DraKio Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 witam w moim 1.9tdi 90km wystepuje uporczywy problem wymienilem swiece i dalej to samo wszystko przy silniku zrobione na glanc a robi sie tak... rano wchodze do garazu przekrecam kluczyk odpalam bez czekania bez problemu audi chodzi i jedzie, jade na zajecia do szkoly na 6 /8 godzin wsiadam do samochodu i nie odpali za cholere od razu krece podgrzewam swiece 5 razy i nic... kręce rozrusznikiem z 10 sekund i dopiero odpala co to moze byc? zawsze mi sie tak robi w szkole to dziwne w domu odapal zawsze;/
bebos Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zostaw samochód na noc na dworze i wtedy zobacz. W garażu jest dość ciepło. Jak zapali słabo po nocy to albo czujnik temperatury, albo słabe sprężanie.
SowaBezOka Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie wiele pomoge, ale identycznie mam ze swoim 1Z, cala noc na dworze, wchodze odpala od strzala o godzinie 5.00, a po powrocie do auta o godzinie 16 auto ma problem. Sprawdz VAGiem kat wtrysku i sprawdz jaka dawka rozruchowa jest przy odpalaniu. Najlepiej sprawdz z rana i sprawdz po szkole. Jesli dawka rozruchowa z rana bedzie okolo 28, a po szkole sporo mniej to wina lezy raczej w nastawniku albo w pompie paliwa... Ale dlaczego tego nie wiem... Sprawdz poprostu to co w/w
bebos Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Mam identyczny silnik jak wy i tydzień temu go wymieniłem, bo tez mi słabo palił. w lato palił od strzała praktycznie, ale przy +10 stopniach już miał problemy. Ciśnienie miał ok 17 na każdym garze, a rok temu "fachowiec" robił kapitalny remont.
SowaBezOka Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 @bebos - no dziwna sprawa. Sek w tym, ze dla przykladu moj przewaznie odpala, nawet przy minusowej temperaturze... Problem ma jak jest daleko od domu... ---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- apropo - jak slabe cisnienie to juz silnika sie nie uratuje??
tomx Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 widocznie nie lubi wyjezdzac z garazu:)podepnij vaga najpierw moze ktorys czujnik a silnik narazie zostaw w spokoju
bebos Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Uratuje, ale naprawa silnika wyniesie dużo drożej niż sprawny drugi, a w moim już ktoś grzebał wiec nie wiem co nawywijał. Dałem tysiaka za słupek i śmiga, aż miło, a ze starego sprzedam graty to jeszcze mniej mnie naprawa wyniesie Tak jak kolega pisał VAG to podstawa, a później sprawdzaj wszystko po kolei
DraKio Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 a zły kąt wtrysku za co odpowiada ? spalanie moc ?
bebos Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Słabe odpalanie, głośniejsza praca, utrata mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się