Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywanie,szarpanie.


zi0allegro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. miał ktoś możę taki problem za na 1biegu i 2biegu powyżej 4tyś obrotów silnik przerywał ,szarpał ? silnik1.6 bęnzyna.1995r Zastanawia mnie fakt dlaczego na 3,4,5 jest wszystko okej na 2 biegu dzieje sie to rzadziej. Czy zimny czy cieply silnik nie ma róznicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przez łącze to ciężko diagnozować.

Napęd masz na przednie koła? W opisie zaznaczyłeś, że na tylna oś.

:decayed:

Wracając do tematu... od jak dawna masz samochód? nie było wcześniej żadnych innych objawów?

To szarpanie jest jak dynamicznie gazujesz, czy też jak spokojnie się rozpędzasz?

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

I jak możesz, to dokładniej opisz te objawy, tzn. jak mocne to szarpanie? trzęsie budą, czy delikatnie czuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się za bardzo na tym,ale miałem i trochę mam nadal coś podobnego.Podobno przyczyn może być cała masa, począwszy od filtrów, świec, przepływomierza, a skończywszy na kiepskim paliwie. U mnie w podobnej sytuacji (tak przerywał,aż zaczął gasnąć silnik) problemem był czujnik wału (czy jakoś tak) po wymianie jest OK, z tym,że lekkie drgania zostały mu na jałowym, albo na małych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz na jedynce od kazdych obrotów szarpie na dwójce tak ok od 4tyś. Przy bardzo bardzo delikatnym naciskaniuu pedalu gazu dokreci na max obrotow bez przrywania. Zmienilem filtry i dalej. Bylem u elektryka podłaczył pod komputer ale nie ma polaczenia z silnikiem. Z innimi abs ,licznik, poduszki jest polaczenie. Szarpanie jest od momentu jak odlaczylem akumulator i zmienilem radio slyszalem ze w kostce iso sa przewody do podlaczenia komputera moze ma to jakis wplyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A weż spróbuj resetu ecu.Kup kontakt,odłącz aku,spryskaj wszystkie wtyczki,złaczki od czujnikow,przepływki lambdy przepustnicy,spraw aby dobrze prąd przpływał,sciąg fajki od swiec,prysnij w fajki,sciąg kopułke sprawdz jej stan,jak bedzie wypalona to wymien,palec to samo,kable miekkie czy twarde??Jak twarde to do wywalenia,posprawdzaj niesczelnosci.Wyczysc przpustnice,wyczysc przepływke,zrób to wszystko i restetnij ecu.I zobacz czy cos sie zmieni,pojeździj chwile ostro.potrzymaj go na 3-im biegu na 5000 tys obrotów przez chwile.Przeczysc jescze wtryskiwacze na stole probierczym.Ja to wszystko zrobiłem bo tez miałem rózne cyry z autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobię to wszystko co napisaleś możesz powiedzieć jak zrobić reset ecu ?

---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ----------

Prawdopodobnie znalazlem przeczyne przez przypadek grzebalem w silniku dotklem kabla od swiec kopneło i obroty zaczely skakać sciąglem oslone od silnika przy gazowaniu kable robią się białe takie mają przebicie. Może być to przeczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej! Z twoich opisów wynika, że problem jest z elektryką silnika - zapłonem.

Wymień przewody WN koniecznie. Powinno być ok, a jeśli nie, to do sprawdzenia cewka (nie cewki), kopułka, palec rozdzielacza, aparat zapłonowy, świece.

A masz jakiś kontakt z poprzednim właścicielem, co by Ci uczciwie powiedział czy coś było mieniane w ogóle kiedykolwiek? Wiedziałbyś za co się zabrać.

O resetach zapomnij.

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ----------

To do zi0allegro napisałem :decayed:

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ----------

a właśnie jak sprawdzić przebicia na cewkach? Wymieniłem ostatnio świece i kable. A, że jestem laikiem, to nie wiem jak sprawdzić resztę. Nie wiem gdzie jest ta kopułka, palec itd :<

Nie ma u Ciebie kopułki, palca i rozdzielacza.

Jak jest wszystko w porządku i nie masz objawów jak wyżej były opisywane, to nie szukaj dziury w całym, bo przedobrzysz. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to ze zmieniasz co ci napiszą na forum to nie jest dobrze taniej wyszedłby mechanior, falujące obroty po pierwsze dolot czy szczelny, po drugie przepływka , po trzecie odpowietrzenie baku jesli jest podobnie jak u mnie w 1,8 to ma znaczenie, kolejna sprawa podłącz komputer najlepiej niech ktos to kumaty zobaczy i sprawdzi:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaptować sie nie da nie mozna podlaczyc sie z silnikiem powiedział mechanik ze musi rozbierac komputer i sprawdzić wszystko i ok 400zl aby przywrcic lacznosc.

Wymienilem kable wyczyściłem kopulke ( na kopulce te styki sa jakby chropowate i jakby letkie dziury były) tzn ze kopulka wypalona jest ? Zmienilem kable na kablach przebicia nie ma ale przy wejsciu kabli do kopulki iskrza sie kable. I jak odlacze pierwsza fajke od strony zderzaka to praca silnika sie nie zmienia.(ale iskra jest) jak odlacze inne szarpie bardziej lub gasnie. Teraz bardzo wolno kreci obroty delikatne szarpie silnikiem na biegu jalowym i nie da sie wcale jedzić. Tak jest po ruszaniu kopulki i zmienie kabli.

Jak iskrzy sie przy połączeniu kabli do kopulki tzn ze kopulka uszkodzona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwęglone styki to sie nie dziw że tak jest,najmniejsze przebicie powoduje szarpanie i gorsze zbieranie sie silnika.Mogłes tez żle ustawić kopułke jak sie bawiłes i zmieniłes tym ustawienie zaplonu.Kable niewiem jakie masz ale najlepsze są beru.Palec też sie z czasem wypala i jest do wymiany.Swiece kiedy wymieniane??Bo jak jeżdziły na przebiciach jakiś czas to też już sie nadają na szrot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro kupie palec i kupulke. za kable dalem 150zl.

Jak można przestawić zapłon skoro kopulka jest na dwoch zatrzaskach ?

Jakie swiece kupic i jaki okolo ich koszt ?

---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ----------

Znalazlem w internecie podobną kopulke http://img580.imageshack.us/img580/5434/p050511152701.jpg

U mnie jest idetycznie wiec prosze mi powiedzieć czy ta kopulka jest wyaplona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Styki są już trochę nadpalone,spróbuj przeczyścić drobnym papierem ściernym,to że iskrzy może być uszkodzona kopułka,może tam gdzie iskrzy jest brudno-przez brud też może być przebicie.Wymień świecę-przynajmniej na tym cylindrze gdzie nie zmieniają się obroty po zdjęciu kabla WN.

---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ----------

Zapłon przestawisz jak popuścisz śrubę pod aparatem,musi czymś być przymocowana do bloku silnika.

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ----------

Świece mogą być NGK,DENSO-cena max.20pln sztuka

---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ----------

Przed zakupem spróbuj najpierw przeczyścić styki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...