fotograf87 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Ostatnio zauważyłem takie "coś w swoim aucie. Podczas dojeżdżania na luzie do skrzyżowania i hamowania obroty w moim dieslu spadają do 780-790 obr./min. (normalnie oscylują w granicach 860-880 obr./min) Dzieje się tak nie zawsze ale bardzo często. Mam delikatnie zapowietrzone hamulce - czy to może być przyczyna? (bo np. pompa hamulcowa musi mocniej pracować i wykorzystuje silnik, aż spadają mu obroty) Dodam, że po dojechaniu do skrzyżowania, zatrzymaniu obroty wracają do prawidłowej wartości... POMOŻE KTOŚ??
mariuszsal Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Po pierwsze taki spadek obrotów jest normalny, jak będzie się powiększał to do sprawdzenia serwo i zawór podciśnienia. Po drugie nie dojeżdżamy i hamujemy na sprzęgle/luzie. Wysprzęglaj furkę pod koniec hamowania, nie będziesz miał takich problemów oraz poprawisz swoje bezpieczeństwo. No i ogarnij te zapowietrzone hamulce.
fotograf87 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 z tym dojeżdżaniem na luzie/sprzęgle to wiem jaka jest "procedura" ;p i w sumie w 90% ją stosuje... może dlatego nigdy wcześniej nie widziałem tego spadku obrotów. A z tymi hamulcami to nie takie proste ;p po wymianie hamulców na komplet od ESKI już 3 mechaników nie da rady odpowietrzyć tyłu... kolega "DEV" dał mi radę jak to zrobić..i w sumie raz zastosowałem się do jego zalecen. ale muszę tę czynność powtórzyć ;p bo trochę pomogło ale nie jest dobrze w 100% ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się