Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze wskaznikiem paliwa


xsivvekx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na początku chciałbym przeprosić jezeli taki temat jest na forum, a ja najzywczajniej nie potrafilem jego znaleźć...

Auto mam od 2 tygodni...

Mój problem polega na tym ze, wskaznik poziomu paliwa po wlaniu ok 50L pokazuje niecale 1/2 zbiornika,oraz pali sie kontrolka, a na FIS ze moge przejechac tylko 200km... (dodam ze po wyjeciu bezpiecznika zegarow kontrolka gasnie, po ok. 10 sekundach zapala sie na nowo)

Bylem juz z tym problemem u mechanika, ten stwierdzil ze do wymiany jest caly licznik, gdzie nie chce mi sie w to wierzyc...

Przegladajac posty na forum wiem ze mozna wyjac czujnik, pływak i mozna to przeczyscic, probowalem to zrobic jednak bez odpowiedniej instrukcji nie jestem w stanie... Na forum znalazlem tylko jak wyjac czujnik z B5...

Jesli ktos mial podobny problem, badz wie gdzie lezy przyczyna, bardzo bym prosil o pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś robić test zegarów w vag'u? chodzi mi o samo zachowanie wskazówki? może tam jest przyczyna, a jak nie to może pływak :eusathink:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam samodzielnej mozliwosci sprawdzenia vagiem, jutro po pracy pojade do mechanika zeby podpial po kompa... Tylko zastanawiajace jest to ze, wskaznik jest powyzej rezerwy a kontrolka paliwa sie pali, nawet jezeli bylby to plywak to chyba kontrolka by nie swiecila ? (chyba ze sie myle..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób test zegarów

nagraj filmik i tu wrzuc, zobaczymy czy wskazówka równo idzie podczas testu

nie martwiac Cie na zapas, mialem u siebie w 1/2 fis problem ze wskazaniami paliwa i akurat u mnie wymiana procesora w liczniku ( 300 zł )

zalatwila sprawe

magik od liczników mówil mi ze jesli chodzi o wskazania paliwa przyczyn moze byc wiele, skopana pamiec procka, nie prawidlowo dzialajacy silniczek od wskazówki, sam procek ( najdrozszy :facepalm:)

mozesz próbowac czyscic plywak ale zacznij od testów zegarów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn raczej ze zegary sa ok:wink: musisz sie dobrac do plywaka, kumpel tez mial taki problem ale on mial cos chyba tam z kablami nie halo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na początku chciałbym przeprosić jezeli taki temat jest na forum, a ja najzywczajniej nie potrafilem jego znaleźć...

Auto mam od 2 tygodni...

Mój problem polega na tym ze, wskaznik poziomu paliwa po wlaniu ok 50L pokazuje niecale 1/2 zbiornika,oraz pali sie kontrolka, a na FIS ze moge przejechac tylko 200km... (dodam ze po wyjeciu bezpiecznika zegarow kontrolka gasnie, po ok. 10 sekundach zapala sie na nowo)

Bylem juz z tym problemem u mechanika, ten stwierdzil ze do wymiany jest caly licznik, gdzie nie chce mi sie w to wierzyc...

Przegladajac posty na forum wiem ze mozna wyjac czujnik, pływak i mozna to przeczyscic, probowalem to zrobic jednak bez odpowiedniej instrukcji nie jestem w stanie... Na forum znalazlem tylko jak wyjac czujnik z B5...

Jesli ktos mial podobny problem, badz wie gdzie lezy przyczyna, bardzo bym prosil o pomoc

Pozdrawiam

jakieś objawy wcześniej miałeś może rozładował Ci się wcześniej aku lub był jakiś zanik prądu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto mam od jakis 3 tygodni, (dla mnie osobiscie nic takiego sie nie przytrafilo)

kupujac je bylo na rezerwie, zatankowalem do pełna i zobaczylem ze dalej pali sie kontrolka i wskazowka oszukuje...

czyli kupujac auto, juz mialo ta "usterke"

a jesli chodzi o plywak to nie bardzo wiem jak go wyjac zeby tam wszystko wyczyscic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie sądzę że to był by pływak, zatankuj samochód na maxa i w zegarach niech ktoś Ci ustawi vagiem na pełny zbiornik zobaczysz czy się coś będzie działo.

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ----------

tylko nie pamiętam gdzie to się ustawiało :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź vagiem w zegary i adaptacje kanał 30 i sprawź czy zmieniając wartość coś się poprawia, jednak według mnie problem tu będzie z wiązką lub samym pływakiem w zbiorniku skoro jak robiłeś test zegarów i wskazówka równo szła czyli zegary są OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafi a jakie masz zegary? czy może jagera jeśli tak to prawdopodobnie zegary padają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może jednak zegary zaczynają siadać, skoro i z innymi wskaźnikami są problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij zegary z samochodu i zobacz czy to nie jaeger , jeśli tak to prawdopodobnie procek do wymiany

Chyba ze w twoim roczniku nie były zakładane tek firmy ale co nie oznacza ze jeśli to np vdo to też się nie pieprzy

Z pływakiem jeszcze nic nie robiles ? A test zegarów robiles, jakieś błędy w vagu na zegarach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 nie ma przypadkiem 2 pływaków? na lewą i prawą komorę baku? Tak bynajmniej jest w quattro. Prawdopodobnie 1 leży. Nie ma błędów na VAGu? Ja bym na wszelki wypadek i tak zaczął od podmiany ze znajomym z B6 zegarów - 15min roboty, żeby takie wyciągnąć.

Jeśli będzie bez efektu - weź się za pływaki. Chyba są pod tylną kanapą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem test zegarow i wszystkie wskazowki chodza normalnie... vag nie pokazuje zanych bledow

jesli chodzi o plywak to probowalem sie do niego dobrac, ale bez skutecznie...

coraz bardziej potwierdza sie to ze , chyba jednak do wymiany jest zegar lub procek...

teraaz tylko co bardziej jest korzystniejsze ? czy nowy procek ? czy uzywany zegar ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem u siebie procek (300 zł) bo kupisz zegary nie wiesz ile pojezdza a tak chociaż pewny będziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam b6 2001r

ja również mam problem ze wskaźnikiem paliwa

pływak jest raczej ok, bo na vagu pokazuje aktualny poziom paliwa, zgodny z tym co pokazuje fis (ile do przejechania), fis pracuje ok

natomiast wskaźnik czasami nie ruszy w ogóle, czasami pokazuje dobrze

jak zrobie test vagiem, to podrga troszkę i albo dźwignie się odrobine, czasmi trochę wyżej a czasami poprawnie

jakieś podpowiedźi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...