Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z abs


basik9634

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z abs podczas jazdy i delikatnego nacisniecia pedału zalacza sie abs a koła sie nie blokuja i nie maja poslizgu to samo sie robi gdy jade bardzo powolutku prawie juz sie zatrzymuje to slysze jak by abs pracował co tu sie dzieje jak to naprawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z abs podczas jazdy i delikatnego nacisniecia pedału zalacza sie abs a koła sie nie blokuja i nie maja poslizgu to samo sie robi gdy jade bardzo powolutku prawie juz sie zatrzymuje to slysze jak by abs pracował co tu sie dzieje jak to naprawic

Kolego zanim napiszesz że ABS Ci pulsuje podczas dojeżdzania

to napisz wczesniej co robiłeś wcześniej przy zawieszeniu, lub hamulcach

masz źle ustawione czujniki względem pierścieni

prawidłowa odległość 0.6-0.8 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z abs podczas jazdy i delikatnego nacisniecia pedału zalacza sie abs a koła sie nie blokuja i nie maja poslizgu to samo sie robi gdy jade bardzo powolutku prawie juz sie zatrzymuje to slysze jak by abs pracował co tu sie dzieje jak to naprawic

Kolego zanim napiszesz że ABS Ci pulsuje podczas dojeżdzania

to napisz wczesniej co robiłeś wcześniej przy zawieszeniu, lub hamulcach

masz źle ustawione czujniki względem pierścieni

prawidłowa odległość 0.6-0.8 mm

prawda u mnie było podobnie wystarczyło że poruszałem czujnikiem przy lewym przednim kole wykasowałem błąd i spoko do dziś nie mam jak na razie problemu - prawdopodobnie coś tam ruszyłem podczas wymiany tarcz i klocków z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nic nie robiłem kupiłem taki samochód i juz tak bylo i próbuje sie teraz z tym uporać

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

a ta odległość to ma byc 0,6 do 0,8 od pierscienia do czujnika ze moze byc za nisko opuszczony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz go teraz za wysoko

trzeba je wszystkie docisnac

sprawdz w blokach pomiarowych jakie sa sygnały z poszczególnych kół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w blokach pokazywalo ze samochód na postoju porusza sie 1 m na godzine

a byl wtedy na recznym

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:41 ----------

kazde kolo to samo pokazywalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Nic nie robiłem z zawieszeniem. Byłem nawet u mechanika. VAG nie pokazał żadnych błedów a goście powiedzieli, że czujniki są ok i w sumie nie wiedzą dlaczego tak się dzieje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem czy sprawdzili czy nie. Usłyszałem tylko że czujniki są ok. Pojadę jutro i zapytam jeszcze raz. A czy krzywe tarcze też mogłyby powodować takie objawy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo ...wystarczy że na błocie dotkne pedał delikatnie to zaczyna trykotac ....ale to dziwnie tak działa ..

Jak powinien się zachowywać pedał pod czas hamowania na błocie i lodzie!??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeśli czujniki są w złej odległości od koronek to będą pokazywać prawidłową prędkość na Vagu?? Bo mam identyczny problem po podłaczęniu Vaga na każdym kole prędkości podczas jazdy są identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...