Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW E91 318d


piteras

Rekomendowane odpowiedzi

No na elastyczność nie da się narzekać, tym bardziej, że BMW ma fajną dość charakterystykę - płaską i długą:wink: Nie trzeba aż tak dramatycznie wachlować lewarkiem:decayed: Ale z 3.0tdi to bym się na to 318d raczej nie przesiadł, nawet bądąc jakimś bawarskim ortodoksem:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś masz nie tak z twoją betą ,ja mam E91 318d 122km i na elastyczność nie narzekam lepiej sie zbiera od wcześniejszej b7 1.9tdi ale to jest CR

uzupełnij profil, jaki silnik i jaka moc?

Lepiej się od TDI zbiera?? Ale 115KM tak??

Kiedyś miałem okazję pościgać się z 318d właśnie na trasie no i dostawała okrutnie:decayed: Ale auto ładne a coupe to już miażdzy:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

318d 143KM to jest 2.0 tdi mam przed liftem ostatni wypust czerwiec 2008r w mojej budzie były 2.0d 316 122KM 318 143KM i 320 177KM mi sie trafiła akurat 318 143KM i jest szarpanie na dwójce przy przejeżdżaniu przez progi zwalniajace musze jedyne wbijac gdzie sie tocze jeszcze te 20km i z dwojki albo wyrywa do przodu albo szarpie :/ nie wiem co może byc od poczatku czyli od dwoch lat tak mam juz przywyklem i po prostu wbijam jedyne myslalem ze tak ma być że słabe auto po prostu jest hehe co to może być ? macie jakies pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgraj najnowszy soft w ASO, ponoć to rozwiązuje ten problem ( tak piszą na forum DE i UK )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe co prawda mam E30 w cabrio a w przeszłości miałem E36 i E46 i teraz mam E90 ale mimo że to tak wygląda nie jestem ukierunkowany na jedną markę bo i dwie audiole już przerobiłem chęci nie miałem sie przesiadać na 318d ale nie miałem chętnego na swoje A4 a trafił sie klient na zamianę więc wymieniłem A4 B7 z 2004r na E90 z 2008r :) spadek mocy za o rocznik i przebieg sie odswiezył bo w A4 miałem juz 200tys nalatane a jak beemke wziąłem to miała 45tys. i wszystko z nią dobrze prócz tego dziwnego braku mocy na dwójce :/ w serwisie mówili że to sprzegło jest takie cudowne że auto ma nie gasnac jak ktos za mało gazu daje na dwójce... myslałem że kazda 318 tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze wywalenie CDV od tego polecam zacząć w razie braku poprawy działać dalej soft, sprzęgło, dwumas itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe co prawda mam E30 w cabrio a w przeszłości miałem E36 i E46 i teraz mam E90 ale mimo że to tak wygląda nie jestem ukierunkowany na jedną markę bo i dwie audiole już przerobiłem chęci nie miałem sie przesiadać na 318d ale nie miałem chętnego na swoje A4 a trafił sie klient na zamianę więc wymieniłem A4 B7 z 2004r na E90 z 2008r :) spadek mocy za o rocznik i przebieg sie odswiezył bo w A4 miałem juz 200tys nalatane a jak beemke wziąłem to miała 45tys. i wszystko z nią dobrze prócz tego dziwnego braku mocy na dwójce :/ w serwisie mówili że to sprzegło jest takie cudowne że auto ma nie gasnac jak ktos za mało gazu daje na dwójce... myslałem że kazda 318 tak ma.

A wiesz co Ci powiem - coś w tym jest (nowa o sprzęgle). Mi moja ani razu nie zgasła jeszcze, mimo, że różnie próbowałem ruszać - z gazem, bez, itp. Rzeczywiście BMW ma tak, że nie musisz kompletnie dawać gazu, aby auto sprawnie ruszało, nawet pod wzniesienie - efekt przypomina mi nieco ruszanie z automatem i to jego "raczkowanie":wink:

Mi osobiście się to bardzo podoba, ale mam czasem wrażenie, że jak redukuję na 2-kę i wytracam prędkość, np przed właśnie progiem, to autko zaczyna się stawiać i stara się rwać do przodu:decayed:

Może to rzeczywiście tak jest zaprojektowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o tym mówię że auto wyrywa do przodu na dwójce jak szalone i nie ma opcji przytrzymania na pół sprzęgle i to mnie irytuje :/ w tak "mocnym" aucie powinno się dać ruszyć bez problemu z dwójki a z tym dziadostwem nie dość że się ruszyć nie da to jeszcze przy toczeniu się na dwójce i puszczenia sprzegła auto wyrywa do przodu jak by ktoś gaz w podłogę wcisnął. Przyzwyczaiłem się do tego ale chętnie się tego dziadostwa pozbędę już się umówiłem z mechanikiem to podzielę się doświadczeniami z jazdy bez CDV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jeszcze poczytaj o CDV bo po wyrzuceniu lubi się spieprzyć dwu-masa trzeba sie wtedy przyzwyczaić do sprzęgła bo szybciej bierze ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie poczytałem wszędzie i piszą że nie ma się co obawiać bo większość aut tego nie ma i radzi sobie jakoś wszystko od kierownika zależy mam dopiero 90tys przejechane więc myślę że dwumas jeszcze trochę pociągnie auto też nie prowokuje do szalonej jazdy więc nie kusi do strzelania ze sprzęgła i innych wygłupów ;) ale ciesze się już na snieg bo te trójki są idealnie wyważone i latanie nimi bokami jest dziecinnie łatwe :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz jestem po usunieciu CDV i żałuję strasznie żałuje że nie zrobiłem tego zaraz po zakupie auta w końcu jest kontrola nad autem nie ma problemu wyrywania auta na dwojce progi zwalniajace spokojnie moge pokonywac na 2gim biegu a nie jak wczesniej wbijac jedynke :/ polecam i zachecam :) mechanik powiedzial ze najgorsze w calej robocie to demontarz i montarz plastikow tu najwiecej roboty a z zaworkiem to minuta roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz jestem po usunieciu CDV i żałuję strasznie żałuje że nie zrobiłem tego zaraz po zakupie auta w końcu jest kontrola nad autem nie ma problemu wyrywania auta na dwojce progi zwalniajace spokojnie moge pokonywac na 2gim biegu a nie jak wczesniej wbijac jedynke :/ polecam i zachecam :) mechanik powiedzial ze najgorsze w calej robocie to demontarz i montarz plastikow tu najwiecej roboty a z zaworkiem to minuta roboty.

Ale musisz sie teraz nauczyć inaczej jeździć bo może paść szybciej dwumas i sprzęgło....Nie w jednym był już taki przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz jestem po usunieciu CDV i żałuję strasznie żałuje że nie zrobiłem tego zaraz po zakupie auta w końcu jest kontrola nad autem nie ma problemu wyrywania auta na dwojce progi zwalniajace spokojnie moge pokonywac na 2gim biegu a nie jak wczesniej wbijac jedynke :/ polecam i zachecam :) mechanik powiedzial ze najgorsze w calej robocie to demontarz i montarz plastikow tu najwiecej roboty a z zaworkiem to minuta roboty.

Ale musisz sie teraz nauczyć inaczej jeździć bo może paść szybciej dwumas i sprzęgło....Nie w jednym był już taki przypadek

To nie mój pierwszy diesel za to pierwszy z CDV i w żadnym nie zajechałem ani sprzęgła ani dwumasa więc jestem dobrej myśli :) poza tym mam dopiero 90tyś nalatane to mniej wiecej 110 tys do wymiany dwumasa. Z drugiej strony auto już dwa lata w moich rękach więc lada chwila będzie zmiana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...