Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów, błąd 00575 i max 120 km/h ??


mcm

Rekomendowane odpowiedzi

Witka

Problem jest z autkiem szwagra, błąd 00575 nie chce się skasować, muli zaje.......e, max 120 więcej nie chce, zrobiliśmy logi na szybko bo mu się śpieszyło, z moich wniosków wynika ciśnienie doładowania, ale nie wiem czy dziura w dolocie, N75 czy LMM ??

Control Module Part Number: 028 906 021 GM

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1436

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

LOGI: nie są wszystkie ale może coś da się z tego odczytać

001 DYN

47a0078606ac898cm.jpg

003 DYN

b487aab6c1c5f7e6m.jpg

003 STAT

87b2869fb0d3116bm.jpg

004 BS

54f198c39b6a3560m.jpg

008DYN

ceeb53e77e22a65fm.jpg

008 STAT

03ca2b0dd671d089m.jpg

010 DYN

7ddc930a7bfd6fb4m.jpg

011 BS

6f9d8c09e9fc7a26m.jpg

011 DYN

674479247c3fca35m.jpg

+ log z pomiaru mocy do programu Kaufmann

c3a2d9c6d585e743m.jpg

+wykres w programie Kaufmann

e0c28044a810fe8bm.jpg

Wygląda jakby zeżarło połowę kucy ??

Co wy na to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam problem jest prawdopodobnie w wysranym N75, podmień od siebie i będziecie wszystko wiedzieć, sprawdź wcześniej wężyki do N75 bo może to one robią robotę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :hi: Za namową teścia (żadne inne tylko Audi - niunia:) kupiłem sobie A4 1,9 TDI 110 KM AFN, Avant, 1996 rok. Przebieg 192 000. Wszystko ok tylko jakoś taki nie żwawy jak na te 110 KM. Podłączyłem pod VAG i wyskoczyły błędy 575 i 519. Po skasowaniu w programie już się nie pojawiły ponownie a auto dalej jakieś takie zmulone. Jak dociskam gaz do podłogi auto powoli przyspiesza i przy wrzuceniu trójki przy 3000 obr. jakby przystaje i dopiero potem przyspiesza. Poczytałem tu na forum i przegoniłem auto na odcinku ok 3 km i doszedłem do 180 km/h czyli nie tak źle. No ale czytałem też o czyszczeniu kierownic spalin i innych takich ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać, na razie zdjąłem gumowy łącznik miedzy plastikową rurą a kolektorem dolotowym i znalazłem tak kupę czarnego szlamu. Może ktoś tak na chłopski rozum podpowie mi jak poczyścić to wszystko (i gdzie to się znajduje)i odmulić auto . chciałbym wrzucic logi z VAG tylko które ? to moje pierwsze TDI w życiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to był N75, dziś szwagier wymienił u Witka i mówi, że furka jak nowa :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...