maniak00 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Koledzy mam problem z likwidacją błędów. Proszę o pomoc. Poniżej błędy z silnika: Address 01: Engine Labels: 06E-907-551-CAK.clb Control Module Part Number: 8K0 907 551 HW: 8K0 907 551 Component and/or Version: 3.0T SIMOS84 H06 0005 Software Coding: 010C000C180F0028 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM30TFS8K0907551 A01007 (AU48) VCID: EED95061318CA49 3 Faults Found: 6632 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus P1647 00 [229] - - MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 10 Mileage: 58464 km Date: 2012.11.03 Time: 14:41:11 7814 - Coolant Pump for Intercooler P190C 00 [045] - No Signal Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 58464 km Date: 2012.11.03 Time: 14:41:13 7818 - Manifold Pressure / Boost Sensor 2 (G447) P0241 00 [173] - Signal too Low MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 58464 km Date: 2012.11.03 Time: 14:41:11 Readiness: 0000 1001 Co do Boost sensor myślałem że jest to czujnik na kompresorze, ale po zakupie innego (używka) błąd nie zniknął. Coolant Pump for Intercooler - gdzie ta pompa znajduje się? Czy to jest ta przy dodatkowej chlodnicy? Co do kodowania ECU czy może być to błąd po zamontowaniu manetek do tempomatu, ale nie wkodowanych przez serwis? Na desce świeci się ECU i kontrolka silnika. Motor 3.0 TFSI
wrclaguna Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Sprawdz wtyke 4 PIN (okablowanie) w czujniku cisnienia doładowania a jak nie to do wymiany na nowy z nowymi srubkami i oringiem. Ta pompe masz z przodu silnika a do niej tez idzie wtyka, sprawdz połaczenie oraz wezyki cisnieniowe .
maniak00 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Czy czujnik ciśnienia ma jeszcze funkcję temperatury? Po odłączeniu wtyczki wyskoczył jeszcze błąd czujnika temperatury. Co do pompy to jest ta po prawej stronie za halogenem do której dochodzą węże karbowane? Jest sterowana 12V czy jakieś inne napięcie?
wrclaguna Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Tak , dwa piny to czujnik doładowania a drugie dwa to czujnik temperatury w kolektorze ssacym . Tu masz miejsce zamontowania czujnika od pompy , domniewam ze to to .
maniak00 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Okazało się że dwa przewody były przecięte od czujnika ciśnienia. Dzięki za wskazówki. Co do pompy to u mnie trochę inaczej to wygląda niż na rysunku, ale po wypięciu i wpięciu wtyczki na razie błąd nie wyskakuje. Co myślisz na temat błędu kodowanie ECU? I ma jeszcze błąd na module 03 ABS Address 03: ABS Brakes Labels: 8K0-907-379.clb Control Module Part Number: 8K0 907 379 AL HW: 8K0 907 379 AL Component and/or Version: ESP8 quattro H04 0080 Software Coding: 288500 Work Shop Code: WSC 06335 123 12345 VCID: 830F11D5020EB91 1 Fault Found: 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 46 Mileage: 58493 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.04 Time: 21:51:08 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x0782 Hex Value: 0x0032 Hex Value: 0x4392 Hex Value: 0x00FF Hak nie jest i nie był zamontowany.
wrclaguna Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zle zakodowany sterownik ABS , poszukaj w podpowiedziach VCDS w LongCoding o haku i go nie odznaczaj .
maniak00 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 Błąd z ABS skasowany. Nie wiem dlaczego ale była zaznaczona opcja haka. Ślepy już powoli jestem. Jeszcze muszę Ciebie zmęczyć z błędem kodowania ECU. Wydaje mi się że samochód chodzi jak powinien, ale draźni paląca się kontrolka ECP. Z czym może być problem? Gdzie szukać?
riddick74 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Jedz do elektromechanika (diagnostyka komputerowa) i po sprawie
cool506 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Jedz do elektromechanika (diagnostyka komputerowa) i po sprawie Ale mu podpowiedziałeś......... nie od tego jest FORUM
riddick74 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Jedz do elektromechanika (diagnostyka komputerowa) i po sprawie Ale mu podpowiedziałeś......... nie od tego jest FORUM i tak nie pomoże, za słaby kabelek . Kiedys grzebałem vcds i w cholera mialem błedy, swieciła cały czas kontrolka esp i tpms, pan hammer długo długo walczył i nie potrafil zrobic (wrc na pewno wie o tym ). Zajechełem do elektomechanika M. Frycz, rano juz gotowy był juz samochod i po sprawie
wrclaguna Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Błąd z ABS skasowany. Nie wiem dlaczego ale była zaznaczona opcja haka. Ślepy już powoli jestem. Jeszcze muszę Ciebie zmęczyć z błędem kodowania ECU. Wydaje mi się że samochód chodzi jak powinien, ale draźni paląca się kontrolka ECP. Z czym może być problem? Gdzie szukać? Tylko na podstwie błedow mozemy cos pomysleć czemu swieci kontrolka Przeskanuj auto , skasuj błedy i wtedy sprawdz jakie zostają .
maniak00 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 A więc tak. Na silniku został jeszcze błąd: Address 01: Engine (J623-CAKA) Labels: 06E-907-551-CAK.clb Part No SW: 8K0 907 551 HW: 8K0 907 551 Component: 3.0T SIMOS84 H06 0005 Revision: -------- Coding: 010C000C180F0028 Shop #: WSC 06335 123 12345 ASAM Dataset: EV_ECM30TFS8K0907551 A01007 ROD: EV_ECM30TFS8K0907551.rod VCID: EED95061318CA49 1 Fault Found: 6632 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus P1647 00 [229] - - MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 9 Mileage: 58550 km Date: 2012.11.05 Time: 20:08:48 Readiness: 0010 0001 Klima jeszcze nie nabita więc może przez to. Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AM HW: 8T1 820 043 AM Component: KLIMA 1 ZONE H08 0171 Revision: A0000000 Serial number: 01310820090004 Coding: 66180000 Shop #: WSC 06335 123 12345 VCID: 7CFDEA29FFF0469 1 Faults Found: 00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 46 Mileage: 58493 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.04 Time: 22:36:45 Freeze Frame: Temperature: 15.0°C Temperature: 21.0°C Load: 0.0 % Absolute Pres.: 0.8 bar RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Current: 0.000 A Temperature: 17.0°C I jeszcze dwa: Address 46: Central Conv. (J393) Labels: 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 DP HW: 8K0 907 064 DP Component: BCM2 1.1 H02 0324 Revision: 00002001 Serial number: 0121105846 Coding: 013A0220203900C00030020000000000 Shop #: WSC 06335 123 12345 VCID: 81031BDD1812AB1 Subsystem 1 - Part No: 8K0 951 177 Component: DWA-Sensor H02 0040 Subsystem 2 - Part No: 1K0 951 605 C Component: LIN BACKUP HO H03 1301 2 Faults Found: 02615 - Fuel Tank Cap; Lock 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 90 Mileage: 58495 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.05 Time: 08:50:03 02616 - Fuel Tank Cap; Unlock 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 90 Mileage: 58495 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.05 Time: 09:15:59 Najważniejsza sprawa to motor. Na desce świeci się EPC.
wrclaguna Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Co do błedu w KOMFORCIE 46 to masz siłownik do wymiany http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-wymiana-silownika-klapki-wlewu-paliwa-214813/ Co do klimy 08 to sam sobie odpowiedziałes Jezeli chodzi o silnik 01 to cos żle zakodowane jest pewnie ten tempomat , sprawdz co masz odfajkowane .
maniak00 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Ten błąd silnika może być od zamontowania manetek od tempomatu, a nie wkodowanie? Z tego co wyczytałem muszę odwiedzić serwis? ---------- Post dopisany at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ---------- Zimne piwo albo coś więcej jak tylko będziesz w Poznaniu to czeka na Ciebie. Dzięki kolego. Błędów w silniku brak jak na razie. Pozdro.
wrclaguna Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Sprawdz jakie masz kodowanie w 01 silnik tempomat ci działa ? chyba ze ACC zakodowane jest p.s zamiast piwa to bym sie przejechał taką S4
maniak00 Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 Tempomat nie był zakodowany, bo myślałem że serwis trzeba odwiedzić. Tak wywnioskowałem z Twojego opisu montażu tempomatu. Teraz wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za sugestie. Co do przejażdżki to zapraszam, ale tak dopiero za miesiąc. Do tego czasu nikt mojej lali nie dostanie. Muszę nacieszyć się.
wrclaguna Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Tempomat nie był zakodowany, bo myślałem że serwis trzeba odwiedzić. Tak wywnioskowałem z Twojego opisu montażu tempomatu. Teraz wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za sugestie. Co do przejażdżki to zapraszam, ale tak dopiero za miesiąc. Do tego czasu nikt mojej lali nie dostanie. Muszę nacieszyć się. Jak bedziesz w serwisie to przy okazji niech ci dopiszą tempomat do numeru VIN twojego autka
kamilch-1984 Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 W dniu 5.11.2012 o 07:03, wrclaguna napisał: Zle zakodowany sterownik ABS , poszukaj w podpowiedziach VCDS w LongCoding o haku i go nie odznaczaj . Gdzie dokładnie można odchaczyć opcję z hakiem ? Po wymianie Gateway jest to jeden z kilku błędów,które mam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się