Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny dzwiek w silniku i dziwnie odpala


Jarek882

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! dzisiaj uslyszałem dziwny dzwiek w silniku takie jakby cykanie slychac to przy kole kierowcy.. tutaj filmik (trzeba sie bardzo dobrze wsłuchać) ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting czy to moze byc dwumas? samochodem nie szarpie itd sprzegło sie nie slizga.. Chce tylko wiedziec czy mam sie nastawiac na jakies koszty bo z tego co mi wiadomo to dwumas jest jedna z najdrozszych czesci. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko lyka 200ml na 1000km :-D ale to mam wyciek między silnikiem a skrzynia się saczy i pewnie gumki na pompkach :D

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij czapkę z silnika a wszystkiego się dowiesz zajmie ci to 20 min popychacze i wałek zbliża się ich koniec na jakim olejku latasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy glosno. Może się tak wydawać bo drży osłona silnika bo nie ma gumek. speckom wydaje Ci sie ze glosno bo jak nagrywałem to wsadziłem telefon w nadkole.

olej motul 5w40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale takie cykanie jednak slychac .... u mnie jest cos podobnego ale taki bardziej blaszkowy dziek moze to wina nagrania .... mechanik mi mowil ze to samoregulator ... jak dajesz gazu tez ten dziwek sie nasila ? jak zapalasz tez jest intensywniejszy ? hmmw dieaslu ciezko te dzieki wyodrebnic ale jak sie na codzien jezdzi to mozna sie juz wsluchac w bicie serca jednosktki 1,9 tdi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jaki byłby koszt wymiany uszczelniaczy na pompkach razem z robocizna? bo rano puści chmurkę przy odpaleniu.

---------- Post dopisany at 12:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ----------

tak klepie na rozgrzanym ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wszystkie swieczki akumulator nowy varty 74ah i pali jakby nie na wszystkie gary.. zdarza sie to tylko po nocy przy ujemnych temp dzisiaj w nocy bylo chyba -2 przekaznik od swiec odbija więc swiece grzeja. tutaj filmik jak to wszystko wyglada ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

---------- Post dopisany at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:43 ----------

dodam ze jak go odpale i zgasze i za chwile odpale to juz normalnie pali. tak jakby pompa paliwa nie domagała ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PD-ki tak pracują cieżko. Ja robiłem cały siulnik ATJ na nowych gratach. Ile kosztują gumki,uszczelniacze to nie pamietam. Ale same uszczelniacze za duzo nie pomogą. U mnie brał 1L oleju na jakies 1500km. Wina leżała w pierscieniach tłoków. Były tak zasyfione nagarem, olejem ze miały problem z poruszaniem się,.

Problem z odpaleniem rano też mam. Drąże ten temat 3 dzień. Zawór zwrotny zamontowany zaraz po wyjsciu z baku. Przy filtrze nie widać powietrza(zamontowany przezroczysty wężyk na testy)..

Stawiam że puszczają oringi na pompkach. Ale dawałem nowe przy remoncie jakies 20tys km temu ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...