Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z utrzymaniem wolnych obrotów....hmmm


fotograf87

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem takie "coś w swoim aucie. Podczas dojeżdżania na luzie do skrzyżowania i hamowania obroty w moim dieslu spadają do 780-790 obr./min. (normalnie oscylują w granicach 860-880 obr./min) Dzieje się tak nie zawsze ale bardzo często. Mam delikatnie zapowietrzone hamulce - czy to może być przyczyna? (bo np. pompa hamulcowa musi mocniej pracować i wykorzystuje silnik, aż spadają mu obroty) Dodam, że po dojechaniu do skrzyżowania, zatrzymaniu obroty wracają do prawidłowej wartości...

POMOŻE KTOŚ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze taki spadek obrotów jest normalny, jak będzie się powiększał to do sprawdzenia serwo i zawór podciśnienia. Po drugie nie dojeżdżamy i hamujemy na sprzęgle/luzie. Wysprzęglaj furkę pod koniec hamowania, nie będziesz miał takich problemów oraz poprawisz swoje bezpieczeństwo.

No i ogarnij te zapowietrzone hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym dojeżdżaniem na luzie/sprzęgle to wiem jaka jest "procedura" ;p i w sumie w 90% ją stosuje... może dlatego nigdy wcześniej nie widziałem tego spadku obrotów. A z tymi hamulcami to nie takie proste ;p po wymianie hamulców na komplet od ESKI już 3 mechaników nie da rady odpowietrzyć tyłu... kolega "DEV" dał mi radę jak to zrobić..i w sumie raz zastosowałem się do jego zalecen. ale muszę tę czynność powtórzyć ;p bo trochę pomogło ale nie jest dobrze w 100% ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...