mcm 0 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witka Problem jest z autkiem szwagra, błąd 00575 nie chce się skasować, muli zaje.......e, max 120 więcej nie chce, zrobiliśmy logi na szybko bo mu się śpieszyło, z moich wniosków wynika ciśnienie doładowania, ale nie wiem czy dziura w dolocie, N75 czy LMM ?? Control Module Part Number: 028 906 021 GM Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1436 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent LOGI: nie są wszystkie ale może coś da się z tego odczytać 001 DYN 003 DYN 003 STAT 004 BS 008DYN 008 STAT 010 DYN 011 BS 011 DYN + log z pomiaru mocy do programu Kaufmann +wykres w programie Kaufmann Wygląda jakby zeżarło połowę kucy ?? Co wy na to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam problem jest prawdopodobnie w wysranym N75, podmień od siebie i będziecie wszystko wiedzieć, sprawdź wcześniej wężyki do N75 bo może to one robią robotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Pomacaj rury w dolocie a jesli nic nie znajdziesz - podmieniaj N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 N75 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufik 0 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Cześć Za namową teścia (żadne inne tylko Audi - niunia:) kupiłem sobie A4 1,9 TDI 110 KM AFN, Avant, 1996 rok. Przebieg 192 000. Wszystko ok tylko jakoś taki nie żwawy jak na te 110 KM. Podłączyłem pod VAG i wyskoczyły błędy 575 i 519. Po skasowaniu w programie już się nie pojawiły ponownie a auto dalej jakieś takie zmulone. Jak dociskam gaz do podłogi auto powoli przyspiesza i przy wrzuceniu trójki przy 3000 obr. jakby przystaje i dopiero potem przyspiesza. Poczytałem tu na forum i przegoniłem auto na odcinku ok 3 km i doszedłem do 180 km/h czyli nie tak źle. No ale czytałem też o czyszczeniu kierownic spalin i innych takich ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać, na razie zdjąłem gumowy łącznik miedzy plastikową rurą a kolektorem dolotowym i znalazłem tak kupę czarnego szlamu. Może ktoś tak na chłopski rozum podpowie mi jak poczyścić to wszystko (i gdzie to się znajduje)i odmulić auto . chciałbym wrzucic logi z VAG tylko które ? to moje pierwsze TDI w życiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Usterka wedlug- AUTODATY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Rufik tu masz wszystko: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufik 0 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 dzięki. spróbuję zrobić dzisiaj test z Vagiem i wrzucić logi, może się uda zdiagnozować co zamula moje autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 tak to był N75, dziś szwagier wymienił u Witka i mówi, że furka jak nowa :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się