bolusss Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 witam koledzy mam trzy nastepujace problemy 1 mialem tak ze na wlaczonym silniku po otwarciu drzwi pasazera miga podswietlenie wnetrza a teraz juz tam mam ze na wylaczaonym tez miga co to moze byc mial ktos cos podobnego prosze o rade 2 od dwoch dni pomka centralnego zamyka normalnie a podczas otwierania pracuje bardzo dlugo wszyskie drzwi sie otwieraja a czemu tak dlugo pompuje po zdjeciu przewodów z pompki i zatkaniu ich po chwili sie wylacza co mam robib zagaladalem pod kanape ale wszystkei wezyki pod tylna kanapa sprawne jak mozna zdiagnozowac co sie zepsulo moze to przez te dzrzwi pasazera poradzcie 3 i jescze jedno mam ktos moz edo sprzedania tylni mechanizm wycieraczki do audi a 4 b5 kombi jak cos to z checia kupie prosze o porade bo mam audi juz ponad 3 meichy i nie wiem co za cos sie zabrac z gory dziekuje za pomoc i licze na was pozdrawaim
Adrianus1980 Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Cześć Karol, to ja Adrian twój kuzol, tez kupiliśmy Audi a4, my mamy podobne problemy z oświetleniem kabiny. Wyczytałem następujące informacje: 1. problemy z masą, skorodowane przewody na podłodze. czujiniki otwarcia drzwi, wszsytkie są sprawne. Podłączałej VAGA? 2. pompa centralnego, ma wbudowany moduł komfortu, sprawdz styki. tez czasami korodują. 3. Grafitowy element (wirnik) pompy centralnego szlak trafił. Zadzwoń.
bolusss Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 ma ktos jescze jakies propozycje za co sie zabrac zeby to naprawic dodam ze jak przytkam dwa wyloty w pompce to zamyka i otiera szybko chile czyli pompka dzila sprawnie
Adrianus1980 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Karol, a może być nieszczelny przewód przy przejściu przez drzwi, sprawdz przewody w gumach na każdych drzwiach. To wygląda na nieszczelną instalację.
bolusss Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 jutro sprawdze a i chyba znalzlem sposób na naprawe tylnego sprysku jak podolam zadaniu to dam znac jutro rozbiore i bede kombinowal mam nadzieje ze dam rade a mysle ze moze byc nieszczelnosc moze w drzwiach kierowcy najczesciej otwierane ---------- Post dopisany 01-11-2012 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2012 at 23:10 ---------- no koledzy sprawdzilem i sie okzlao ze niesczelnosci nie i juz sam nw co to moze byc zastanwiam sie nad rozebraniem pompki i spr jej stanu bo mysle ze ona na duzym obiegu nie ma sily nabic bo jak na krotko sie daje to popuje bez problrmu co wy na to ---------- Post dopisany 06-11-2012 at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany 01-11-2012 at 22:49 ---------- wszystlo jasne rozebralem silownik zamka i sie okazalo ze membrana do wymiany ma dziurek czy dostane sama membrane ? w salonie czy musze caly zamek i nw czy kipic nowe czy uzywka dlugo poalta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się