Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala , POMOCY !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam poważny problem otóż wczoraj wybierałem sie do roboty a tu zonk silnik nie chce odpalić tzn kreci rozruch i silnik tez kreci , pompa paliwa działa .co to może być ? Może ktoś coś podobnego miał :)a vag nic nie pokazuje....

Opublikowano

Ja mam teraz podobną sytuację w ADP :/ Wymieniłem płyn chłodniczy i nie odpala.. Pompa chodzi iskra jest.. Nawet próbowałem PLAKIEM do dopływu powietrza psiknąć i odpalić ale też kicha..

Opublikowano

sprawdz wszystkie bezpieczniki na poczatek potem kostki pod maska moze ktoras sie wypiela. nie masz czasem wody w komp?

Opublikowano

Spróbój odpiąć na dłuższą chwilę klemy z akumulatora (zresetować komp) i ponownie odpalić

Opublikowano

Więc panowie ....po dzisiejszym sprawdzeniu stwierdziłem ze dostaje za dużo paliwa bo świece były zalane a iskra jest po wysuszeniu świec i odłączeniu listwy paliwowej silnik odpalił ,czy to moze byc regulator paliwa ?

Opublikowano
Więc panowie ....po dzisiejszym sprawdzeniu stwierdziłem ze dostaje za dużo paliwa bo świece były zalane a iskra jest po wysuszeniu świec i odłączeniu listwy paliwowej silnik odpalił ,czy to moze byc regulator paliwa ?

A przy porannym kręceniu było czuć wahe z wydechu??? Sprawdź czy w cienkim wężyku od regulatora nie pojawia się benzyna- jak tak to regulator przepuszcza :wink:

Opublikowano

jak kręcę to czuć wache ... odłączyłem ten przewód a tam sucho nawet przy kręceniu , a jak go zatkam to co wtedy się stanie ? ludzie co to może być ze tak zalewa

Opublikowano
jak kręcę to czuć wache ... odłączyłem ten przewód a tam sucho nawet przy kręceniu , a jak go zatkam to co wtedy się stanie ? ludzie co to może być ze tak zalewa

Albo wymień ten wężyk na przeźroczysty i wtedy zobacz czy waha na lewizne do kolektora nie leci przy odpalaniu i podzczas pracy silnika. Miałem już raz ziomka co mi mówił że sucho a przez węzyk było widać jak zalewa.

Opublikowano

nowość ,poszedłem na całość odłączyłem pompę paliwa z bezpiecznika i wyjęciem filtra powietrza (ITG) ... Szok odpalił !!!ale po paru sek zgasł oczywiście z powodu ze pompa nie działa :) wpiełem bezpiecznik pompy (bez filtra pow.) odpalił i pracował cały czas .i mam pytanie czy filtr gąbkowy tak sie zapchał ze nie było tlenu ? będę musiał go dokładnie wyczyścić ostatnio puł roku temu go myłem , a i jak odpaliłem to troche sie zadymiło na biało to znak ze dobrze był zalany ?

Opublikowano

tak za duzo poszlo paliwa na kolektor. dobrze go wymyj (filtr) powinno byc dobrze. ale glupio ze tak o z nienacka nie chce palic.

Opublikowano

nie wiem czemu tak nagle teść go odpalał z rana i było ok a wieczorem kaplica

Opublikowano

a wtryski ci nie leją może już się ich żywot skończyń ??:) Zobacz czy mgiełkę rozpulają delikatną czy nie zobacz jeszcze filtr powietrza.

Opublikowano

juz kolego pisałem ze jak odłączyłem filtr silnik zaczoł pracować

Opublikowano

Ja obstawiam że wali wahą a to że bez filtra pow. zapala to tylko przez to że dostał więcej tlenu potrzebnego do przetrawienia tego paliwa. Regulator paliwa albo wtryskiwacze.

Opublikowano

ale jak filtr jest przytkany to sterownik dawał więcej paliwa i tak pewnie go zalewało ?

Opublikowano
ale jak filtr jest przytkany to sterownik dawał więcej paliwa i tak pewnie go zalewało ?

Skoro tak sądzisz to ok :grin: temat do zamknięcia :naughty:

Opublikowano

spokojnie :) poobserwuje go jeszcze trochę

---------- Post dopisany 22-11-2012 at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2012 at 17:20 ----------

minęła połowa tygodnia jak na razie jest wszystko w porządku :) miał ktoś taki przypadek ze filtr itg tak się zapchał ze powietrza nie dawał ?

Opublikowano

Witam :decayed: mam podobny problem z moją Audiolą. Aktualnie jestem po wymianie rorządu,pompy paliwa,kabli,świec itd jednak problem nie znikł...Dalej na zimnym silniku nie chce palić. Mało tego gdy już raczy zaskoczyć pali tak jakby na dwa gary do czasu gdy się nie nagrzeje czyli około 40 st,wtedy już jest ok bynajmniej było bo ostatnio zaczął mi szarpać silnikiem i na lpg i benzynie. Przy rozruchu strasznie śmierdzi wahą. Regulator też niby ok. Minęły objawy? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...