freezblock Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Wymieniłem dziś termostat, rzekomo uszkodzony, ale powymiane temp dalej nie drgnie na blacie wskazówka leży, na klimatroniku kanał 49 jest temp około 60 stopni, czy to czujniki g62 czy tak ma być ? na kanale 51 temp 90 stopni, na vagu jest jest okolo 93 stopnie, co ciekawe samochod pracuje około godziny a wąż od termostatu jest nadal zimny, czyzby termostat cały czas otwarty, w miedzy czasie zrobiłem runde i silnik nagrzał sie na blacie i kanale 49 do 90 stopni ale zaraz spowrotem temp spadła ? Termostat nowy wahler. Co Wy na to Panowie ??
waskivw Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Jak odpowietrzałeś układ?
freezblock Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 Panie kochany, zalałem płynem az przestał zasysać i potem chodził z otwartym korkiem trochę czasu, jeszcze puciskałem wąż górny od chłodnicy, specjalnie to nawet nie wiem jak to sie robi profesjonalnie, ale wcześniej przy wymianie płynu czy jakiejs innej robocie to nic specjalnego nie robiłem zeby odpowietrzyc i wszystko chulało jak trzeba A jak to sie powinno robić zeby było jak należy ??
waskivw Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 No to na własne życzenie zarzynasz pan sobie motor, układ zapowietrzony i jazda w takim stanie skończy się poważną naprawą silnika . Proponuje użyć szukajki i poczytać o odpowietrzaniu układu (zbyt wiele do pisania , ktoś to już opisał) Przy wymianie termostatu spuszcza się prawie cały płyn z układu i bez poprawnego odpowietrzenia nie ma szans aby silnik sam się odpowietrzył bez uszczerbku na jego kondycji. Dla porównania wczoraj wymieniałem płyn w swojej esce 4,2 V8 i odpowietrzenie i zgrzanie silnika do temp 100 stopni bez jazdy zajęło pół godziny. Pan posiada silnik 1.8 T który grzeje się podobnie szybko.
freezblock Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 ok bede walczył dzięki za info
Mariusz96 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 To Ci powinno pomóc: <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> A tak wchodzi termostat: <br /><br />
freezblock Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 Temat chyba zwalczony wszystko zaczeło działac jak należy temp na klimatroniku kanal 49 w granicach 92 stopnie na vagu około 92-95 stopni wskazówka stoi równo 90, termostat też sie otwiera bo wąż był gorący, jak przejade sie dlej to napisze czy wszystko jest tak jak powino. Kolego Mariusz96 z tych twoich linków wyskakują bardzo małe obrazki nie do odczytania. NIe wiem czy tylko tak u mnie czy cos nie bangla, jak możesz to powiedz skąd to masz to poszukam albo linki sprawdź u siebie, Dzięki
darko Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Kolego linki otwierają się prawidłowo chyba u Ciebie coś nie tak.A pochodzą na pewno z ''Audi A4 i Audi A4 Avant sam naprawiam samochód''
Mariusz96 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Temat chyba zwalczony wszystko zaczeło działac jak należy temp na klimatroniku kanal 49 w granicach 92 stopnie na vagu około 92-95 stopni wskazówka stoi równo 90, termostat też sie otwiera bo wąż był gorący, jak przejade sie dlej to napisze czy wszystko jest tak jak powino. Kolego Mariusz96 z tych twoich linków wyskakują bardzo małe obrazki nie do odczytania. NIe wiem czy tylko tak u mnie czy cos nie bangla, jak możesz to powiedz skąd to masz to poszukam albo linki sprawdź u siebie, Dzięki Proszę bardzo kolego a z tad mam:Audi A4 Sam Naprawiam
freezblock Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Wielkie dzięki szukałem i nie mogłem nic znaleźć do pobrania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się