-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O m3e30
Osiągnięcia m3e30
1
Reputacja
-
popieram problem ze skrzeczeniem ustaje poprostu sanki muszą byc dokrecone
-
te 200000kmto miała ale 10 lat temu haha
-
[B5 AJL] Jaszczurowy dyliżans na flatach z jęzorem :P ==>> Sprzedam
m3e30 odpowiedział(a) na j4s2c2vr temat w Audi A4/S4/RS4 B5
porobione tyle że za te siano bys miał b6 albo b7 w wiele lepszej opcji -
nie musisz jej demontowac kpl uszczelek to koszt okolo 30 zeta
-
Odłącz kostke od n18 i zobaczysz ze wszystko wróci do normy... żadne czyszczenie turbiny ani inne bzdety
-
odkręciłeś go wogóle ?
-
racja lepsze efekty niż z tym czyszczeniem więcej leci na obrotach
-
lejesz do filtra 0.5 litra i resyte do silnika czyli 3,5 litra - 4litry ogolnie razem
-
w beemce tez tak miałem a do wymiany byly popękane sprężyny
-
STP | Dodatki do Paliw teraz nastepny moj zakup
-
STP | Dodatki do Paliw dobry patent działa i widać efekty nie trzeba dusić gazu a on dynamicznie przyspiesza
-
ta pokrywa też może mieć wpływ na notlaufy ?
-
temat rzeka mam to samo tyle że w afn zrobiłem -turbo (pochodziło tydzień bez odcinek i znowu to samo) -wymieniłem gruche na gareta i dalej odcina do 3000 obrotów pozostały węże i inne zaworki i puzle
-
ypo pierwsze w miejscu się nie kręci kołami a po drugie koła mają byc zawsze na wprost a po trzecie uklad zapowietrzony lub płynu nie ma albo jest start ---------- Post dopisany at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:22 ---------- zauwazylem ze na forum najpierw wymieniają częśći za pareset złoty a przy tych szrotach z niemiec wystarczy dobrze zdiagnozowac usterke zazwyczaj jakas dziurka lub płyny są stare lub ich nie ma haha
-
osobiscie stosuje najtansze i zazwyczaj to filtron mają więc biore filtrona a maszyna hula i śmiga