KYLOMC Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam mam poważny problem otóż wczoraj wybierałem sie do roboty a tu zonk silnik nie chce odpalić tzn kreci rozruch i silnik tez kreci , pompa paliwa działa .co to może być ? Może ktoś coś podobnego miał :)a vag nic nie pokazuje....
Chowix Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Ja mam teraz podobną sytuację w ADP :/ Wymieniłem płyn chłodniczy i nie odpala.. Pompa chodzi iskra jest.. Nawet próbowałem PLAKIEM do dopływu powietrza psiknąć i odpalić ale też kicha..
Magicbattle Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 sprawdz wszystkie bezpieczniki na poczatek potem kostki pod maska moze ktoras sie wypiela. nie masz czasem wody w komp?
MW Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Spróbój odpiąć na dłuższą chwilę klemy z akumulatora (zresetować komp) i ponownie odpalić
KYLOMC Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 Więc panowie ....po dzisiejszym sprawdzeniu stwierdziłem ze dostaje za dużo paliwa bo świece były zalane a iskra jest po wysuszeniu świec i odłączeniu listwy paliwowej silnik odpalił ,czy to moze byc regulator paliwa ?
grzes1150 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Więc panowie ....po dzisiejszym sprawdzeniu stwierdziłem ze dostaje za dużo paliwa bo świece były zalane a iskra jest po wysuszeniu świec i odłączeniu listwy paliwowej silnik odpalił ,czy to moze byc regulator paliwa ? A przy porannym kręceniu było czuć wahe z wydechu??? Sprawdź czy w cienkim wężyku od regulatora nie pojawia się benzyna- jak tak to regulator przepuszcza
KYLOMC Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 jak kręcę to czuć wache ... odłączyłem ten przewód a tam sucho nawet przy kręceniu , a jak go zatkam to co wtedy się stanie ? ludzie co to może być ze tak zalewa
grzes1150 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 jak kręcę to czuć wache ... odłączyłem ten przewód a tam sucho nawet przy kręceniu , a jak go zatkam to co wtedy się stanie ? ludzie co to może być ze tak zalewa Albo wymień ten wężyk na przeźroczysty i wtedy zobacz czy waha na lewizne do kolektora nie leci przy odpalaniu i podzczas pracy silnika. Miałem już raz ziomka co mi mówił że sucho a przez węzyk było widać jak zalewa.
KYLOMC Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 nowość ,poszedłem na całość odłączyłem pompę paliwa z bezpiecznika i wyjęciem filtra powietrza (ITG) ... Szok odpalił !!!ale po paru sek zgasł oczywiście z powodu ze pompa nie działa wpiełem bezpiecznik pompy (bez filtra pow.) odpalił i pracował cały czas .i mam pytanie czy filtr gąbkowy tak sie zapchał ze nie było tlenu ? będę musiał go dokładnie wyczyścić ostatnio puł roku temu go myłem , a i jak odpaliłem to troche sie zadymiło na biało to znak ze dobrze był zalany ?
Magicbattle Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 tak za duzo poszlo paliwa na kolektor. dobrze go wymyj (filtr) powinno byc dobrze. ale glupio ze tak o z nienacka nie chce palic.
KYLOMC Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 nie wiem czemu tak nagle teść go odpalał z rana i było ok a wieczorem kaplica
ja74687 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 a wtryski ci nie leją może już się ich żywot skończyń ?? Zobacz czy mgiełkę rozpulają delikatną czy nie zobacz jeszcze filtr powietrza.
KYLOMC Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 juz kolego pisałem ze jak odłączyłem filtr silnik zaczoł pracować
grzes1150 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Ja obstawiam że wali wahą a to że bez filtra pow. zapala to tylko przez to że dostał więcej tlenu potrzebnego do przetrawienia tego paliwa. Regulator paliwa albo wtryskiwacze.
KYLOMC Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 ale jak filtr jest przytkany to sterownik dawał więcej paliwa i tak pewnie go zalewało ?
grzes1150 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 ale jak filtr jest przytkany to sterownik dawał więcej paliwa i tak pewnie go zalewało ? Skoro tak sądzisz to ok temat do zamknięcia
KYLOMC Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 spokojnie poobserwuje go jeszcze trochę ---------- Post dopisany 22-11-2012 at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2012 at 17:20 ---------- minęła połowa tygodnia jak na razie jest wszystko w porządku miał ktoś taki przypadek ze filtr itg tak się zapchał ze powietrza nie dawał ?
joko232 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Witam mam podobny problem z moją Audiolą. Aktualnie jestem po wymianie rorządu,pompy paliwa,kabli,świec itd jednak problem nie znikł...Dalej na zimnym silniku nie chce palić. Mało tego gdy już raczy zaskoczyć pali tak jakby na dwa gary do czasu gdy się nie nagrzeje czyli około 40 st,wtedy już jest ok bynajmniej było bo ostatnio zaczął mi szarpać silnikiem i na lpg i benzynie. Przy rozruchu strasznie śmierdzi wahą. Regulator też niby ok. Minęły objawy? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się