szeryf Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Witam, na razie zrobiłem tylko logi statyczne, ale i tak nie wiem czy dobrze. Zgodnie z opisem na forum, chciałem zlogować grupy 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023, ale udało mi się tylko 001, 003, 004, 007, 013, 023. Nie udało mi się zlogować też grup Basic Settings, bo przycisk "switch to basic settings" jest nieaktywny :/ Poniżej logi i odczyt błędów: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.clb Control Module Part Number: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9618 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 20423 142 82636 VCID: 75EB90701CDA296 1 Fault Found: 18107 - Powertrain Data Bus P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 60.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.86 V Bin. Bits: 00001100 Bin. Bits: 00000000 (no units): 1.0 Grupy: 001,003,004 - 001,003,004 Grupy: 007,013,023 - 007,013,023 Co dziwne, w grupie 003 po jakimś czasie pracy silnika na wolnych obrotach pojawia się wartość 470 zamiast 270. A może z tym Basic Settings chodzi o zakładkę w grupie "Advanced Functions" po prawej stronie okna? Jeśli chodzi o logi dynamiczne, to mam zrobić logi grup 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011, normalne, nie basic settings? 000 nie zrobię, bo się nie da Jeśli chodzi o błąd 18107, to czego dotyczy? Ja go kasuje, a on wraca Pozdrawiam
przemik Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 1. Bład jest związany ze złym przesyłem danych z modułu kierownicy (J527) - do sprawdzenia okablowanie 2. Zmiana ilosc powietrza w 003 na 470 - calkiem normalny objaw... ECU po prostu zamkneło EGR 3. Z tym Basic Settings - tak dobrze kombinujesz. Dla Twojego silnika kompet logów statycznych to: 001,003,004,007,013,018 i 023 Basic Settings - 003 i 011 pzdr
grejf Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 @szeryf ale udało mi się tylko 001, 003, 004, 007, 013, 023. Nie udało mi się zlogować też grup Basic Settings, bo przycisk "switch to basic settings" jest nieaktywny :/ Spróbuj na sofcie 10.6.4 Release
szeryf Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 @przemik, a dla logów dynamicznych? 001, 003, 004, 008, 010, 011? i tu już normalne, nie BS? a te logi statyczne, nie BS, jak długo robić? robiąc logi BS, mam wcisnąć przycisk ON/OFF, żeby obroty wzrosły? @grejf, niestety z moim kablem mogę używać tylko 11.11 pozdrawiam i dzięki za pomoc
zbojna Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Co sie dzieje z autem? Po tych logach co wkleiles obstawiam wibracje auta na jalowym, o czym swiadczy nie rowna dawka paliwa i lekkie falowanie obrotow, dawka w gr.1 powinna byc pow 4, u ciebei jest ponizej i jest nie regularna, obstawiam lejaca\lejace pompki. Na poczatek zalej cos czyszczenia do baku
szeryf Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Falowania obrotów na obrotomierzu nie zauważyłem, ale faktycznie silnikiem trzęsie, myślałem że to od dwumasy. Kolejna bolączka to turbodziura, jak wciskam gaz do dechy to przez chwilę (ok 1 s) nic się nie dzieje, dopiero potem zaczyna przyspieszać. I ostatnia rzecz to spalanie i wskazanie na FISie, opisywałem to w osobnym wątku, ale ogólnie chodzi o to że FIS zaniżył spalanie o 2 litry, na FISie było 5,4, w rzeczywistości wyszło 7,3, co jest chyba sporym wynikiem, bo większą połowę km zrobiłem w strasie, a po mieście też auta nie katuje, bo praktycznie zagrzewa się jak już dojeżdżam do pracy albo do domu. Co wlać do baku, coś do czyszczenia wtryskiwaczy?
przemik Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011 Zrob tak Basic Settings zeby zalogowac chociaz ze dwa razy przelaczenie ze stanow ON na OFF i odwrotnie
szeryf Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Ok, postaram się dziś zrobić jeszcze raz, zobaczymy co z tego wyjdzie. Co do dawki paliwa, to u mnie jest ponoć zmniejszona dawka przy rozruchu, ale to pewnie nie ma wpływu na pracę na wolnych obrotach. edit: wklejam nowe logi statyczne: Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007,013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 -VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 -VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wartości w grupie 023 chyba są bardzo słabe co? logi dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Jak dla mnie fura zdrowa.
szeryf Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 A co z BIPami w grupie 023? Wiem że mieszczą się w granicach, ale bliżej im do 100. A te wartości z grupy 001 nie powinny być faktycznie powyżej 4, tak jak pisał zbojna? Oglądając inne logi widziałem wartości rzędu 7. No i nadal nie wiem dlaczego po wciśnięciu gazu jest chwila zwłoki, tak ma być? Słyszałem że nie. Pozdrawiam
zbojna Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Bip'p wysokie i w dodatku wszystkie na '-', co moze tez swiadczyc o slabym doplywie paliwa. Ja na poczatek zalalbym cos do czyszczenia pompek i po wypaleniu baku ponownie wykonal logi.
szeryf Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 Zalałem, wyjeżdżę zbiornik i zobaczymy A czy w grupie 003 w logach dynamicznych wartości przepływu nie są za duże?
grejf Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 albo filtr paliwa dobry knecht'a....wymień 003 ok.
szeryf Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam, wklejam logi statyczne bloków 001, 013, 023 po wyjeżdżeniu zbiornika ze środkiem do czyszczenia wtrysków, zrobiłem jeszcze 400km na czystym paliwie, ale mam nadzieję że to nie będzie miało wpływu na wyniki. Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pierwsze kilka wierszy jest nieważne. Z tego co widzę, to w bloku 013 wartości chyba trochę się poprawiły, reszta chyba bez zmian? Pozdrawiam
zbojna Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Masz podobnie jak u mnie bylo, z tym ze ja bip wszystkie mialem na '+', dawka byla tez nieregularna, u mnie sie skonczylo na wymianie pompek. U ciebie sa wszystkie na '-' wiec sprawdzil bym dokladnie caly doplyw paliwa jescze przed ewentualna wymiana pompek. Pozdr
szeryf Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Masz podobnie jak u mnie bylo, z tym ze ja bip wszystkie mialem na '+', dawka byla tez nieregularna, u mnie sie skonczylo na wymianie pompek. U ciebie sa wszystkie na '-' wiec sprawdzil bym dokladnie caly doplyw paliwa jescze przed ewentualna wymiana pompek.Pozdr Nie nie, pompek nie mam zamiaru wymieniać ---------- Post dopisany 03-06-2013 at 20:07 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2012 at 11:42 ---------- Proszę o ponowną analizę logów statycznych, powód - trzęsie silnikiem przy rozruchu, trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, czasami szarpie w granicach 1100-1500 obrotów :/ Statyczne: Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 007,013,018) Log (2 - 023) BS: Log (0 - 003) Log (1 - 011) Statyczne podczas odpalania, nie wiem czy potrzebne Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 007,013,018) Log (2 - 023)
szeryf Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 To dlaczego trzęsie? Poduszki silnika? ---------- Post dopisany 03-07-2013 at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2013 at 13:41 ---------- Czy po tych logach można stwierdzić czy było coś grzebane w sterowniku? Wciąż szukam przyczyny tego, że FIS mi sporo zaniża spalanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się