Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływka, turbo a może coś jeszcze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poniżej jeszcze ciepłe logi:

Mogę Was prosić o krótką diagnozę, szczególnie parametry bloku 8 i 11 znacznie odbiegaja od normy: (IQ) i wyliczane ciśnienie dolotowe jest wyjątkowo niskie (poniżej 2000) w bloku 9 z kolei MAF znacznie poniżej normy 900-1250 (w okolicach 600).

Po poprawieniu kata rozrządu na 0 autko jest żwawsze, ale te odstępstwa mnie niepokoją. Żadnych błędów nie wyrzuca.

Logi dynamiczne: UWAGA !!!! logi niepoprawne brak pedału gazu w podłodze. 4 posty poniżej już bardziej poprawne i wyniki dużo lepsze.

Grupy: 003,008,011,003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - uwaga !!! druga tabela właściwa obroty do 4000. Pierwsza sie wkradła z rozgrzewki. Nie bardzo wiem jak ją wykasować z vag.loga

Grupy: 002,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,010,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 015,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi statyczne:

Grupy: 000,001,002,000,001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,004,005,003,004,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 006,007,008,006,007,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 009,010,011,009,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM – uwaga górna tabela jest w trybie dynamicznym (stara z 23.10.2012) poniżej poprawna statyczna.

Grupy: 012,013,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 016,017,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Basic settings:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co najpierw trza by było sprawdzić ?

Opublikowano

najpierw zacznij od zrobienia porawnych logów bo te sie do niczego nie nadaja .przy logowaniu trzyma sie gaz w podłodze a nie sie nim bawi .

Opublikowano

może się zasugerowałeś pierwszą tabelą, tam faktycznie wkradła się tabela z rozgrzewki silnika. W drugiej tabeli w logach dynamicznych 3 bieg obroty 3000 (jak podpowiada VCDS) nawet do 4000 podchodziłem. Czy to nie wystarczy?

a może mówisz o grupie 10 parametr THROTTLE (to chyba połozenie pedału gazu i faktycznie jest ok.40 % ale wydawałoby się, że do już blisko podłogi było prawie 4000 obr. na 3 biegu). Jak będę trzymał gaz w podłodze to do jakich obrotów dojdę i jak długo to trzymać?

Opublikowano

Najlepiej zrób od nowa komplet logów bo można się pogubić przy obecnych ;)Każdy dynamiczny od 1500 do 4000 z pedałem w podłodze (jak słusznie zauważyłeś w grupie 010 w ostatniej pozycji ma być 100%). Jeżeli będziesz robił ponownie logi zrób pojedynczo grupy - wtedy wartości są dokładniejsze.

Statyczne : 000, 001, 003, 004, 007, 013, 018, 023.

Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 007, 008, 010, 011.

Opublikowano

zrobię dziś po południu zgodnie z zaleceniami. A te stare logi na strni vaglog.rtnet wygasną. Bo wczoraj połączyły się te z rana wgrywane do tych po południu o potem się taki miszmasz zrobił. Czy też w jakiś sposób się je kasuje ze strony?

Opublikowano
zrobię dziś po południu zgodnie z zaleceniami. A te stare logi na strni vaglog.rtnet wygasną. Bo wczoraj połączyły się te z rana wgrywane do tych po południu o potem się taki miszmasz zrobił. Czy też w jakiś sposób się je kasuje ze strony?

Stare logi zostaną na stronce. Nie wiem dlaczego stare z nowymi się pomieszały u Ciebie - mnie się nigdy nic takiego nie zdarzyło. Gdy już zrobisz nowe logi i zapiszesz linki do nich edytuj tylko pierwszą wiadomość w temacie i uporządkuj to wszystko : wklej nowe linki, a stare wraz z niepotrzebnymi grupami usuń i powinno być ok :)

Opublikowano

Dobra, zrobione i wyniki znacznie lepsze (porada gaz w podłogę dużo zmieniła). Jedynie jak zapisywałem poszczególne grupy w trybie statycznym, dynamicznym i BS połączył do jednego pliku i pliku grupy np. 003 są trzy rodzaje logów (po obrotach raczej dojdziecie niektóre grupy, jeśli nie to po godzinie najpierw były robione dynamiczne ok. 16:30 a potem statyczne 16:45):

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne , statyczne

Grupy: 001,001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne , statyczne

Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne , statyczne, bs

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne , statyczne

Grupy: 007,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne , statyczne

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne , BS

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne

Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne

Dodam, że samochód dopiero co po wymianie filtrów, oleju,rozrządu, świec żarowych, przebieg 200 tys. EGR na zewnątrz zafajdany olejem i trochę więcej pali (wcześniej średnia 6,7 teraz 7l/100 km - no chyba że to zima to musi więcej ale za to klima nie pracuje). Poza tym po ustawieniu kąta rozrządu jest dość żwawe, tylko te złe logi mnie trochę niepokoiły w grupie 11 (ale pedał gazu nie był w podłodze) było zbyt niskie ciśnienie choć teraz w grupie 000 też ciśnienie dolotowe chyba poniżej normy (parametr 5 jest 81 powinno być 88 ale tylko w statycznych).

Zatem jeśli nie będzie to zbyt uciążliwe w odczycie proszę o krótką diagnozę czy wszystko w porządku czy jest coś do robienia.

Opublikowano

cisnienie doładowania jest ok ,termostat do wymiany ,masz nieszczelnosc miedzy turbo a kolektorem .

Opublikowano

dzięki.

Niesprawny termostat to grupa 000 parametr 7, który jest na granicy normy 80? Chociaż Wskazówka na blacie jest/była na 90.

A nieszczelność to parametr 5? Czy z dynamicznych też to wynika ? Czy zasyfiony na zewnątrz EGR może być odpowiedzialny za tą nieszczelność, czy to jakaś grubsza dziura?

Gdzie wogóle znaleźć kompendium jak interpretować wyniki logów?

Opublikowano

obejrzałem prawie cały dolot i nie widać żadnych oznak nieszczelności. Nie doszedłem do intercoolera choć jest czysty a wszelkie nieszczelności dały by oznaki plamami oleju, więc jedyną oznaką nieszczelności to zafajdany EGR. Czy on może być odpowiedzialny za mniejsze ciśnienie w kolektorze?

Opublikowano

jak najbardziej nieszczelny EGR moze powodowac spadek cisnienia

Opublikowano

termostat wymieniony 35 zł wahler na razie działa wzorowo, nieszczelność dalej niezidentyfikowana czy to jednak może być wina turbo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...