Skocz do zawartości

tomek80A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek80A4

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomek80A4

0

Reputacja

  1. i jak się pompka sprawuje. czy miała ona wpływ na pozostałe pompki bo ja się już bujam z 2 sztuka i dalej problem: pierwsza byłą na jałowym i odpalaniu OK, ale jak tyko pedał gazu to cała buda się trzęsła, drugi znowy przy odpaleniu buja autem przez ok 2sek, bez względu czy zimny czy gorący
  2. witam z chrobotaniem się uporałem: ściągnąłem napinacz paska alternatora i tam przy siłowniku tuleja metalowa i na niej z tworzywa była tak wyrobiona, ze wpadało to w drgania podczas gazowania i odpuszczania z szumem ide do mechaniora, żeby sprawdził mi rozrząd i suszarkę
  3. witam właśnie teraz mam problem z vagowaniem, bo córa mi "załatwiła" noteboka spróbuje zawagować i zobaczymy
  4. WITAM uporałeś się z tym bo mam taki sam szum + chrobotanie delikatne luz na turbo też tylko poprzeczny i też nie wiem co z tym zrobić, czy faktycznie turbo, czy n75
  5. witam czy operacja się udała?? też muszę ją wymienić, są jakieś problemy przy wymianie,co trza robić po kolei?? pozdro
  6. ta nieszczelność jakoś namacalnie jestem w stanie zlokalizować ?? czy kwestia odpinania gniecenia itp pozdo czy duża nieszczelność?? jest się czym przejmować??
  7. witam, i z góry dziękuję za opinie nierzadko jest przy pierwszym odpaleniu mała "nierówność" obrotów przez chwilkę i potem równo, nie czuć tego na budzie tylko na obrotomierzu i słychać przy ostatnich logach dynamicznych zauważyłem, że temperatura z G62 skakała w ciągu 1s-2s z 76 na 72 i z powrotem na postoju potem jak się jechało dłużej to się znowu podniosło i było ok 88st. statyczne Grupy: 00 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 01 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 03 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 07 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 04 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 08 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 11 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pozdrawiam
  8. witam mam b6 2001r ja również mam problem ze wskaźnikiem paliwa pływak jest raczej ok, bo na vagu pokazuje aktualny poziom paliwa, zgodny z tym co pokazuje fis (ile do przejechania), fis pracuje ok natomiast wskaźnik czasami nie ruszy w ogóle, czasami pokazuje dobrze jak zrobie test vagiem, to podrga troszkę i albo dźwignie się odrobine, czasmi trochę wyżej a czasami poprawnie jakieś podpowiedźi??
  9. witam U mnie na pełnym baku wskaźnik pokazuje między 3/4 a 4/4 zakresu Czyszczenie potencjometru nic nie dało Przy najwyższym wychyleniu pływaka jest ok 41om Można zauważyć coś takiego, że (po załączeniu zapłonu) wskazówka po przekroczeniu ok 3/4 zakresu zwalnia i dochodzi do swojej pozycji Na vagu wskaźnik zachowuje się tak samo Dodatkowo mogę powiedzieć, że w przeciągu 2 lat wskaźnik pokazał ze 2 razy prawidłowy poziom ON Co Wy na to?? pozdrawiam
  10. Dawkę zmieniłem Dolot przeglądnąłem, podociągałem opaski opaski, był malutki luz między łączeniem obudowy filtra powietrza i przepływki. (czy to może mieć wpływ) Logi (003 dyn i 011 dyn) ponownie zrobię w tygodniu Wtryskami się zajmę jak się troszkę ociepli Ale pytanie odnośnie aktualnego logu 011 dyn po przekroczeniu ok 3400 widać, że turbina troszkę mniej ładuje i w aucie też mam takie odczucie, co z tym???
  11. - dawki (rozumiem na biegu jałowym) nie ruszałem, więc powinna być 3-9mg, Tak?? - było troszkę mroźno to pewnie dlatego - tą nieszczelność gdzie dokładnie szukać?? - odnośnie korekcji, to zalałem liqui moli do czyszczenia wtrysków, nie wiem czy pomoże, czy spróbować zamienić wtryski 1 z 4?? A pozostałe elementy motorowni jak tam?
  12. Proszę o analizę logów... Moje pierwsze log'owanie http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70778.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70779.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70780.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70781.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70782.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70783.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70784.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70785.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70786.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70787.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70788.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70789.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70790.html pozdrawiam
  13. zdejmij tapicerkę klapy, jeśli masz dwa przewody do zamka zewrzyj je i powinno sie załączyc światełko,jeśli tak to trzeba rozebrać cały zamek, całość trwa zaledwie troszke czasu
  14. Witam Otwórz klapę (przechyl ja do pełnego otwarcia) i zamknij zamek np, śrubokrętem i będziesz miało odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...