Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Nie odpala, brak iskry


Łepski

Rekomendowane odpowiedzi

czytam i sam nie mogę uwierzyć coś twój mechanik bajki ci wciska żeby usunąć mapy musiał byś dostać się do wewnętrznej pamięci, a tam zwykłym vagiem nie wejdziesz do tego jest inny interfejs i program. Najprawdopodobniej chce cię nieźle naciągnąć. Mapy w sterowniku można przywrócić poprostu wlutowując drugą kość sam takie coś robiłem.

---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ----------

adaptacja immo 25-immo, 02 błędy, 05 kasowanie, 10-adaptacja, 000-kanał go i to wszystko cała procedura za 200 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikra ja na twoim miejscu poszukał bym jeszcze innego mechanika dla potwierdzenia całej diagnozy bo ten coś za dużo nawymyślał.

Część mechaników wyznaje zasadę że klient płaci za niewiedzę a nie za to co faktycznie było do naprawy.

Samym skanowaniem to mało prawdopodobne żebyś coś uszkodził ale nigdy nie wiadomo bo nawet twórcy VAG-a o takiej możliwości

ostrzegają ( ale to dotyczy podobno ECU po 2000r w razie zastosowania zbyt starej wersji oprogramowania).

Wymiana czujnika położenia wału (bo był walnięty)

I nadal nie odpalił?

Jeśli nadal nie odpalił to sam już nie kombinuj bo trochę za dużo niewiadomych i działając po omacku narobisz sobie tylko więcej kosztów.:hi:

Ale tak czy tak daj znać co dalej w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie szukaj kogoś obytego w temacie bo ten to jakiś czarodziej jest. Szuka tak aby jak najwięcej skasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, winą mojej usterki nie było wykasowanie map w komputerze (tak jak pisaliście i radziliście wyżej), a była to wina tylko modułu wzmacniacza zapłonu (po lewej stronie nad filtrem powierza), - używany moduł firmy Hitachi na allegro to koszt 77 zł z przesyłką.

A to, że po skanowaniu VAG.COM nie chciał mi odpalić to był tylko przypadek.

Za radą tamtego mechanika kupiłem używany komputer na allegro za 295 zł z przesyłką, ale, że nie mógł sobie nawet z tym poradzić to zaciągnąłem audi do innego Elektromechanika i się okazało, że to nie komputer jest winien.

Na zwrot komputera miałem 14 dni, więc go oddałem i tylko byłem stratny o koszta przesyłki.

Teraz już wiem jak sprawdzić, czy do modułu wzmacniania zapłonu dochodzą "sygnały", wystarczy na jedno z wejść wtyczki - pięciopinowego (środkowy to masa) podłączyć zwykłą diodę Led (ze zwykłej zapalniczki nawet), tylko plusem do wtyczki, a minusem do masy samochodu, próbować odpalić auto i dioda powinna migać.

Przez tą sytuację jestem stratny finansowo, ale jestem bogaty o wiedzę :)))

Dzięki wielkie za pomoc, wcześniej nie miałem jak odpisać

Pozdrawiam Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...