spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Do AVG powinna podejść przejściówka od VR6 tego typu: http://www.allegro.pl/item408359187_podstawka_pod_filtr_oleju_mocal_nowka_od_re5pect.html Do tego przewody w oplocie i chłodnica oleju w miejscu SMIC (oczywiście macie już FMIC więc tam jest pusto ) Problem z chłodzeniem oleju znika na zawsze. W słabszych PD i VP z pompą oleju napędzaną łańcuszkiem (ASV, ALH, AHF, AGR i podobne) dajemy chlodnicę oleju od PD 130/150 KM (AWX, AVF, ASZ, ARL, BPX, BTB, BLT) wraz z wężami do wody i śrubą mocującą do podstawy filtra. Problem też jest skutecznie zażegnany tak do ok. 200 KM. jaka temperature sosu masz w swoim bolidzie po załozeniu coolera ?
jaro4444 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 jaka temperature sosu masz w swoim bolidzie po załozeniu coolera ? Nie mam wskaźnika ale koledzy z OCP montowali chłodniczki z AWX/AVF/ASZ/ARL/... i po montażu olej średnio o 10oC w dół, a po ostrzym przypałowaniu i odpuszczeniu na parę minut schodziła temperatura, gdzie przy seryjnej chłodnicy (małej) trzymała się non stop bardzo wysoka i nie opadała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się