Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Silnik działa jak traktor.Wryczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:facepalm::facepalm:Witam Was. Posiadam Audi a4 1,9 tdi 90km z 99r. Lift. Na komputrze wyskakuje błąd przepływomierza oraz regulator cisnienia paliwa(czyli pompa paliwowa) jako, że nie dawno wymieniłem przepływkę oraz po skasowaniu błędu zostaje tylko pompa paliwowa. Silnik działa jak traktor po dodaniu gazu strasznie wryczy. Czy to może być regulator ciśnienia paliwa? A i czuć troszke niespaloną rope.:kwasny:
Opublikowano

Witam, troszkę ciężko wróżyć z fusów, gdybyś zrobił logi i pokazał błędy było by wiadomo o co chodzi.

Przypuszczam że chodzi o zawór n108 w pompie wtryskowej - który służy do regulacji dynamicznego kąta wtrysku, prawdopodobnie on jest przyczyną pracy silnika oraz niespalaniem ropy. Pytanie tylko czy aby na pewno on jest winny, zobacz w grupie 000 BS jaki jest kąt wtrysku oraz w grupie 004 jak ustawia co do żądania. Być może statyczny kąt jest zbyt daleko właściwego i n108 nie wyrabia ustawiać dynamicznego.

Opublikowano

No spróbuje jeszcze poustawiać, ale elektrycy coś podciągali z tego co mi wiadomo.Pokazywało za duże cisnienie w przepływomierzu, bo na początku myslałem, że to bedzie przepływka ale nic nie kopci tylko wryczy strasznie i słaby jest i raczej to bedzie ten regulator cisnienia paliwa.

Ps:"Musze dodać o wiele wiecej gazu aby ruszyć"

Opublikowano

Zobacz, czy nie masz przerwanych kabli idących do N108. Jak nie to to padł Ci zaworek ciśnieniowy w pompie albo jakiś spec go wbił. Ewentualnie poszedł któryś oring na tym zaworku i stąd te hocki-klocki.

W TDI powinno ruszać się bez gazu.

Opublikowano

Nie znam się na dieslach ale w Citroenie C15 jak zaczął chodzić jak traktor i trochę śmierdziało ropą, z tym że jeszcze ciężko odpalał i brakowało mu mocy to okazało się że pasek rozrządu przeskoczył o 1 ząbek... :kwasny:

Opublikowano
Nie znam się na dieslach ale w Citroenie C15 jak zaczął chodzić jak traktor i trochę śmierdziało ropą, z tym że jeszcze ciężko odpalał i brakowało mu mocy to okazało się że pasek rozrządu przeskoczył o 1 ząbek... :kwasny:

To też jest możliwe, błąd regulacji dynamicznego kąta wtrysku może być powodem przeskoczenia paska, ale najpierw podepnij VAGa

Opublikowano

Tak ale błąd może wynikać ze źle ustawionego rozrządu, jeżeli kąt statyczny jest poza zakresem to dynamicznego n108 za chiny nie ustawi i wyskoczy błąd zaworku n108 - błąd regulacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...