saj Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Panowie mam pytanie i problem. Jakieś 3 miesiące temu założyłem gwint i nigdzie nie potrafią mi ustawić kątów. Mówią że są za duże i będzie wpierniczać opony. Ogólnie z wydruku jest około +1,50 stopnia na każdym z kół. No i jakby to powiedzieć szkoda mi gum bo są nowiutkie... Co można z tym zrobić?
grzegorzmen Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Przecież kątów się nie reguluje tylko zbieżność a kąty możesz zmienić jedynie podnosząc bądź opuszczając na gwincie.
saj Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 A co z ułożeniem opony? nie będzie jej wpierdzielać? Podobno można coś majstrować z gniazdem amorka...
grzegorzmen Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 zawsze można zrobić fasolki , ale ja bym się bał tak jeździć . Poza tym żaden szanujący się mechanik czegoś takiego się nie podejmie. Jak ci zależało na idealnych katach to trzeba było zostać przy oryginalnym zawieszeniu.
saj Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 fasolki? i daruj sobie glupie teksty, bo gdybym wiedział to bym zainwestował w 1BV, który mam w drugim a4. Ale chciałbym coś z tym zrobić i pytam się tych co mają większą wiedzę niż ja. ---------- Post dopisany 12-11-2012 at 07:54 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2012 at 15:52 ---------- Panowie czy naprawdę nikt z was się nie spotkał z takim problemem i ewentualnie rozwiązaniem do niego? Będę wdzieczny za pomoc.
Seikokilla Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 temacik odnosnie gwintu wiec skorzystam i o cos zapytam . ostatnio na przegladzie wyszlo mi ze moja zawieszka troche juz dostala wiec mysle nad gwintem na wiosne. obecnie mam 1BE i jestem z niego zadowolony jesli chodzi o prowadzenie i look choc zapewne na nowce byloby lepiej. czytalem kilka tematow na forum gdzie poruszano ten temat ale ciezko sie szuka a i info raczej zdawkowe znalazlem. wiekszosc ludzi jak widze ma pozakladane gwinty FK, KW, SS czy MTS. ciezko mi sie zdecydowac a nie jestem rozeznany w tej kwesti dlatego pytam, ktory z wymienionych gwintow mialby charakterystyke zblizona do 1BE jesli chodzi o twardosc. szukam kompromisu pomiedzy polepszona trakcja i prowadzeniem w zakretach a nazwijmy to namiastka komfortu wszelkie info mile widziane ---------- Post dopisany 19-01-2013 at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2013 at 22:49 ---------- chyba martwy temat
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 bierz ten co znajdziesz, FK jest twardszy SS jest miekki, KW twardy ale nowego to raczej nie kupisz, mtsy tatechnixy FK i SS według mnie jedna klasa - gwinty niskobudżetowe:whistling: a co do ścinania opon, napewno masz wszystko proste? Ja u siebie ustawiałem zbierzność po obnizeniu z 64-5cm(-30 kit) na 61(gwint) i bardzo nie trzeba było poprawiać, opon mi nie tnie, ale ustawienie zbierznosci było robione za posrednictwem starych ręcznych urządzeń, bo laser nie ogarnaił tak niskiego auta, trzeba by zderzak ściagać by było połaczeńie laserowe miedzy kołami na osiach:grin:
Seikokilla Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 bierz ten co znajdziesz, FK jest twardszy SS jest miekki, KW twardy ale nowego to raczej nie kupisz, mtsy tatechnixy FK i SS według mnie jedna klasa - gwinty niskobudżetowe:whistling: thx za info wyglada na to ze sie skusze na SS. Swoja droga 61cm na gwincie fajnie wyglada szkoda ze tyle bym nie mogl zejsc mialbym okolo 30mm przeswitu przy wjezdzie do domu Przy okazji widze ze to moje 1BE faktycznie ciut wyrobione bo mam tyle obecnie co ty na tym -30 kicie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się