arto19 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam mam problem ze wspomaganiem. Mianowicie kupiłem auto z ori przebiegiem 181 tkm do teraz zrobiłem w 4 lata 75 tysięcy. Od sanemgo pocztku piszczala pompa wspomagania przy max skrecie. I od tego czasu wlałem w pompe ok 2 litry ST Power steeling co pewnie przyczyniło sie do zgonu maglownicy (aczkolwiek nie koniecznie ponieważ była zaolejona) wymieniłem magiel - oryginał nieregerowany z pewnego źródła. Oczywiscie nowy płyn, płykana pompa wspomagania itp. Po około 2 miesiącach jazdy i ok 4000 tkm siadło wspomaganie. Na tapete poszła pompa, wymieniłem na uzywke - działała 20 kilometów!!! Wiec zpowrotem na warsztat i co sie okazuje do wymiany zaworek w maglu, wymieniłem. Na zimnym działa OK ale poźniej włącza sie buczenie. Płym spieniony w zbiorniczku Niagara. Dzis wymjeniłem płym przelałem ok 1.8 l płynu ale to nei był Febi z salonu tylko menerał za 26 zł za 1 litr wiec nie wiem czy dobry??. Zielony. Sitko w zbiornicznu na miejscu. Po wymanie wspomaganie zaczeło działac jak nowe z małym defektem, buczenie brzeczenie jak skęcałem na max!!! Ale Niagara została!! Po około 20 kilometrów znowy buczenie i znowu xle sie kreci kierownicą. Panie pomórzcie nie mam już siły do tego układu Masakra. jedyne co mi przychodzi na myśl to wymiana zbiorniczka do płynu z uwagi na ten filterek -- moze jest zapchany. Miał ktoś z Was taki przypadek. Jeszcze raz pisze ze nie lałem ori płynu...... Proszę o pomoc
Stolkien Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Posluchaj gdzie jest buczenie. Przy pompie czy przy maglu. Buczenie= zaniskie cisnienie Ja mialem podobny problem. 2 pompy i zadnych rezultatow. Pewien gosc z takiego warsztatu zdradzil mi ze: W maglu nawet jak ma 2 lata moga wytrzec sie teflonowe uszczelki na dystrybutorze 4-sekcyjnym. ( to taki walek Do ktorego kolumna kier. Jest przykrecona) Idac tym tropem bez wyjmowania maglownicy z auta rozkrecilem od spodu auta docisk i wszystko co trzeba( fotki jak chcesz to dam ). Ku mojemu zdziwieniu owe uszczelki teflonowe mialu duze luzy na boki.. Mialem maglownice od anglika b 6 z poprzedniego auta. (maglownica 100 % sprawna)! Wymontowalem uszczelki. Przelozylem do swojego magla( trzeba suszarka do wlosow podgrzac wtedy sie troche rozluzniaja) Zmontowalem wszystko do kupy. Zalalem tym co bylo pod reka. (swag zielony) Odpalilem auto kilka ruchow prawo lewo i cisza jak makiem zasial Polecam sprawdzic ten trop. Ps moj magiel ktory byl do naprawy jest z rocznika 2006 wiec dataprodukcji nie swiadczy o tym ze na bank sprawny!!!
arto19 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 Kolego dzieki za popdowiedź. Buczenie na sto procent pochodzi z pompy. Mozesz kolego zdradzić sekret czemu służą te teflonowe uczelki? Czy jesm możliwość dokupienia ów uszczelek w serwisie lub gdziekolwiek może u mechanika od maglownic.
danielo Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Popełniłeś błąd na samym początku,jak piszczała Ci pompa to trzeba było wymienić olej i uzupełnić do stanu i niemiał byś teraz problemu.Ale jak się pieni olej to nie jest czasem zapowitrzony układ,lub łapie lewe powietrze
arto19 Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Opublikowano 21 Listopada 2012 całkiem możlwie ale układ był odpowietrzony wszystko było ok do mpmentu przejechania ok 20 km. teraz po wymianie był spokuj na ok 20 km również. Olej był wymieniony. Jakie są konsekwencje buczenia pompy, można ja zatrzeć/zniszczyć
Stolkien Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Kompletny zestaw naprawczy maglownicy to koszt 200 zl. Ale sam tego dobrze nie wymienisz. Teflonowe uszczelki na dystrybutorze oddzielaja sekcje prawo lewo zasilanie odplyw.
Piorun81 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 mam identyczny przypadek...magiel zregenerowany,druga nowa pompa i dalej buczy...najbardziej na rozgrzanym silniku...masakra
arto19 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 mam identyczny przypadek...magiel zregenerowany,druga nowa pompa i dalej buczy...najbardziej na rozgrzanym silniku...masakra kolego Piorun81 jak wygląda sytuacja z pianą w zbiorniczku, czy też masz wodospad? Ja w następnym tygodniu wymieniam pompę po raz 3. Magile na sto procent sprawny używka ale z pewnego źródła więc nie ma mowy że bubel. Koledzy poradzcie. Problem tkwi raczej w pompie, połączeniach, zbiorniczku, odpowietrzeniu.
Piorun81 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 w moim przypadku maglownica zregenerowana super....z tego co udało mi się ustalić to ciągle wina pompy,jutro poszukam używki i powinno być oky...a co do tego wodospadu w zbiorniczku,pojawia sie po kilku minutach pracy pompy...
bongod Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 też mam jęczenie ale dopiero po dłuższej jezdzie :/ możliwe że się płyn rozrzedza??a po wymianie płyn się szybo zużywa przez coś??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się