michałswd Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Witam mam nastepujacy problem , w swoim audi a4 b5 w wersji europejskiej zalozylem klape us co sie okazalo zamki roznia sie diametralnie Przed zalozeniem klapy us'a Klape zamykalem z pilota wraz z zamykaniem drzwi , problem tkwi w tym ze do klapy us nie posiadam kluczyka i nie potrafie jej zamknac na zamek a elektryka nie działa ( mam taki pomysl zeby ze starej instalacji zamka z wersji eu wykorzystac serwo do zmiany pozycji zamka za pomoca ciegna ,co sie okazalo po podlaczeniu zamka i serwa dalej nic nie dziala czy mikrostyki maja wplyw na zamykanie zamka ??? zeby zadzialalo serwo ) Czy ktos przerabiał taki zamek lub wymieniał jego wkład Prosze o jakies podpowiedzi Dzieki
Szymon51 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Dołączam się do pytania, mam podobny problem?
michałswd Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 Jak znajde dzisiaj czas porobie fotki , i opis przeróbki bo chyba znalazlem sposob na przekladke kompletu el z polifta eu do us
Szymon51 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 to ja czekam bo mnie też to czeka.
michałswd Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 siema nie mam fotek ale ja sprawe rozwiazalem u siebie w taki sposob Z orginalnej instalacji zostawiamy ! : - SILOWNIK SERWO czarny plastik z bialym kolnierzem wysuwa sie po nacisnieciu kluczyka " klik otwieranie bagaznika ' lub na pilocie open wszystkie drzwi Kostki podswietlenia tablicy do przerobienia nie powinniscie miec z tym zadnych problemow w razie co pomoge Kostki z mikrostykiem mikrostyk z blendy eu Zostaje lub nie wedle uznania !!! ja przerobilem mikrostyki dodalem je do klapy Us po zimie zamontuje je z dolu tylniego zderzaka wraz z przekaznikiem dodatkowego serwa ktore otworzy klape po dotknieciu noga mikrostyku ( otwieranie klapy z buta jak np w nowych mercedesach ) - przekladamy z wersji eu Blokade zamka ta ktora wchodzi w dolny rygiel klapy !!! jest w niej gniazdo do którego wpinamy czarna kostke jesli tego nie zrobimy nie oswietlimy naszego bagaznika !!!!! Oczywiscie zostawiamy wszystkie przewody cala wiazke przerabiamy tylko kostki wtyczki z podswietlenia rejestracji !!!! Co należy zrobic zeby dzialalalo wszystko ladnie z pilota : W sumie to moj troche prymitywny sposob ale przynajmniej dziala klapa tydzien na samochodzie wszystko jest ok Co robimy : krok 1: zakladamy zamek z ryglem ten który montujemy przy koncu maski wpinamy do niego czarna kostke mamy swiatlo w bagazniku Krok 2 : z zamka klapy us ROZBIERAMY Osłone bialy plastik oslaniajacy wnetrze zamka > nastepnie widzimy takie białe złacze do doprowadzenia wezyka z powietrzem Delikatnie go otwieramy i rozdzielamy dodatkowa biala osłonke z silikonowym kolnierzem > nastepnie trzeba dobrze przesmarowac biale plastikowe ciegno zamka aby latwo chodzilo porusza ono taki plastik z zebatka który blokuje zamek ( w pozycji w lewo klapa otwiera sie po przesunieciu w prawo klapa jest nie do otwarcia z zewnatrz !!!! ) Krok 3 : Zabieramy silownik serwo z klapy eu do piwnicy i wykonujemy do niego stelarz z Jakiegos kawałka blachy katownika ( musi byc dosc solidny ) nawiercamy 2 otwory pod serwo i 2 otwory pod nowe mocowanie serwa w masce !! kROK 4 tERAZ bArdzo wazne : Wspomniany wczesniej zamek klapy us po przesunieciu bialej zebatki w lewo otwiera w prawo blokuje nasz zamek >>>> idziemy do piwnicy po stelarz serwa podlaczamy go sprawdzamy czy sie wysuwa Tak musi sie wysuwac Trzpien tego serwa ustawiamy na plastik zebatka blokujaca ( czyt wyz) zaznaczamy miejsca na otwory pod nasz stelarz wiercimy skrecamy wazne jest zachowanie odpowiedniej odleglosci aby trzpien serwa dobil wystarczajaco do bialej zebatki przesuwajac ja krok 5 : serwo niestety tylko wypycha zamek odblokowujac go z pilota lecz nie zamyka ( opcja 1 robimy maly otwor na wysokosci zamka montujemy rygiel z golfa 2 i zamykamy klape manualnie wciskajac go przesuniemy plastik z zebatka w pozycje uniemozliwiajaca otwarcie zamka pozycja w prawo zamykamy klape jest zamknieta na zamek !!! naciskamy kluczyk otwieranie klapy serwo wypycha silownik przesuwa zebatke klapa otwarta dziekuje z uwage ) OPCJA 2 dla MAJSTERKOWICZOW Przerabiamy bialy plastik z serwa silownika w taki sposób aby w jedna strone wypychal zebatke a w 2 jak sie bedzie chowal poprostu swoja sila ja pociagnie !!! I mamy wtedy wszystko z kluczyka ( cholernie problemowe jest przerobienie tego ciegna aby tak dzialalo ) Jesli sie uda to w tej opcji dziala to w 2 strone mianowicie przyjmijmy ze mamy juz zamknieta klape > klikamy na pilot cyk klapa sie otwiera musimy ja szybko uniesc do gory bo silownik zachwile "pusci" i ponownie zamknie zamek Teraz co do mikrostykow Mozemy je miec lub nie troche roboty i idzie je wpasowac w miejsce obok oswietlenia tablicy wpinamy wtyczke wszystko dziala ( nie sa potrzebne mozna zaslepic wtyczki i tez jest ok ) ja osobiscie po zimie zamontuje je do zderzaka jak wczesniej wspomnialem ( na szybko sprawdzalem wszystko i bedzie dzialac ) W razie pytan gg : 18640461
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się