Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1,9 TDI] Masa problemów i dużo pytań, proszę o pomoc...


Grzech77

Rekomendowane odpowiedzi

W moim przypadku, gdy auto wchodziło w tryb awaryjny, na fis-ie nie pojawiał się żaden komunikat :wink: na fis-ie pojawi się komunikat np. gdy jest niski poziom oleju, coś nie tak z płynem chłodniczym itp. Gdy podpiąłem vag-a to w sterowniku silnika pokaz taki błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Czyli krótko mówiąc nieszczelny dolot, a konkretniej ta gumowa rura bezpośrednio za turbo (idąca w stronę IC). Tryb awaryjny łapał notorycznie, przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu od 3 biegu w góre, nie miał mocy, kopcił na czarno. Ogólnie jazda była trochę niebezpieczna, zwłaszcza wyprzedzanie. Gdy wymieniłem tą rurkę to "banan" wrócił mi na twarz :decayed::banan:

Tak więc może :vaglogi: i sprawdzisz co to był za błąd (powinien być zapisany) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku, gdy auto wchodziło w tryb awaryjny, na fis-ie nie pojawiał się żaden komunikat :wink: na fis-ie pojawi się komunikat np. gdy jest niski poziom oleju, coś nie tak z płynem chłodniczym itp. Gdy podpiąłem vag-a to w sterowniku silnika pokaz taki błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Czyli krótko mówiąc nieszczelny dolot, a konkretniej ta gumowa rura bezpośrednio za turbo (idąca w stronę IC). Tryb awaryjny łapał notorycznie, przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu od 3 biegu w góre, nie miał mocy, kopcił na czarno. Ogólnie jazda była trochę niebezpieczna, zwłaszcza wyprzedzanie. Gdy wymieniłem tą rurkę to "banan" wrócił mi na twarz :decayed::banan:

Tak więc może :vaglogi: i sprawdzisz co to był za błąd (powinien być zapisany) :wink:

:drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu- zrób tak- wyjedź na drogę i po prostu mu depnij- generalnie jeśli jest problem- to auto złapie notlaufa i przestanie jechać jak powinno. Po ponownym odpaleniu będzie znowu ok aż do kolejnego depnięcia/wzrostu ciśnienia w układzie. Sprawdź dolot + rurki od podciśnienia do turbo.

U mnie swego czasu miałem mały otwór w przewodzie i przez to łapał błąd. Koszt naprawy to wymiana wężyka za jakieś śmieszne pieniądze.

Ktoś kto ma pojęcie- znajdzie problem od razu.

Ale tak jak pisano wcześniej: LOGI!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzech77, przed zrobieniem logów odczytaj błędy ze sterownika i je zapisz, a następnie skasuj. Zagrzej auto zrób komplet logów czyli : Dynamiczne, statyczne, oraz BS, oraz ponownie przeskanuj czy błędy które były zapisane wcześniej (jeśli jakieś wyłapie VAG) pojawiły się ponownie... Podczas logowania dynamicznego loguj pojedynczo każdą grupę do złapania notlaufa; dopiero po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika loguj następną grupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej masz problem z zaworem N75, może z przewodami podciśnienia... Sprawdź owe przewody, podmień N75 jak możesz. Po skasowaniu błąd powrócił? Auto wpadło w tryb awaryjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...