Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam przy okazji robienia dziś tylnych hamulców przyjechał kolega z audi a4 b5 z pomocą hamulca ręcznego nie trzymającego na lewe koło, prawy trzyma wszystko ok.Po zobaczeniu okazało się, że jest zapieczona linka to udało się zrobić, linka chodzi bardzo swobodnie ale hamulca dalej nie ma.Czy coś się stało z tłoczkiem bo hamulec nożny normalnie działa na te koło.Gdzie szukać problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Zacisk do rozbiorki i czyszczenia trzpienie w jarzmie do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 ale jak to działa, osobno na hamulec nożny bo on hamuje i osobno na ręczny przy wkręcaniu tłoka.Czy pomoże coś regulacja pod autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Nie cuduj zrob to co pisalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 te trzpienie chyba prowadnice na pewno sprawne bo sprawdzone na hamulcu nożnym na pewno działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 W takim razie masz zawalony mechanizm od recznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 ale gdzie dokładnie w zacisku samym bo mechanizm działa linka normalnie chodzi i odbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Tloczek ciezko pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 u mnie to samo,klocki wymienione a hamuje na jedno kolo.Reczny ciagnie sie do samej gory.Jest jakas regulacja recznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 W podwoziu, przed wahaczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokiszta Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 ale to nie będzie to daje głowę bo linka musiała by tam prawie spaść przynajmniej w moim przypadku bo ciągnie normalnie a nie wierze że aż tak się rozciągła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Regulacja jest pod osłoną termiczną środkowego tłumika, którą musisz odkręcić. A co do tego lewego koła, sprawdź czy dźwignia do której przyczepiony jest koniec linki, odbija do końca (do ogranicznika). Jeżeli nie odbija do końca to masz problem z zaciskiem. Lub też możesz mieć problem z rozciągniętą już linką. Ja właśnie problem miałem że ręczny łapał od 3-4ząbką, jak szybko sprawdziłem to miałem problem z tą dźwignią o której Ci właśnie pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi. Zdejmij dźwigienkę na zacisku od ręcznego . Spryskać WD-40 , rozruszać , założyć dźwignię. Po kilku zaciągnięciach samoregulator w zacisku napnie linkę i skasuje luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi. Zdejmij dźwigienkę na zacisku od ręcznego . Spryskać WD-40 , rozruszać , założyć dźwignię. Po kilku zaciągnięciach samoregulator w zacisku napnie linkę i skasuje luz. raz już mi mechanik przy wymianie tylnych tarcz z klockami rozruszał mechanizm i ręczny był żyleta, chytal od samego dołu ale po 2 miesiącach problem powrócił.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 W takim razie musisz zacisk zregenerować. Co i jak masz doskonale opisane tu: Audi 80 Klub Polska :: [ALL] Regeneracja tylnych zaciskw hamulcowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi. Zdejmij dźwigienkę na zacisku od ręcznego . Spryskać WD-40 , rozruszać , założyć dźwignię. Po kilku zaciągnięciach samoregulator w zacisku napnie linkę i skasuje luz. raz już mi mechanik przy wymianie tylnych tarcz z klockami rozruszał mechanizm i ręczny był żyleta, chytal od samego dołu ale po 2 miesiącach problem powrócił.. widocznie znowu się zacięło, u mnie nie powróciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink1701 0 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 podepne sie do tematau. brak recznego w prawym kole. nie wiem jak to sie prawidlowo nazywa, ale ta dzwignia ktora podciaga linka schodzi na sam dol a kolo sie obraca. pierwszy zalacznik wlasnie tego prawego kola, a drugi zalacznik dla porownania lewego kola ktore hamuje prawidlowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Do regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się