujac sie w pozycji ok. 90stopni ,puzniej cofa sie do lewej . Jutro sprubuje zrobic kolejny test , zerkne czy sie zacina- jesli tak to w ktorym miejscu .Pytanie moje wskazowka ma plynnie dojsc do konca - po czym powrucic do poczatku czy podczas powrotu ma zatrzymac sie na srodku ? jak ma wygladac ruch wskazowki .

Dzieki

O ile dobrze pamietam to wszystki zatrzymują się mniej więcej na środku.

Tak jest u mnie sie zatrzymywal pozniej na 70 stopniach czy tez sie zacinal podczas tego testu, im wiecej razy go robilem to nie dochodzil do konca czy tez zatrzymywal sie na roznych pozycjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wlasnie dochodzi do konca i cofa sie do polowy , sprawdze to dokladnie ,dzis nie ogarnolem .Oby to ten czujnik byl ? a nie w liczniku i czy to jest ten czujnik w chlodnicy czy przy termostacie bo gubie sie .O ile pamietam zielony jest w chlodnicy zamontowany .Tak ?

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika

czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada

także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik

pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika

czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada

także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik

pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem

ja wymienilem termostat i ten czujnik (wszystko z ASO) i nadal mam ten problem...u mnie chyba zegary padly...;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika

czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada

także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik

pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem

ja wymienilem termostat i ten czujnik (wszystko z ASO) i nadal mam ten problem...u mnie chyba zegary padly...;/

Jak znajdziesz kumatego elektronika to ci to zrobi w chwile, ja placilem za wymiane silniczka od wskazowki temperatury ok 50 zl i to w Wawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika

czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada

także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik

pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem

ja wymienilem termostat i ten czujnik (wszystko z ASO) i nadal mam ten problem...u mnie chyba zegary padly...;/

Jak znajdziesz kumatego elektronika to ci to zrobi w chwile, ja placilem za wymiane silniczka od wskazowki temperatury ok 50 zl i to w Wawie.

Moze polecisz mi jakiegos dobrego?

Moja lokalizacja to Konin ale pofatyguje sie nawet 100-150km w jedna strone.

Za 6 tyg wracam do PL i po drodze od strony niemieckiej tez moze cos byc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mam jak jest zimno na dworze :grin:

Rok temu to się zaczęło to rozebrałem zegary i poruszałem tą wskazówką i działała aż do teraz, bo znowu to samo się dzieje..

2.mp4 - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup rozwalony licznik i zmien sam wskaznik temperatury, przeciez to 15 minut roboty..

W moim przypadku nie byl problemem sam wskaznik, ale silniczek od niego, wiec zostal wylutowany i wlutowany chyba nawet od starego licznika audi (oznaczenia silniczka byly te same)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...