Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeładowanie, różnica miedzy n75 (110KM) a (130KM)


marcin78

Rekomendowane odpowiedzi

Turbina przeładowuje, byłem na podłączeniu u elektromechanika niestety logów nie dostałem wiec nie mam co wkleić.

Turbo czyszczone 2 miechy temu, kierownice chodzą super. Jednak samochodem czasem szarpnie lub GO DUSI, po odpuszczeniu gazu i stopniowym dodaniu znów zaczyna jechać.

Nie rozłącza mi mocy przy jakiś obrotach, nie muszę go gasić i startować na nowo aby zaczął jechać. Jak już wcześniej napisałem elektromechanik stwierdził przeładowanie.

Zastanawiam sie czy można zrobić korektę przeładowania skręcając sztangę od gruszki która jest przy turbo?

Mam może trochę dziwne pytanie. Mam możliwosc podmiany zaworu N75 lub G71 od AFN 110, aby sprawdzić co padło, czy jest różnica miedzy zaworami w 130 konnym silniku a 110 konnym?. A może jest inny sposób?

Dzięki za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety podmianka nie udana zawory sie różnią.

Zastanawiam się czy można przeładowanie usunąć przez regulacje sztangi, mimo że któryś z zaworów np N75 może być uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jezeli chodzi o elektrozawor to mozesz go podmienic z tym ktory steruje EGR-em w Twoim aucie jest praktycznie taki sam i wtedy bedziesz mial jedno z glowy, pod warunkiem ze bedzie sprawny :wink:

....kolego xDieselx "praktycznie" to są to dwa różne zawory o różnych parametrach pracy i z tego też powodu mają inne oznaczenie - proszę rozbierz oba i porównaj :wink:. Pomijając różnicę przyłączy o ile zamiast zaworu sterującego egr możesz dać n75 i będzie działał jak trzeba o tyle przy zamianie w drugą stronę już niekoniecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wyjaśniona. Turbo przeładowuje bo jest znów do czyszczenia ( robiłem sam), zawory sprawne.

Byłem u pewnego magika który rzeczy niemożliwe załatwia od reki itd... facet namieszał mi trochę w głowie.

Stwierdził że samo czyszczenie turbo pomaga na kilka miesięcy należy wypiaskować częsć turbo w której jest zmienna geometria, dokonać pomiarów sztangi i całosć wyregulować na jakimś stanowisku pomiarowym, ponoć robi to od kilku lat. Na całość daje rok gwarancji bez względu czy samochód pokonuje krótkie odcinki czy nie, hmmmmm. koszt od 5 stów. Co o tym myślicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...