henry102 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 :facepalm:Witam Was. Posiadam Audi a4 1,9 tdi 90km z 99r. Lift. Na komputrze wyskakuje błąd przepływomierza oraz regulator cisnienia paliwa(czyli pompa paliwowa) jako, że nie dawno wymieniłem przepływkę oraz po skasowaniu błędu zostaje tylko pompa paliwowa. Silnik działa jak traktor po dodaniu gazu strasznie wryczy. Czy to może być regulator ciśnienia paliwa? A i czuć troszke niespaloną rope.
Lishoo Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Witam, troszkę ciężko wróżyć z fusów, gdybyś zrobił logi i pokazał błędy było by wiadomo o co chodzi. Przypuszczam że chodzi o zawór n108 w pompie wtryskowej - który służy do regulacji dynamicznego kąta wtrysku, prawdopodobnie on jest przyczyną pracy silnika oraz niespalaniem ropy. Pytanie tylko czy aby na pewno on jest winny, zobacz w grupie 000 BS jaki jest kąt wtrysku oraz w grupie 004 jak ustawia co do żądania. Być może statyczny kąt jest zbyt daleko właściwego i n108 nie wyrabia ustawiać dynamicznego.
henry102 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 No spróbuje jeszcze poustawiać, ale elektrycy coś podciągali z tego co mi wiadomo.Pokazywało za duże cisnienie w przepływomierzu, bo na początku myslałem, że to bedzie przepływka ale nic nie kopci tylko wryczy strasznie i słaby jest i raczej to bedzie ten regulator cisnienia paliwa. Ps:"Musze dodać o wiele wiecej gazu aby ruszyć"
trepek Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Zobacz, czy nie masz przerwanych kabli idących do N108. Jak nie to to padł Ci zaworek ciśnieniowy w pompie albo jakiś spec go wbił. Ewentualnie poszedł któryś oring na tym zaworku i stąd te hocki-klocki. W TDI powinno ruszać się bez gazu.
sokal Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Nie znam się na dieslach ale w Citroenie C15 jak zaczął chodzić jak traktor i trochę śmierdziało ropą, z tym że jeszcze ciężko odpalał i brakowało mu mocy to okazało się że pasek rozrządu przeskoczył o 1 ząbek...
Lishoo Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Nie znam się na dieslach ale w Citroenie C15 jak zaczął chodzić jak traktor i trochę śmierdziało ropą, z tym że jeszcze ciężko odpalał i brakowało mu mocy to okazało się że pasek rozrządu przeskoczył o 1 ząbek... To też jest możliwe, błąd regulacji dynamicznego kąta wtrysku może być powodem przeskoczenia paska, ale najpierw podepnij VAGa
henry102 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 Ale na VAG wychodzi bład pompy aliwowej czyli ten zawór regulacji cisnienia paliwa.
Lishoo Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Tak ale błąd może wynikać ze źle ustawionego rozrządu, jeżeli kąt statyczny jest poza zakresem to dynamicznego n108 za chiny nie ustawi i wyskoczy błąd zaworku n108 - błąd regulacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się