Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z doładowaniem


tajesi1003

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów i licze na szybką pomoc!!

A wiec mój problem pojawił sie jakis miesiac temu a mianowicie.

ostatnio chciałem przegonic troszke moje auto i na 3biegu pociagnolem go do3500nm i momentalnie mi go zdusilo i nie moglem jechac wiecej niz 100km/h i max obroty 2000;/.

po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy i za kazdym razem jak chce go wciagnac na obroty tak mi sie dzieje;/

w czym tkwi problem???????

byłem u mechanika powiedzialem jaki problem i zdiagnozowal czyszczenie turbiny ok tydzien czasu bylo dobrze byla moc wchodzil na obroty max i znowu to samo sam juz nie wiem co moze byc;///

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mialem dokładnie to samo, przy przekroczeniu 100km/h odcinało mi turbo i nie bylo doladowania przez caly czas jazdy, ale jak piszesz gdzy zgasisz i zapalisz silnik wszytko wraca do normy dopoki nie przekorczysz pewnego momentu, rowniez mialem tysiac wersji mechanikow co jeden to wieksze koszta, czyszczenie turbiny, wymiana , nieszczelnosc etc.

Ale wymienilem zawor magnetyczny N75 orginalny bodajrze 70zl i przewody te cienki co ida od tego zaworu, chwila roboty i gotowe juz chodzi i to ze 4miesiace nic sie nie dzieje nawet przy 200km/h.

Takze sadze zebys to wymienil a szcegolnie ze to nie jest drogie a obajwy masz dokaldnie takie jak ja mialem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam bylem u mechanika i efekt zerowy, powiedzial mi ze mialem elektronike zasyfiona i przeczyscil wszystkie czujniki pokasowal bledy i tak jak bylo tak jest a co do zaworu N75 stwierdzil ze jest dobry.

Sztangi nie ruszalem nic nie dotykalem.na drugim biegu jak mu dam po du..tak do 4tyś obr a pozniej wrzuce 3biegi to nie wlaczy sie tryb awaryjny a jak na 1,2biegu spokojnie i na 3chce go pociagnac wtedy sie wlacza;/Chcialem podkreslic ze turbo nic nie dymi nie bierze oleju nie ma zadnych wycieków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponował bym zrobić logi grupy 011 i zobaczyć co jest 5. Jeśli turbo przeładowuje to albo zatarte kierownice spalin,nieszczelność,podcisnienia do wymiany,lub zawór N75. Jak turbo było czyszczone i po jakimś czasie problem powrócił to opcji jest kilka albo jeździsz czesto jak emeryt lub za duza dawka wtrysku i niespalpne paliwo wraz z sadzą osadza się na kierownicach.

Na dobry początek to podmień zawór N75 z zaworem N18 od EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zrób logi i wrzuć na pewno ci ktoś pomoże zdiagnozować problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym się jeszcze przyjrzał samemu zaworowi EGR-u czy nie jest wypalony ale to może być przyczyną szybko brudzącego się turba ,

Sprawdź sztangę czy chodzi luźno w całym zakresie i niema przycięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmien N75 . Ja miałem to samo i każdy pisał że turbo , a wymiana N75 pomogla . Kup na początek używke0na allegro bo nowy koło 300zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam problem tkwił w turbo ,bardzo zabrudzona do tego stopnia ze nawet sztanga nie chciala sie podniesc.

po rozruszaniu ,przeczyszeniu problemu nie ma.:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...