hejneken Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Cześć ! Znajomy ma problem ze swoją Audi 1.8T AEB a mianowicie po osiągnięciu 90 stopni obroty wzrastają do 1100 w granicach 1200 , gdy silnik zimny obroty 900 i ani drgną. Podczas jazdy gdy wrzuca na luz obroty rosną do 1500 i spadają do 900 i tak w kółko. Zero błędów na VAG. Co może być przyczyną takich wysokich obrotów ?
Dev Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 przepustnica do czyszczenia czujnik wody do wymiany
hejneken Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 Przepustnica nowa, zrobiona adaptacja, czujnik wody nowy ori..
iglako Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Przepustnica nowa, zrobiona adaptacja, czujnik wody nowy ori.. Moze zle zrobiona adaptacja
pitu55 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Adaptacja zrobiona dobrze , robiona kilkakrotnie na różnych programach typu VAG itp. Zresztą na zimnym silniku obroty są 900 i ani drgną , temperatura dobija do 80-90 st i obroty rosną do 1200 i tak stoją . W skrócie wymieniono : czujniki --> temp cieczy i powietrza , odme , pompe paliwa , świece , filtry , przepustnice + lśni jak psu jajca , dolot szczelny , nowa sonda oryg lambda , nowy kat , nowe ECU na wszelki wypadek , turbo bo regeneracji , silnik dopieszczony na maksa aaa obroty jak były tak są po nagrzaniu 90 st nagle 1200 . Jakieś pomysły ? zero błędów na VAGU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się