Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b5 POMOCY !! Stuki w okolicy tylnych kielichów. Poddaje się już :(


arturkw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy od dłuższego czasu śmigam na zawieszeniu mts ma ono 2 miesiące, nie pamiętam czy owe stuki miałem przed czy po zamontowaniu tych amorków ale narazie je wykluczam bo stuk teoretycznie nie dochodzi z amorka tylko... z kielicha . siedzę z tyłu auta dziewczyna prowadzi autko i na dziurach słysze dokładniej jak by dzwięk stukot(chrobotanie) dochodził z górnego mocowania amorka i ewidentnie z tamtąd pochodzi. Rozbierał po 3 razy lewa i prawa strone bo myślałem ze coś źle poskładałem wszystko poskładane jak trzeba nawet obniżyłem na regulacji tylne amorki bo myślałem ze za wysoko i po złożeniu nadal to samo, kolejności szczęsci tez jest ok bo sugerowałem sie Etką i rozłożeniem starych amorków śruba tez dobrze dokręcona(tak mi sie wydaje) bo dochodzi do końca i później nie idzie i z całym tłoczyskiem idzie, ale co zaobserwowałem i nie wiem czy tak ma być

złożyłem tylnego amorka bez tej nasadki górnej która idzie na sam koniec na górno mocowanie co jest z prongiem zeby widzieć góre tłoczyska z mocowaniem i na dziurach ostrych ono takie mam wrazenie ze podskakuje i powoduje stuk włąsnie jak by coś o gwint sie obcierało taki chrobot i na mój rozum czy nie powinno tak być ze te tłoczysko pracuje razem ze sprężyną i nie powinno się ruszam w okolicy górnego mocowania??

koledzy pomocy bo juz mi rece opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, Twój opis jest taki, że człowiek musi przeczytać 3 razy żeby zrozumieć. Kropki i przecinki mamy w języku polskim :grin: Jak dokręcałeś śrubę to czy tylko ją tak sobie dokręciłeś do momentu, w którym obracała się z tłoczyskiem? Powinno się, tak przynajmniej praktykują wszyscy znani mi mechanicy złapać od góry tłoczysko i dokręcać śrubę (na górze masz kawałek bez gwinta). Kumpel właśnie tak zrobił i dlatego pytam o sposób dokręcania. Może akurat to to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam pisałem w biegu, generalnie za pierwszym rozkręcaniem całośći łapałem tak jak mówisz ten cypele i dokrecałem i nic to samo, moze tym razem to przeoczyłem musze sprawdzić ale wątpie zeby to było to bo przy dokrecanie z boku patrząc jest na maxa dokrecone, nawet jezeli nie jest to ten kawałeczek nie wydawał by takich huków na dziurach mi sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On miał takie delikatne postukiwania, np jak jeździł po kostce. Sprawdź jeszcze te gumy które przychodzą nad i pod sprężynę. Może są już w kiepskim stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...