ficjor Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Witam, mam problem z ogrzewaniem (od zeszłej zimy): - układ jest odpowietrzony, - nagrzewnica jest drożna. - nawet jak ustawie temp. na HI to wentylator od klimy zasuwa cały czas. Błędy z VAG: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 29-10 - Short to Ground - Intermittent Czy sam silniczek od klapy centralnej może powodować totalny brak ciepłą? Za schowkiem widać jak silniczek pracuje podczas zmian temperatury w zakresie LO -> HI. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc, niedługo jadę w trasę a każdy mechanik w okolicy chce mi ściągać deskę. Gdzie są klapy ciepło zimno? Z góry dziękuję
grzegorzmen Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 myślę że przy odrobinie gimnastyki da się ogarnąć temat silników klap bez demontażu deski , ale mechanikowi zawsze lepiej zdemontować deskę bo ma za co potem kasować , nawet jak zrobi bez demontażu . Silniki klap są za schowkiem od dołu.
ficjor Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 Dzięki za odp. A czy jest jakiś silniczek pod wycieraczkami na podszybiu, który mógł nawalić?
Tobike Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Wszystko jest wewnątrz kabiny, za ścianą grodziową nie nic z ogrzewania poza przewodami do nagrzewnicy.
ficjor Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Dzięki za odp. W takim razie, który silniczek może odpowiadać za brak ciepłego powietrza skoro ten od zmiany temp. pracuje w pełnym zakresie?
tajesi1003 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 mam ten sam problem,odpowietrzylem układ i nadal leci letnie powietrze,niby węże do nagrzewnicy gorące na blacie 90stopni a nie mam ciepłego powietrza;/pomóżcie bo już nie wiem co mam robic.....
PioTr123socho Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 jak zdejmiesz schowek masz tam dwa silniczki jeden od sterowania klap nadmuchu gora srodek dol a drugi zamyka i otwiera powietrze cieplp zimno ten pierwszy jest blizej silnika a ten od otwierania klap cieplo zimno jest blizej w strone radia bedziesz widzial napewno ja tez mam proble z ogrzewaniem ale wszystkie silniczki pracuja ---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- a moze ktos mi pomoze tez mam brak ogrzewania silniczki dzialaja temperatura na zegarze 90 przewody sa cieple oprocz tych dwoch ktore ida do nagrzewnicy przewody te sa letnie uklad byl odpowietrzany wyglada na to jak by nie dochodzil plyn do nagrzewnicy moze ktos cos wie
grzegorzmen Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 [/color] przewody sa cieple oprocz tych dwoch ktore ida do nagrzewnicy przewody te sa letnie uklad byl odpowietrzany wyglada na to jak by nie dochodzil plyn do nagrzewnicy moze ktos cos wie Może masz zatkaną bądź zarośniętą nagrzewnicę , i pompa niemoże przepchać płynu. Rozłącz przewody wąż ogrodowy i płukanie w jedną i drugą stronę może pomoże, lepsza by była myjka ciśnieniowa .
satineqq Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 I jak udalo sie rozwiazac problem? Jak dodac nowy watek na forum , moze mi ktos pomoc? ; ]
PioTr123socho Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 witam dzieki za pomoc zaraz zabieram sie przeplukania bo w tygodniu to nie mam za bardzo czasu i kiedy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się