Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1,9 TDI] Masa problemów i dużo pytań, proszę o pomoc...


Grzech77

Rekomendowane odpowiedzi

błąd w sztuce z mechanikami pseudo tak jest, sam jestem mechanikiem ale nie zajmuję się ty na co dzień jak już muszę zaprowadzić auto do mech to szlak mnie trafia a zaraz po odebraniu sprawdzam co spierd. a nie naprawił . pozostaje mi tylko współczuć takie jazdy bo sam też robie takie trasy często panowie w miarę możliwości i warunków sami próbujcie naprawiać swoje cacka dupki w warsztatach ciągną tylko kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto gotowe czyściutkie uruchomione i pierwsza prosta do domu kope dymu,z pod maski również (silnik stanął demba) koniec jazdy !!! Jakie mogły być przyczyny że turbina padła tak szybko?

....niestety spotkałem podobny przypadek - jestem na 100% przekonany, że po zamontowaniu nowa turbosprężarka nie dość, że nie została nawet zalana olejem :facepalm: to pewnie też nie została "przesmarowana" (kręcenie silnikiem przez 5-10s bez odpalenia do momentu, aż olej pod cisniśeniem dotrze do łożyskowania turbo) zatem złożona na sucho turbina po pierwszym depnięciu po prostu się rozleciała....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto stało na wolnych obrotach kolo pół godziny...potem byly lekkie przegazowania i znowu na wolnych...więc raczej ta teoria nieprawdziwa...

....w pierwszym poście nie napisałeś tej informacji, za to użyłeś stwierdzenia "turbina padla odrazu po zalozeniu" :naughty: zresztą nieważne, dalej jednak jako najbardziej prawdopodobną przyczynę obstawiam smarowanie, skoro na starcie rozleciało się łożyskowanie a olej poszedł do głowicy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach