udy Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Witam, Od jakiegoś czasu boykam się z hamulcami, wymieniałem wszystko (klocki przód i tył oraz tarcze tył), przed wymianą miałem objaw taki iż strasznie trzęsło samochodem podczas hamowania, ponieważ tarcze z przodu wydały mi sie spoko wymieniłem tylko tył na hans preis i klocki firmy nie pamiętam ale chyba jakas kijowa, po wymianie trzęsienie praktycznie ustało ale pojawił się nowy objaw, otóż gdy jeździłem powoli to pedał hamulca chodził w miare sprawnie i auto całkiem ładnie hamowało ale problem robił sie gdy hamowałem z wiekszych prędkości otóż hamulec po parokrotnym delikatnym wciśnięciu robił się twardy i żeby wychamowac trzeba naprawde bardzo mocno wciskac i reaguje wtedy bardzo ostro. Jak by tego było jeszcze mało gdy hamowałem z małych prędkości hamulce w końcowej fazie już przy zatrzymaniu piszczały jak w 25 letnim starze, ale to akurat najmniejszy problem, Pomyslałem że problem leży w tym iż słabo odpowietrzyłem hamulce po wymianie klocków i tarczy, robiłem to pierwszy raz więc pojechałem do Norauto żeby mi profesjonalnie odpowietrzyli, Po tej operacji troche sie poprawiło, mniej piszczało i przy delikatnej jeździe hamulec nie twardniał i pracował całkiem normalnie, ( ale i tak jak jeżdże golfem 4 mojego taty albo 22 letnią BMW brata to mnie szlag trafia gdyż tam wystarczy wcisnąć delikatnie hamulec i samochód staje dęba) no ale gdy wyjechałem na trase rozpędziłem się do 170 i zacząlem delikatnie hamowac znowu i znowu to samo haulec twardy i trzeba użyć siły zeby wychamować, Ponieważ już nie miałem nerwów olałem to i jeździłem tak pare dni ale pare dni temu przy jeździe na nierównościach jak troche pomachało samochodem zapaliła mi sie lampka od hamulcy( wykrzyknik )podniosłem maske patrze a tu w okolicy zbiorniczka od płynu hamulcowego jest mokro, po przyjrzeniu okazało się iż zbiorniczek pekł od tyłu i tamtędy wali płyn, pojachałem do Norauto na reklamacje( że to niby oni mi połamali:)) gościu powiedział że w Wolsfagenach i Audi zbiorniczki często pękają ze starości, skleił mi go poxipolem ale gózik to dało bo poxipol juz odszedłi znowu wylewa się delikatnie płyn a kontrolka mruga przy delikatniejszym zakołysaniu samochodu, Proszę o pomoc czy ktoś może ma na sprzedanie taki pojemnik ponieważ w serwisie krzykneli mi za niego 170 zł i czy nieszczelność zbiorniczka może powodować twardnienie pedału i świecenie sie kontrolki?? dzieki i pozdro
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 wymień zbiorniczek koniecznie na nowy lub uzywany sprawny a hamulce trzeba sprawdzić czy wszystko jest poskładane tak jak należy meze którys klocek idzie bokiem
Norbi TDI Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Jesli zamontowałes tarcze i klocki kiepskiej firmy to dlatego po ostrym hamowaniu jest pedał twardy że materiały tych elementów są przegrzane nic więcej. A co do zbiorniczka to dziwie się że kleisz zbiorniczek klejem, jesli jest pękniety to możesz mieć zapowietrzony układ hamulcowy
taktuś Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 sprawdź też przewód podciśnieniowy wchodzący do servo bywa, że jak jest nieszczelny to pedał hamulca robi się twardy 1
udy Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2008 Witam Dzieki za odpowiedzi, zbiorniczek jest pęknięty ale ponad poziomem płynu i wychlapuje się tylko gdy macha samochodem, w norauto powiedzieli że od tego sie nie zapowietrzy bo tez tak myslałem, a klejem skleili mi tak na razie póki co, musze wymienić, ale obdzwoniłem już pare miejsc inigdzie nie mają tego zbiorniczka;/ tez powoli tak myśle że to wina tego ze słaba firma tych części no ale musze sie przemeczyc nie bede kupował teraz nowych tarcz skoro dopiero co wymieniłem, co najwyżej zainwestuje w jakieś pożądne klocki. pozdro
Dev Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 ..... co najwyżej zainwestuje w jakieś pożądne klocki. pozdro ferodo textar ate jurid
Wila1 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Witam.Potrzebujesz jeszcze ten zbiorniczek czy juz kupiles??
udy Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2008 Hej, no własnie kupiłem niestety za późno:) pozdro
Me.how Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 ja również mam podobny problem , pękniety zbiorniczek od strony podszybia, mam pytanie we wszystkich b5 zbiorniczki byly takie same? bo nie chce zeby ew.musiał wymieniać na inny..
Kali S4 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 ja również mam podobny problem , pękniety zbiorniczek od strony podszybia, mam pytanie we wszystkich b5 zbiorniczki byly takie same? bo nie chce zeby ew.musiał wymieniać na inny.. jak masz okrągły to takiego szukaj,może byc rwnież z passata B5 i bodajże z golfa MK4
Me.how Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 ja również mam podobny problem , pękniety zbiorniczek od strony podszybia, mam pytanie we wszystkich b5 zbiorniczki byly takie same? bo nie chce zeby ew.musiał wymieniać na inny.. jak masz okrągły to takiego szukaj,może byc rwnież z passata B5 i bodajże z golfa MK4 ok,w taki razie juz mam trop , podziękował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się